Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

ΔΙΑΜΑΧΗ ΔΕΗ-ΜΜΕ

Ρητά και κατηγορηματικά διαψεύδει η ΔΕΗ δημοσιεύματα των ΜΜΕ, σύμφωνα με τα οποία η Επιχείρηση χειραγωγεί, ρίχνοντας σε χαμηλές τιμές, την οριακή τιμή του συστήματος με τη χρήση των υδάτινων αποθεμάτων, μη αφήνοντας έτσι τα ιδιωτικά εργοστάσια να μπουν στο σύστημα.Σύμφωνα με τη ΔΕΗ, τα υδάτινα αποθέματα στους ταμιευτήρες της ΔΕΗ αυξήθηκαν κατά 310% έναντι του 2008, και έτσι είναι υποχρεωμένη να χρησιμοποιεί την υδραυλική παραγωγή, ώστε να μην έχει υψηλή στάθμη υδάτων στους ταμιευτήρες της και να μην καταστρέψει με πλημμύρες τα φράγματά της και τις γύρω περιοχές.

Η υποχώρηση στις τιμές παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας οφείλεται και στην υποχώρηση των τιμών των καυσίμων. Διαβάστε περισσότερα...

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ

«Εξαιρετικά κρίσιμη» χαρακτήρισε την 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση της 24ης Φεβρουαρίου ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ (εκπρόσωπος ΠΑΣΚΕ), Γιάννης Παναγόπουλος, εκτιμώντας ότι οι κοινωνικές αντιδράσεις θα κρίνουν κατά πολύ την πορεία των εξελίξεων και αποτελούν το μοναδικό αντίβαρο απέναντι σε νέα -«πιο επώδυνα»- οικονομικά μέτρα. Στις 11 το πρωί της ερχόμενης Τετάρτης, η Συνομοσπονδία διοργανώνει συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Πεδίον του Άρεως, στηv οποία θα συμμετάσχει και η ΑΔΕΔΥ.

Μιλώντας στους εκπρόσωπους των συνδικαλιστικών σωματείων, στο πλαίσιο συντονισμού ενόψει της απεργίας, ο κ. Παναγόπουλος εκτίμησε ότι «οι αγορές τραβούν την κυβέρνηση προς μια επικίνδυνη και ολισθηρή πορεία για το μέλλον των ανθρώπων του μόχθου». Άλλωστε, ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ χαρακτήρισε «μπαλάκι ενός παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού παιχνιδιού» την «ανοχύρωτη» -λόγω της δημοσιονομικής εκτροπής- Ελλάδα.

Αναφορικά με την κυβερνητική στάση στο ασφαλιστικό σύστημα, η ΓΣΕΕ εκτιμά ότι η αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης δεν θα αποφέρει αποτέλεσμα, και πως αν αποδεικνύονταν χρήσιμη, αυτό θα γίνονταν σε 15 χρόνια. Ως προς τη φορολόγηση, η Συνομοσπονδία ζητά να υπαχθούν στη φορολογική κλίμακα μεγάλα εισοδήματα που έως σήμερα απαλλάσσονται και κάνει ιδιαίτερη αναφορά στις off shore επιχειρήσεις.

«Η επιχειρηματικότητα μένει στο απυρόβλητο», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Παναγόπουλος, ο οποίος, μάλιστα, κατηγόρησε το Σύνδεσμο Ελλήνων Βιομηχάνων ότι εκμεταλλεύεται την κρίση προκειμένου να κερδίσει «θέσεις και ισχύ έναντι της εργασίας». Ο ίδιος χαρακτήρισε το νομοσχέδιο της κυβέρνησης για τις εργασιακές σχέσεις «μερεμέτι σε ετοιμόρροπο σπίτι», καθώς δεν αγγίζει το «μαύρο καθεστώς των εργολαβιών».

Αναφερόμενος στο θέμα της εξεταστικής επιτροπής για την οικονομία, ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ εξέφρασε την πεποίθηση ότι η συγκεκριμένη διαδικασία δεν πρέπει να αμφισβητήσει την ένταξη της χώρας στην ΟΝΕ. «Να μην πριονίσουμε εμείς το κλαδί στο οποίο καθόμαστε», σημείωσε.

Στο ρόλο ΜΜΕ, τα οποία κάνουν «πιο ενδοτικούς και υποχωρητικούς» τους εργαζόμενους, αναφέρθηκε ο γγ της ΓΣΕΕ (εκπρόσωπος της ΔΑΚΕ), Γιώργος Τσαλικάκης.

Την ανάγκη για «κοινό τόπο δράσης» του συνδικαλιστικού κινήματος τόνισε το μέλος του ΔΣ της ΓΣΕΕ (εκπρόσωπος της Αυτόνομης Παρέμβασης), Αλέκος Καλύβης, ο οποίος εκτίμησε ότι θα σημειωθεί «ριζική ανατροπή του ισχνού κοινωνικού μοντέλου της χώρας», αν «περάσουν» τα προωθούμενα μέτρα.
Διαβάστε περισσότερα...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕΝΑΡΙΑ ..........PLAN "A" , PLAN "B" , PLAN "C" .

PLAN "A"
PLAN "B"
PLAN "C"

Διαβάστε περισσότερα...

"Αυτό δεν είναι βενζίνη αυτό είναι κλέψιμο"

Το πρατήριο αυτό βρίσκεται στα ελληνοαλβανικά σύνορα και πιο συγκεκριμένα στην Κρυσταλλοπηγή Φλώρινας.

"Πόσο αυξήθηκε η τιμή της βενζίνης στο πρατήριο αυτό?

14, 28 ή 56 λεπτά?

Είπαμε να μας επιτηρήσουν... Αλλά όχι και έτσι...




Το ωραίο ήταν ότι δεν είχε απλή αμόλυβδη... του τελείωσε το τριημερο. τα συμπεράσματα δικά σας.

Ο πρατηριούχος αυτός νομίζω πως είναι.. κλέφτης εν ψυχρώ. (3 βαθμοί ήταν η θερμοκρασία χθες)"

απo TreloKouneli
Διαβάστε περισσότερα...

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

Εξεταστική για τα ψέματα των πολιτικών!

Ας υποθέσουμε ότι σέ μιά "μπανανία" υπάρχει ένας πολιτικός πού ενώ ξέρει ότι η χώρα στήν οποία πολιτεύεται είναι χρεωμένη και μέσα στήν χειρότερη οικονομική κρίση τών τελευταίων ετών καί προκειμένου να κερδίσει τίς εκλογές, λέει ότι υπάρχουν λεφτά, καί απλά είναι κρυμένα, υπόσχεται δέ, έξοδο απο τήν κρίση, ενώ θα δίνει ταυτόχρονα αυξήσεις και παροχές, καί κερδίζει έτσι τις εκλογές…

Ας υποθέσουμε ότι αφού κερδίσει τίς εκογές και προκειμένου να καλύψει τα προεκλογικά ψεύδη του σηκώνει τόν κόσμο ολόκληρο στό πόδι καταγγέλοντας τήν ίδια του τη χώρα καί βγάζοντας στη φόρα αυτά πού κάνουν όλες οι κυβερνήσεις αλλά κανείς δέν λέει….

Ας υποθέσουμε ότι στήν προσπάθεια του να διασωθεί πολιτικά βυθίζει τη χώρα στην ανυποληψία και την εκθέτει διεθνώς καί έτσι οι πολίτες τής χώρας αυτής βρίσκονται μπλεγμένοι και αναγκασμένοι να πληρώνουν επί μιά δεκαετία όλη αυτή την ανευθυνότητα…
Εάν τα υποθέσουμε όλα αυτά τότε αυτός ο πολιτικός θα πρέπει να γίνει αντικείμενο εξεταστικής και ενδεχομένως προανακριτικής επιτροπής;
Αυτές οι ευθύνες είναι πολιτικές ή ποινικές;

Τέλος, για να τα λέμε όλα, η μπουνταλοσύνη και η βαρειά πολιτική ανικανότητα τών αντιπάλων του μήπως και αυτή θα έπρεπε να αποτελέσει αντικείμενο εξεταστικής;
Εν τέλει όταν ένα πολιτικό προσωπικό ενός λαού είναι εντελώς διεφθαρμενο και ανίκανο τότε αυτός ο λαός τι ακριβώς θα πρέπει να κάνει για να γλιτώσει απο αυτό το πολιτικο προσωπικό;
Ποιά δικαστήρια είναι αρμόδια γιά τέτοιες περιπτώσεις;
Διαβάστε περισσότερα...

Ο Υπερσιβηρικός από τον καναπέ σας.

Πάντα ονειρευόμουν να ταξιδέψω με τον Υπερσιβηρικό.Είναι ένας σιδηροδρομικός άξονας που ενώνει την Μόσχα με το Βλαδιβοστόκ στον Ειρηνικό ωκεανό.Είναι 9.440 χλμ,και διανύει 8 χρονικές ζώνες,87πολεις,396 σταθμούς και διαρκεί 7 ημέρες.
Πολλοί τουρίστες πραγματοποιούν αυτό το ταξίδι όπου μπορείς να θαυμάσεις διαφορετικά τοπία,όπως Baikal, Khekhtsirsky range, Barguzin mountains, Yenisei river και άλλα πολλά μέρη.



Όλα αυτά τώρα μπορείς να τα δεις χωρίς να σηκωθείς από τον καναπέ σου,μια και η Google σε συνεργασία με τους Russian Railways,
τοποθέτησαν μια web κάμερα σε ένα βαγόνι,και έτσι μέσω του 150 ωρών video που έχουν ανεβάσει στο διαδίκτυο μπορείς να απολαύσεις όλη την διαδρομή.
Κάτω από το video,στο Google maps βλέπεις που ακριβώς βρίσκεσαι.
Ο ήχος του τραίνου σε κάνει να νιώθεις ότι όντως βρίσκεσαι σε μια καμπίνα του Υπερσιβηρικού.
Απολαύστε εδώ την μοναδική αυτη διαδρομή.

Διαβάστε περισσότερα...

Το ανεκδοτο της ημερας

Στο δημοτικό η δασκάλα λέει στους μαθητές της:
- Παιδιά, ελάτε να κάνουμε ένα τεστ εξυπνάδας!
Στην συνέχεια ρωτάει έναν:

- Ριχάρδο, πες μου ποιο είναι αυτό το ζωάκι: Περπατά στα κεραμίδια, έχει μουστάκι, κάνει νιάου και έχει και μια ελιά στη μυτούλα του! Απαντά ο μαθητής:
- Δεν ξέρω κυρία!
Και η δασκάλα του λέει:
- Μα είναι η γάτα, την ελιά έβαλα απλά να σε μπερδέψω.
Στην συνέχεια...


- Πέτρο, πες μου εσύ: έχει φτερό, ράμφος και από κάτω ένα κουκούτσι;
Απαντά ο Πέτρος:
- Πού να ξέρω κυρία, και με κουκούτσι από κάτω; Δύσκολα τα πράγματα!
Του απαντά η δασκάλα:
- Είναι το πουλί, βρε παιδί μου, το κουκούτσι έβαλα έτσι απλά να σε μπερδέψω! Τώρα εσύ Τοτέ, ρώτα με ΕΣΥ κάτι!

Ξεκινά ο Τοτός και λέει λοιπόν:
- Τι είναι μακρύ, είναι κόκκινο και στρογγυλό στην κορυφή, έχει δυο μπάλες από κάτω και αρέσουν στις γυναίκες να το βάλουν στο στόμα;
Τσαντίζεται η δασκάλα και του λέει:
- Τοτέ, έξω από την τάξη!!! ΤΩΡΑ!!!

Ήρεμος ο Τοτός της λέει της δασκάλας:
- Όχι κυρία... είναι το ΚΡΑΓΙΟΝ, τις μπάλες τις έβαλα απλά για να σας μπερδέψω!
Διαβάστε περισσότερα...

"Σύντροφοι του γραφείου" η νέα μόδα.

Λέγονται "σύντροφοι του γραφείου" και, συνήθως, ανήκουν στο αντίθετο φύλο. Πρόκειται για τον/ την συνάδελφο που η σχέση είναι κάτι περισσότερο από επαγγελματική, σε καμία, όμως, περίπτωση ερωτική. Υπολογίζεται ότι δύο στους τρεις στην Αυστραλία, έχουν έναν τέτοιο σύντροφο, συμπεριλαμβανομένου και του πρωθυπουργού, Κέβιν Ραντ.

Τι κάνει ακριβώς ένας… σύντροφος του γραφείου;


Σάς ακούει όταν σκάτε και θέλετε να τα πείτε, να ξεθυμάνετε, σάς στηρίζει σε μια κρίση, σάς λέει ελεύθερα τις σκέψεις του, κρατά τα μυστικά σας, καταλαβαίνει το χιούμορ σας, γελά όταν λέτε τα χιλιοειπωμένα ανέκδοτα και γενικά κάνει τη ζωή σας, πιο υποφερτή στη δουλειά.

Πώς μπορείτε να καταλάβετε αν κάποιος έχει έναν τέτοιο σύντροφο;

Μα υπάρχουν σημάδια. Μερικά από αυτά είναι: Μοιράζεστε τα μπισκότα, τον καφέ και το κουτσομπολιό… που αφορά τρίτους. Προσέχετε όταν ο/η σύντροφος του γραφείου αλλάζει χτένισμα ή φορά κάτι καινούριο και το σχολιάζετε. Αλλάζετε πάραυτα μηνύματα ηλεκτρονικά όταν συμβαίνει κάτι ασυνήθιστο ή σημαντικό στο γραφείο. Διακόπτετε τη συζήτηση που έχετε με τον κανονικό σύντροφο της ζωής σας, όταν δέχεστε τηλεφώνημα από τον /την σύντροφο του γραφείου. Σχολιάζετε μαζί το τελευταίο εκνευριστικό πράγμα που έκανε ο διευθυντής. Ξέρει ο ένας τα γούστα του άλλου....Μέχρι τώρα ξέραμε ότι οι ερωτικές σχέσεις μεταξύ συναδέλφων, προϊσταμένων και υφισταμένων, βλάπτουν… όχι μόνο στην υγεία, αλλά γενικώς και καλό είναι να αποφεύγονται.

Έρχεται τώρα η νέα τάση των "πλατωνικών συντρόφων", του χώρου εργασίας να φέρει τα πάνω κάτω. Να φέρει δυο άτομα του αντίθετου φύλου πολύ κοντά, ίσως πιο κοντά από τον /την σύντροφο ζωής και να μας πει ότι κάνει καλό στην υγεία. Μπορεί, αρχικά, αλλά μέχρι πότε; Ποιος και τι εγγυάται ότι η πλατωνική σχέση δεν μπορεί, έτσι ξαφνικά και χωρίς καμία προειδοποίηση να μετατραπεί σε ερωτική;

Ιδιαίτερα, όταν οι ψυχολόγοι, μάς δίνουν στοιχεία όπως αυτά που λένε ότι "οι σύντροφοι του χώρου εργασίας είναι συνήθως επαγγελματίες που βρίσκονται μαζί πολλές ώρες, συνεργάζονται και ταξιδεύουν συχνά μαζί".

Στο αν μια τέτοια σχέση κάνει καλό, οι γνώμες των ψυχολόγων, φαίνεται, να διίστανται.

Ο ψυχολόγος, Γκραντ Μπρεχτ, για παράδειγμα, υποστηρίζει ότι μια τέτοια σχέση κάνει καλό γιατί οι άνθρωποι γίνονται πιο αποδοτικοί.

Αντίθετα, η ψυχολόγος Ντι Μαγκρίλ, πιστεύει ότι ένας τέτοιος δεσμός, έστω και πλατωνικός, μπορεί να "ταρακουνήσει" έναν γάμο:"Αν και υπάρχουν πιέσεις στο χώρο εργασίας, είναι διαφορετικές από εκείνες του σπιτιού.

Εξάλλου, στη δουλειά, μπορούν οι σύντροφοι γραφείου να πάνε για φαγητό να πιούνε ένα ποτήρι κρασί και να νιώσουν καλύτερα, πράγμα που δεν μπορεί να συμβεί το ίδιο εύκολα με τους συντρόφους ζωής, όταν υπάρχουν παιδιά στη μέση".

Διαβάστε περισσότερα...

Είναι ο καφές καλός για την υγεία μας;

Όπως για κάθε απόλαυση στη ζωή μας έτσι και για τον καφέ υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις.

Τελικά ο καφές είναι ένα ρόφημα το οποίο μας ωφελεί ή είναι επικίνδυνος για την υγεία μας; Μπορούμε να απολαύσουμε την καθημερινή μας συνήθεια άφοβα ή με τύψεις και ενοχές…



Όλες οι απόψεις συμφωνούν ότι, απολαμβάνοντας 1-2 ποτήρια καφέ την ημέρα επωφελούμαστε από τα οφέλη του καφέ ενώ αντίθετα όταν υπερβαίνουμε τα 3 ποτήρια, έχουμε να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που μπορεί να συνοδεύουν την κατανάλωσή του.

Καταναλώνοντας λοιπόν 1-2 ποτήρια καφέ την ημέρα έχουμε τα εξής πλεονεκτήματα.:
- Ο καφές είναι διεγερτικός. Μας βοηθάει να είμαστε σε εγρήγορση και να είμαστε συγκεντρωμένοι σε αυτό που κάνουμε.

- Έρευνα του Πανεπιστημίου του Harvard σε 122.000 νοσοκόμες έδειξε ότι έχουμε μικρότερα ποσοστά καρκίνου του μαστού στις γυναίκες που κατανάλωναν καφέ.

- Σε 30 ετή έρευνα που έγινε σε 8.000 άντρες (Ιάπωνες-Αμερικανούς ηλικίας 45-68έτη) διαπιστώθηκε ότι όσοι κατανάλωναν καφέ παρουσίαζαν 5 φορές μικρότερη πιθανότητα να αναπτύξουν την ασθένεια Parkinson.

- Το 2003 από έρευνα που έγινε στο Harvard School of Public Health βρέθηκε ότι όσοι κατανάλωναν 2 με 3 ποτήρια καφέ την ημέρα καθημερινά μείωναν την πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 κατά 30%.

- Όπως τα φρούτα και τα λαχανικά, έτσι και ο καφές είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Τα αντιοξειδωτικά είναι απαραίτητα στον οργανισμό μας, γιατί μας προστατεύουν από τις ελεύθερες ρίζες που ελευθερώνονται κατά την οξείδωση των τροφών και δημιουργούν βλάβες στα κύτταρα μας. ’πό έρευνα που έγινε το 2005 στο πανεπιστήμιο του Scranton βρέθηκε ότι κύρια πηγή αντιοξειδωτικών για τους Αμερικανούς είναι ο καφές γιατί δεν καταναλώνουν φρούτα και λαχανικά. Μάλιστα πρέπει να τονιστεί ότι ο ντεκαφεινέ καφές περιέχει τα ίδια ποσά αντιοξειδωτικών με τον κανονικό καφέ.
Διαβάστε περισσότερα...

Αγοράζουν ψωμί και εισιτήρια πληρώνοντας με… φλασάκι

Δυναμική είσοδο κάνουν τα φλασάκια, τα USΒ memory sticks, στην καθημερινότητα των Γάλλων με τη χρήση τους να ξεκινά από τα μέσα μεταφοράς και να φτάνει έως τα αρτοποιεία και τα περίπτερα. Από χθες οι κάτοικοι του Μονπελιέ στη Νότια Γαλλία χρησιμοποιούν τη μικροσκοπική συσκευή αποθήκευσης δεδομένων ως…


εισιτήριο στο τραμ και τα λεωφορεία. Το πρόγραμμα πρόκειται να υιοθετήσουν σύντομα ο δήμος της Γκρενόμπλ και η περιφέρεια του Παρισιού, ενώ οι κρατικοί σιδηρόδρομοι πρόκειται να εφαρμόσουν ένα πρόγραμμα ιαπωνικής προέλευσης το οποίο επιτρέπει στους ταξιδιώτες να «κατεβάζουν» και να πληρώνουν εικονικά εισιτήρια από το κινητό τους τηλέφωνο.

Η γαλλική κυβέρνηση θεωρεί ότι το USΒ θα γίνει σύντομα ένα είδος ηλεκτρονικής ταυτότητας. Τον περασμένο μήνα άρχισε η εφαρμογή ενός προγράμματος, το οποίο περιέχει όλους τους κωδικούς πρόσβασης σε ένα φλασάκι με στόχο την απλοποίηση των τραπεζικών συναλλαγών αλλά και των πληρωμών στα ψώνια. Προβλέπεται ότι στο μέλλον το USΒ θα λειτουργεί ως πιστωτική κάρτα, κινητό τηλέφωνο και ταυτότητα ή διαβατήριο. Οι δήμοι του Μπορντό και της Τουλόν δείχνουν ήδη τον δρόμο: στις δύο πόλεις εφαρμόζεται πιλοτικά ένα πρόγραμμα με το οποίο οι καταναλωτές χρησιμοποιούν memory sticks για την αγορά αγαθών όπως το ψωμί, η εφημερίδα και τα τσιγάρα.
Διαβάστε περισσότερα...

Συνάντηση νομάρχη με το Σωματείο Εργαζομένων της Δ.Ε.Η. ΛΥΓΚΙΣΤΙΣ

Με το Προεδρείο του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Φλώρινας και του Σωματείου Εργαζομένων της Δ.Ε.Η. ΛΥΓΚΗΣΤΙΣ, συναντήθηκε σήμερα Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010 ο Νομάρχης Φλώρινας, κ. Γιάννης Βοσκόπουλος. Η συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του κ. Νομάρχη, υλοποιήθηκε μετά από την 2ωρη κατάληψη την οποία έκαναν τα μέλη του Σωματείου στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Φλώρινας, διαμαρτυρόμενοι για το πάγωμα........

των προσλήψεων στη Δ.Ε.Η. Α.Ε. και ειδικότερα για τη μη πρόσληψη των 2035 επιτυχόντων του διαγωνισμού του 2007.

Ο κ. Νομάρχης δήλωσε, ότι θα σταθεί δίπλα στο δίκαιο αυτό αίτημα τους και θα τους στηρίξει με κάθε μέσο. Παράλληλα, ανέφερε ότι για τον ίδιο λόγο, θα συνεδριάσει έκτακτα σήμερα το Νομαρχιακό Συμβούλιο Φλώρινας, προκειμένου να προβεί στην έκδοση ψηφίσματος υπέρ της πρόσληψης προσωπικού από τη Δ.Ε.Η. Α.Ε..
Διαβάστε περισσότερα...

Φλώρινα: Συνέδριο για τη χαρακτική

Υπό την αιγίδα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Φλώρινας, της Τ.Ε.Δ.Κ Νομού Φλώρινας, του Δήμου Φλώρινας και του Επιμελητηρίου Φλώρινας, θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Φλώρινας, από τις 20 έως και τις 24 Φεβρουαρίου 2010, συνέδριο με θέμα «Χαρακτική και Πολιτισμός. Παρελθόν και Παρόν».

Πρόκειται για ένα εικαστικό συνέδριο, στο οποίο θα συμμετάσχουν πάνω από 30 καταξιωμένοι καθηγητές της Σχολής Καλών Τεχνών από την Ελλάδα και την Ευρώπη, χαράκτες, ιστορικοί τέχνης και επιμελητές μουσείων και gallery. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου θα διεξαχθούν ημερίδες, θα πραγματοποιηθούν εκπαιδευτικά προγράμματα ενώ θα εκτεθούν έργα, αντιπροσωπευτικά των όποιων τάσεων έχουν διαμορφωθεί στο χώρο της χαρακτικής.

Παράλληλα με το συνέδριο, θα πραγματοποιηθούν στην αίθουσα του Φ.Σ.Φ. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ» συναυλίες Ελλήνων καλλιτεχνών και συγκεκριμένα του Λουκιανού Κηλαϊδόνη, του Μίλτου Πασχαλίδη και του Χρήστου Θηβαίου
Διαβάστε περισσότερα...

Ερώτηση για την αναστολή προσλήψεων των επιτυχόντων σε διαγωνισμούς της Δ.Ε.Η. Α.Ε.

Προς την Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής
Θέμα: Αναστολή προσλήψεων των επιτυχόντων σε διαγωνισμούς της Δ.Ε.Η. Α.Ε.

Στα ΦΕΚ (Τεύχη Προκηρύξεων ΑΣΕΠ) 49/26-3-2007 και 574/3-11-2008 προκηρύχθηκαν 2035 (ΠΡΟΚΉΡΥΞΗ 1/2007) και 120 (ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 2/2007) θέσεις αντίστοιχα, τακτικού προσωπικού στη ΔΕΗ Α.Ε. Παρά την αργοπορία που παρατηρήθηκε στην εξέλιξη του διαγωνισμών αναρτήθηκαν πρόσφατα από τη ΔΕΗ Α.Ε. οι πίνακες διοριστέων του διαγωνισμού 1/2007 και μέρος του διαγωνισμού 2/2007.


Την ίδια χρονική περίοδο η κυβέρνηση, σύμφωνα με δήλωση του Υπουργού Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου για τον οποίο σημειολογικά αναφέρω ότι διετέλεσε Βουλευτής Νομού της Δυτικής Μακεδονίας που αποτελεί το ενεργειακό κέντρο της χώρας, αναστέλλει όλες τις προσλήψεις εκτός της Υγείας, Παιδείας και Ασφάλειας. Δεν ξεκαθαρίζει όμως εάν η αναστολή προσλήψεων έχει ισχύ και για εταιρείες εισηγμένες στο Χρηματιστήριο, όπως η Δ.Ε.Η. Α.Ε.
Αν και δεν είναι η πρώτη φορά που η διαφορά των προεκλογικών υποσχέσεων του Γιώργου Παπανδρέου και των μετεκλογικών του πεπραγμένων είναι αντίστοιχη του άσπρου και του μαύρου, η δημόσια δέσμευση του στην κεντρική προεκλογική του ομιλία στην Κοζάνη για την πρόσληψη των επιτυχόντων, σε κάθε περίπτωση, πρέπει να τηρηθεί στο έπακρο. Οι παλινωδίες και η δυστοκία στη λήψη αποφάσεων διογκώνουν και δεν επιλύουν προβλήματα.
Ο ισχυρισμός δε, για το κόστος των προσλήψεων είναι έωλος, αφού μπορεί να καλυφθεί από ένα και μόνο μέρος των 80 εκατομμυρίων ευρώ που διατίθενται ετησίως από την επιχείρηση για υπερωρίες.
Πριν από ένα περίπου μήνα άλλωστε ο νέος πρόεδρος της Δ.Ε.Η. κ. Αρθούρος Ζερβός από τη Δυτική Μακεδονία διεμήνυσε κατηγορηματικά, ότι η Δ.Ε.Η. προχωράει σύντομα στην πρόσληψη των επιτυχόντων.
Συνεκτιμώντας την έλλειψη προσωπικού στη Δ.Ε.Η. που αριθμητικά φθάνει τις 5.000 θέσεις και το δραματικό ποσοστό ανεργίας στην περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας, κάθε διαφοροποίηση από τις δεσμεύσεις του Πρωθυπουργού, θα αποτελεί για χιλιάδες νέους εμπαιγμό.

Κατόπιν τούτων ερωτάται η αρμόδια Υπουργός:
1. Η αναστολή προσλήψεων έχει ισχύ και για τη Δ.Ε.Η. Α.Ε. η οποία είναι εταιρεία εισηγμένη στο Χρηματιστήριο;
2. Υπάρχει η πολιτική βούληση από την κυβέρνηση, ώστε να προχωρήσει άμεσα στην ολοκλήρωση της πρόσληψης των επιτυχόντων;
3. Έχει διερευνηθεί το ενδεχόμενο νομικών επιπτώσεων από τη μη πρόσληψη τους, αφού ο διαγωνισμός έχει ολοκληρωθεί και έχει αναρτηθεί ο σχετικός πίνακας διοριστέων;
4. Πως προτίθεται η κυβέρνηση να λύσει το πρόβλημα της εύρυθμης λειτουργίας της ΔΕΗ, όταν ακόμα και με την πρόσληψη των παραπάνω παραμένουν περίπου 3.000 κενές θέσεις προσωπικού;

Αθήνα 17/2/2010
Ο ερωτών Βουλευτής
Ευστάθιος Κωνσταντινίδης
Βουλευτής Ν.Δ. Ν. Φλώρινας
Διαβάστε περισσότερα...

ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΚΛΙΝΙΚΗ Ο ΟΑΠ/ΔΕΗ

Στον Αέρα βρίσκονται οι ασφαλισμένοι του ΟΑΠ/ΔΕΗ καθώς έως αυτήν την στιγμή, δεν υπάρχει σύμβαση με καμία κλινική ούτε στο λεκανοπέδιο ούτε στην Θεσ/νικη. Οι εργαζόμενοι και συνάδελφοι βρίσκονται υπό την προστασία του Θεού και της Παναγίας μην τυχών και χρειαστεί να νοσηλευθούν σε κλινική. Τα τυχών περιστατικά αντιμετωπίζονται με το σύστημα της αυτοπληρωμής από τον ασφαλισμένο, της επίπονης διαδικασίας της γραφειοκρατίας με τις υπηρησίες του ΟΑΠ και της καταβολή μετά του αντίτιμου που καταβλήθηκε.


Αλήθεια τι λένε οι καλοπληρωμένοι εκπρόσωποι μας στο ΤΑΥΤΕΚΟ και τον ΟΑΠ. Τι έχει να πει επ΄αυτού ο Αντιπρόεδρος ή μόνο βάζα είναι ικανός να πετάει για να εξασφαλίσει περισσότερα εκτός έδρας και την παραμονή του στην θεσούλα του, ως συνταξιούχος –εν ενεργεία εργαζόμενος;;


Ανάρτηση Από τον/την energiakoiergazomenoidei Διαβάστε περισσότερα...

ΔΕΗ και Πολιπολιτισμική πολυγλωσσία

ΔΕΗ Καλλιθέας σήμερα το πρωί, κόσμος πολύς αλλά επειδή δεν γνωρίζουν εάν όντως γνωρίζουν ελληνικά, λόγω πολυπολιτισμικότητας, δείτε ενημερωτική ταμπέλα που υπάρχει στην είσοδο και παραπέμπει........

STON 1ο όροφο AΡΙSTEΡΑ για ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕS

Δημοσιεύθηκε από ΠΥΡΗΝΑΡΧΗΣ στο Φεβρουαρίου 16, 2010
Διαβάστε περισσότερα...

ΔΕΗ: Επανεξετάζει συνεργασία με Χαλυβουργική, αλλά και Βεύη

Διευκρινίσεις από το αρμόδιο υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής έχει ζητήσει σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση της ΔΕΗ, σε σχέση με την προκήρυξη του διαγωνισμού εκμίσθωσης του λιγνιτωρυχείου της Βεύης.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η ΔΕΗ ζητεί να πληροφορηθεί από το ΥΠΕΚΑ εάν απαγορεύεται η συμμετοχή της στο διαγωνισμό, καθώς στους όρους που έχουν γίνει γνωστοί δεν υπάρχει ρητή απαγόρευση.

Σε κάθε περίπτωση, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι για τη ΔΕΗ «προέχει η επιλογή της συνεκμετάλλευσης του ορυχείου με τον πλειοδότη του διαγωνισμού εκμίσθωσης». Σημειώνεται ότι οι επιλογές της ΔΕΗ είναι περιορισμένες με δεδομένη την απόφαση της ευρωπαϊκής επιτροπής ανταγωνισμού που απαγορεύει τη συμμετοχή της σε νέους διαγωνισμούς εκμετάλλευσης λιγνιτικών κοιτασμάτων.
Εξάλλου, σύμφωνα με δημοσίευμα της "Καθημερινής", που επιβεβαιώνεται από κύκλους της ΔΕΗ, στο πρόσφατο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας εξετάστηκε το θέμα της συνεργασίας με τη Χαλυβουργική για την ανάπτυξη μονάδας 880MW στην Ελευσίνα. Αφορμή στάθηκε επιστολή της Χαλυβουργικής που ζητεί την καταβολή του ποσού που υπολείπεται για τη συμπλήρωση του μετοχικού κεφαλαίου για τη σύσταση της κοινής εταιρείας (με μετοχική σύνθεση Χαλυβουργική 51%, ΔΕΗ 49%). Ειδικότερα το αρχικό κεφάλαιο της εταιρείας που θα κατασκευάσει και θα λειτουργήσει τη μονάδα ορίστηκε στα 10 εκατ. ευρώ εκ των οποίων 4,9 εκατ. θα πρέπει να καταβληθούν από τη ΔΕΗ.

Σύμφωνα λοιπόν με πηγές της ΔΕΗ, το θέμα συζητήθηκε στο πρόσφατο Δ.Σ. της εταιρείας όπου και ενημερώθηκαν τα μέλη και έγινε σαφές «ότι η συνεργασία επανεξετάζεται στο πλαίσιο της επικαιροποίησης του επενδυτικού σχεδίου».

Υπενθυμίζεται ότι εναντίον της συνεργασίας ΔΕΗ - Χαλυβουργική είχαν ταχθεί επί διοίκησης Αθανασόπουλου η ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ αλλά και ο προηγούμενος εκπρόσωπος της ΠΑΣΚΕ στο Δ.Σ. της ΔΕΗ, που πλέον εκπροσωπεί το δημόσιο. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Αρθούρος Ζερβός, επί του παρόντος κρατά κλειστά τα χαρτιά του μέχρι να ληφθούν οριστικές αποφάσεις για το νέο επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας. Μέχρι τότε, ωστόσο, φέρεται να κλίνει υπέρ της άποψης ότι η ΔΕΗ πρέπει ανταποκριθεί στις προβλέψεις του μνημονίου.
Διαβάστε περισσότερα...

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

Συμβουλές για μαλλιά

Βάλατε διπλάσια ποσότητα αφρού ή λακ, και τα μαλλιά σας εξακολουθούν να είναι χωρίς όγκο;
Το χειρότερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να προσθέτετε επιπλέον προϊόντα μαλλιών, απλά θα βαρύνετε περισσότερο τα μαλλιά σας και θα τα κάνετε λιπαρά. Αντ΄ αυτού, ψεκάστε τα μαλλιά σας με νερό, και στην συνέχεια στη συνέχεια δουλέψτε λίγο τα μαλλιά με τα χέρια σας.


Το νερό επαναενεργοποιεί τα προϊόντα ήδη στα μαλλιά σας.
Μετά χρησιμοποιήστε το πιστολάκι και μια στοργγυλη βούρτσα για να φρεσκάρετε την φόρμα των μαλλιών σας δίνωντας έμφαση στην ρίζα για όγκο.
Τα κατσαρά μαλλιά αν και πολύ εντυπωσιακα πολλές φορές ο "έντονος χαρακτήρας τους" θέτει αρκετό περιορισμό στην επιλογή του σωστού στυλ. Ιδιαίτερο προβληματισμό δημιουργεί η επιλογή ενός κουρέματος μεσαίου μήκους μιας και εύκολα μπορεί να δημιουργηθεί το look "μανιταριού" όπως χαριτωμένα το έθεσε μια φίλη αναγνώστρια.


Το τρυκ για να αποφύγουμε αυτή την παγίδα είναι να κάνουμε ένα ελαφρύ φιλάρισμα. Προσοχή όμως δεν πρέπει να το παρακάνουμε γιατί τότε θα δυσκολευόμαστε να τα φορμάρουμε και κινδυνεύουμε με φριζάρισμα. Τα κατσαρά μαλλιά θέλουν ιδιαίτερη και συχνή φροντίδα με ενυδατικές μάσκες για να έχει η μπούκλα σχήμα, ελαστικότητα και λάμψη.
Διαβάστε περισσότερα...

Έβαλε στοίχημα 50.000 ευρώ πριν τον αγώνα της Καβάλας , ότι ο Ολυμπιακός θα πάρει το πρωτάθλημα!!!

Προκάλεσε όλο τον κόσμο μέσα από το facebook με στοίχημα 50.000 ευρώ ότι αν ο Ολυμπιακός κέρδιζε μέσα στην Τρίπολη θα πάρει το πρωτάθλημα!
Το εκπληκτικό είναι ότι έβαλε το στοίχημα για κάθε ενδιαφερόμενο ΠΡΙΝ τον αγώνα του ΠΑΟ-Καβάλα 0-2!!!

Ποιος το έκανε;

Ο...


εκδότης της εφημερίδας "Πρωταθλητής" Σωτήρης Πουλόπουλος! Καλά αυτό εμείς δεν θα το βάζαμε ούτε για 30 ευρώ. Πρέπει να ξέρεις μπάλα και να είσαι πολύ Ολυμπιακός για να το βάλεις.
Διαβάστε περισσότερα...

Επίκαιρο ανέκδοτο

Όταν ο Θεός δημιούργησε τα έθνη, έδωσε στο κάθε έθνος από δύο αρετές.
Έτσι, έκανε τους Αμερικανούς τακτικούς και νομοταγείς, τους Γερμανούς
αποφασιστικούς και μελετηρούς, τους Ιάπωνες εργατικούς και υπομονετικούς, και ούτω καθεξής.
Για τους Έλληνες είπε, θα είναι έξυπνοι, τίμιοι και θα δουλεύουν στο
δημόσιο.


Όταν τελείωσε τη δημιουργία του κόσμου, τον πλησίασε ο αρχάγγελος Γαβριήλ και του είπε:
-Κύριε, έδωσες σε όλα τα έθνη από δύο αρετές, αλλά στους Έλληνες έδωσες
τρεις. Αυτό θα τους κάνει πολύ ισχυρούς και θα διαταράξει τις ισορροπίες
πάνω στη γη.
-Έχεις δίκιο Γαβριήλ, είπε ο Θεός. Στάθηκα απρόσεκτος και αυτή η απροσεξία
μου θα κάνει τους Έλληνες να κυριαρχήσουν σε όλο τον κόσμο. Κάτι πρέπει
να κάνω αλλά δεν μπορώ να ανακαλέσω τις αρετές που τους έδωσα, κι άρχισε ο Θεός να ψάχνει να βρει μια λύση.
-Το βρήκα! Θα παραμείνουν οι τρεις αρετές, αλλά .........κάθε Έλληνας θα μπορεί να
κάνει χρήση μόνο των δύο.
Κι έτσι έγινε:
Αν ένας Έλληνας είναι τίμιος και δουλεύει στο Δημόσιο, δεν είναι έξυπνος.
Αν είναι έξυπνος και δουλεύει στο Δημόσιο, δεν είναι τίμιος.
Αν είναι έξυπνος και τίμιος, δεν δουλεύει στο δημόσιο.>

του Δημήτρη Κακογιάννη
Διαβάστε περισσότερα...

Σαρώνει το βιβλίο που… γράφτηκε σε κινητό!

Εδώ και μερικά χρόνια έχει ξεκινήσει μια νέα μόδα στη Ιαπωνία το «keitai-shousetsu».
Σύμφωνα με αυτό, ο καθένας γράφει στο κινητό του μια ιστορία, μόλις τελειώσει το «ανεβάζει» σε ειδική ιστοσελίδα στο Διαδίκτυο, όπου εκεί…


χιλιάδες αναγνώστες μπορούν να το «κατεβάσουν» στο κινητό τους και να το διαβάσουν με την ησυχία τους.
Αυτό έκανε και η νεαρή Γιαπωνέζα με το ψευδώνυμο «Κουνελάκι», αλλά ούτε που φαντάζονταν ότι η ιστορία της θα έκανε πάταγο και θα της πρόσθετε στον τραπεζικό λογαριασμό 600.000 δολάρια!!!
Αφού το story «Wolf Boyand Natural Girl», όχι απλά είχε επιτυχία αλλά κέρδισε και το πρώτο βραβείο της πλέον πολυδιαβασμένη ιστορίας στα κινητά.
Μετά από αυτή τη διάκριση, το «τσίμπησε» ο εκδοτικός οίκος Starts Publishing Co και το έβγαλε και σε βιβλίο. Και δεν μιλάμε για ένα απλό βιβλίο αλλά για ένα μπεστ- σέλερ αφού πούλησε περισσότερα από 110.000 αντίτυπα.
Διαβάστε περισσότερα...

Με 1 δολάριο μπορείτε να αγοράσετε αυτό το σπίτι με τα 4 υπνοδωμάτια

Με ένα μόλις δολάρια μπορείτε να αγοράσετε αυτό το σπίτι με τα 4 υπνοδωμάτια και τα 23 μπάνια στο Taylor του Μίσιγκαν.

Τόσα ζητάνε οι άρχοντες της πόλς για να το πουλήσουν. Υπάρχει όμως ένας μικρός όρος. Ο αγοραστής θα πρέπει…
μέχρι τις 31 Μαϊου να μεταφέρει το σπίτι σε άλλη περιοχή, γιατί χρειάζονται το σημείο εκείνο για να χτίσουν ένα πάρκο.
Διαβάστε περισσότερα...

Καλή Σαρακοστή

Διαβάστε περισσότερα...

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

Αυτο θα πεί πάθος για ζωή

Φοβερό αλλά παράλληλα δείδαγμα για πολλούς.
Ποιός είπε πως το καρναβάλι είναι για λίγους ????????????
Είναι για όλους και μάλιστα καταφέρνουν να σε κάνουν να πείς στον εαυτό σου "τί κάνεις και κάθεσαι και βλέπεις....μπές στον ρυθμό" Διαβάστε περισσότερα...

Τελετή λήξης με πολλά πολλα πυροτεχνηματα




Και του χρόνου με υγεια Διαβάστε περισσότερα...

Να και κατι για καποιους φίλους

Βρήκατε ποια είναι????????

Οχι ακόμα ????????????





Διαβάστε περισσότερα...

Καρναβαλι Πατρας 2010

Διαβάστε περισσότερα...

Αυτό ήταν το καρναβαλι της Πατρας

Διαβάστε περισσότερα...
Related Posts with Thumbnails