Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Με δάκρυα το φινάλε της Χαράς στο Μ. Δέρειο...Αντίο Ελλάδα

«Όχι δεν χωριζόμαστε για πάντοτε, Χαρά, θα ξαναβλεπόμαστε στα όνειρα συχνά...» της είπαν τα παιδιά της, οι μαθητές της.


Πανηγυρίζει το τουρκικό προξενείο στη Θράκη. Και πώς να μην πανηγυρίζει, αφού κατάφερε να απαλλαγεί από τη θαρραλέα δασκάλα, τη Χαρά Νικοπούλου. Η Αθήνα τους έκανε το ρουσφέτι. Ένα ακόμη βήμα πίσω. Ένα βήμα μπροστά για εκείνους που εποφθαλμιούν τη Θράκη. Το περνάνε στα μικρά μουσουλμανόπαιδα των μειονοτικών σχολείων. Η δυτική Θράκη είναι... τουρκική... Μόνο που οι κυβερνήσεις μας, και η σημερινή και η προηγούμενη, έχουν πάθει τύφλωση, έχουν κλείσει τ' αυτιά.
Συγκινητικός ήταν ο αποχαιρετισμός της Χαράς από τα παιδιά της. Μια γιορτή όπου η καρδιά πήγαινε να σπάσει, τα δάκρυα δύσκολα σταματούσαν.

Το τι έγινε το περιγράφει στην εφημερίδα της, τον «Χρόνο», η Μελαχροινή Μαρτίδου, το οποίο και αναδημοσιεύουμε.

Δάκρυσαν και οι πέτρες με τη σχολική γιορτή των μαθητών του δημοτικού σχολείου του Μεγάλου Δερείου, εκεί στο τέρμα Θεού στον Έβρο. Πρωταγωνιστές για μια ακόμη φορά τα μικρά παιδιά, τα Πομακόπουλα, αλλά και οι γονείς τους. Νέες μητέρες που μέσα στο λιοπύρι, εκεί στον ταπεινό αυλόγυρο του σχολείου, επί ώρες απολάμβαναν όλα όσα η δασκάλα έμαθε με κόπο στα παιδιά τους, να απαγγέλουν ποιήματα και να τραγουδούν Θεοδωράκη. Στο επίκεντρο και οι ίδιες που εισέπραξαν το πιο θερμό χειροκρότημα από το κοινό. Εκεί και κόσμος που ήλθε σχεδόν απ' όλα τα σημεία της Ελλάδας, να δει τη γιορτή της Χαράς Νικοπούλου, που αφήνει το Δέρειο με πόνο ψυχής. Με μια ομιλία που δονούσε τα στήθια, αναφέρθηκε στον ρόλο της ως εκπαιδευτικού και στην πολεμική που δέχθηκε όταν κάποιοι την είδαν σαν εμπόδιο στα σχέδιά τους. Σε άψογα ελληνικά τα μικρά παιδιά τα έδωσαν όλα στην γιορτή αποδεικνύοντας στην πράξη το έργο που γίνεται.

Η Χαρά με το ακορντεόν της

Συγκλονιστική η στιγμή που η δασκάλα Χαρά Νικοπούλου τούς αποχαιρέτησε με τον δικό της τρόπο, ένα - ένα τα παιδιά, τα φίλησε, τους έδωσε αναμνηστικά και μέσα σ' αυτά ένα dvd οπτικό από δραστηριότητες του σχολείου με 400 φωτογραφίες, από τα 5 χρόνια της παρουσίας της και τους μαθητές της, όπως τους έζησε από την πρώτη μέρα, για να θυμούνται τη σχολική τους ζωή κι ένα μουσικό cd με τα τραγούδια που μάθαιναν στη χορωδία.

Οι δύο καλύτεροι μαθητές με τα ποδήλατά τους

Ήταν το δικό της προσωπικό δώρο που θα τους συνοδεύει μια ζωή. Μαζί τα αξέχαστα γαλανά μάτια της Χαράς, η ζωντάνια της, η θέλησή της, να ανεβαίνουν σκαλιά στη ζωή τους, να προκόψουν, να μη σταματήσουν ποτέ. «Κυρία Χαρά δεν σας χάνουμε, θα σας φέρνουμε καθημερινά στο μυαλό, στα όνειρά μας», ήταν τα λόγια του Τζαφέρ Αλή που βούρκωσε, της πρόσφερε ένα γράμμα που έγραψε εκ μέρους των συμμαθητών του, της 5ης και της 6ης τάξης, για να το διαβάσει, και ήταν το δικό τους ευχαριστώ, ενώ της αφιέρωσαν ένα τραγούδι. «Όχι δεν χωριζόμαστε για πάντοτε Χαρά, μα θα ξαναβλεπόμαστε στα όνειρα συχνά. Παλιό και ωραίο παρελθόν που ζήσαμε μαζί…». Βούρκωσαν όλοι, ενώ η ίδια η κ. Νικοπούλου ευχαρίστησε τα παιδιά για την έκπληξη, λέγοντας ότι θα τα θυμάται και θα τα αγαπά πάντα. Ο Χαλήλ Τζαφέρογλου, ο πρόεδρος της σχολικής εφορείας, ευχαρίστησε όλους τους επισκέπτες που ήρθαν από μακριά, ενώ ο πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού έδωσε τιμητικές πλακέτες σε δύο μαθητές που ξεχώρισαν για τις επιδόσεις τους στα μαθήματα και πήραν και ως δώρο από ένα ποδήλατο. Δύο ακόμη ποδήλατα κληρώθηκαν σε παιδιά, ενώ για όλα υπήρχαν δώρα, μπάλες, επιτραπέζια παιγνίδια.
Μια απλή τέντα κι ένα σκηνικό που έγραφε με όλα τα χρώματα «καλό καλοκαίρι» στην είσοδο του σχολείου του Μεγάλου Δερείου ζωντάνεψε η γιορτή λήξης με ποιήματα και τραγούδια Θεοδωράκη, Γκάτσου κ.ά.
Η Χαρά Νικοπούλου απευθύνθηκε και στα παιδιά που δεν ήλθαν στη σχολική γιορτή τους. Γιατί άραγε; Γιατί κάποιοι δεν τα άφησαν, δεν ήθελαν να υπάρχουν παιδιά και να την απογυμνώσουν, ασκώντας μια πρωτοφανή τρομοκρατία και πάλι ζωντανεύοντας το γνωστό σενάριο. Και οι γονείς, τρομοκρατημένοι από το παρακράτος που ζει και βασιλεύει στο Μεγάλο Δέρειο, υπάκουσαν. Δεν αντιστάθηκαν. «Καλό καλοκαίρι μέσα από την καρδιά μας στους μαθητές Τζελάλ, Ερχάν, Γενίζ, Ζεχρά, Γιουνού, Μπουμπερά, Σαμπρή, Μεχμέτ, Ιλχάν, Χουσεΐν, Μπερνά, Σαλή, Ζακιέ, Ρεμτζιέ Φατμά Ερκέ,
Εμίρ, Σερκάν, Ερντέν, Σαμπρή, Μουράτ, που δεν ήλθαν. Κάποτε σας είχα πει ότι η Ελλάδα ξεκινά από εδώ και τελειώνει στην Κρήτη. Θέλω να θυμάστε ότι δεν είσαστε μόνοι σας, έχετε δίπλα σας τόσους ανθρώπους που ήλθαν να δουν πώς είναι τα Ελληνόπουλα του Δερείου. Η Ελλάδα είναι το σπίτι σας, είναι δίπλα σας. Τα 10 εκατομμύρια Έλληνες είναι δίπλα σας και 10 εκατομμύρια Έλληνες στο εξωτερικό. Θέλω να σας πως ότι ευτύχησα να έχω τις καλύτερες συναδέλφους, κάτι τέτοιο δεν θα μου ξανασυμβεί, είναι πρώτα κυρίες, μετά αδελφές και μετά συνάδελφοι. Σας αγαπώ μ' όλη μου την καρδιά», είπε η Χαρά Νικοπούλου. Τα παιδιά του Δερείου Μελίσα, Αλή, Οζτάν, Γιουνούς, Ουμούτ, Φατμέ, Σιτκίν, Σερντάρ, Νουράν Γκιζέμ, Μπιγέν, Οκτάι, Μελίσα στη σχολική γιορτή ένιωσαν μέσα βαθιά στην ψυχή τους το συναίσθημα του αποχωρισμού από τη δασκάλα άγγελο προστάτη τους και παρά τα άφθονα δώρα που τους πρόσφεραν τα πρόσωπα δεν γελούσαν. Αντίθετα, μέσα σε καυτό ήλιο έδιναν στη σχολική παράσταση όλο τους τον εαυτό, να πουν στα ελληνικά τα ποιήματα και τα τραγούδια, ενώ η Χαρά Νικοπουλου τους συνόδευε στο ακορντεόν. Σκηνές που αν τις κατέγραφε κάποιος ψυχολόγος θα είχε κάνει διατριβή.
Διαβάστε περισσότερα...

Η Ιστορία έγραψε Otto...

Είτε συμφωνείτε είτε όχι, είτε σας αρέσει αυτή η Εθνική Ποδοσφαίρου είτε όχι, είτε πιστεύετε ότι ο Γερμανός τα 'φαγε τα ψωμιά του είτε όχι, μετά από 100 χρόνια η Ιστορία του Ελληνικού Ποσοσφαίρου θα γράφει ότι η Εθνική Ελλάδος με προπονητή τον Ρεχάγκελ κέρδισε τον πρώτο (ίσως και τελευταίο) ευρωπαϊκό της τίτλο και την πρώτη νίκη σε Mundial.


Γιαυτό και ο Otto βγάζει την γλώσσα και κοροϊδεύει την μπάλα, αυτή την μεγάλη πόρνη που 'λεγε κι ο Όσιμ...

Πάντως τα πράγματα δεν είναι καθόλου καλά για τη συνέχεια, γιατί μπορεί να ισοβαθμούμε με τη Ν. Κορέα, μπορεί ο επόμενος αγώνας μας να είναι με την Αργεντινή, μπορεί αυτοί να βάλουν αναπληρωματικούς, μιας και είναι ήδη περασμένοι, αλλά είστε βέβαιοι ότι ο Βύντρα μπορεί να σταματήσει τον Μιλίτο για παράδειγμα;

Μπορούμε να παίξουμε τους Αργεντινούς 11 με 11; Οι αναπληρωματικοί τους δεν θα σκιστούνε για να αποδείξουνε στο Μαραντόνα ότι αξίζουν θέση βασικού;

Φοβάμαι ότι οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα δεν μας ευνοούν και ότι τελικά αυτό που θα πάρουμε απ' αυτό το Mundial θα είναι η σημερινή νίκη, αλλά δεν πειράζει...

Ακόμη κι αυτό είναι κάτι, Εθνική Ελλάδας γειά σου!!! Διαβάστε περισσότερα...

Κανείς δεν περίμενε τόσο χλιαρή κοινωνική αντίδραση.

Ούτε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, ούτε το ΔΝΤ και η ΕΕ, δεν περίμεναν τόσο χλιαρή αντίδραση της ελληνικής κοινωνίας στο μνημόνιο που υπογράφηκε και στα μέτρα που κατ’ αρχήν επιβλήθηκαν και συνεχίζουν να επιβάλλονται. Η έκπληξή τους ήταν πολύ μεγάλη.


Το προπαγανδιστικό δίλημμα «ΔΝΤ ή πτώχευση», η κατασταλτική προπαγάνδα από τα ΜΜΕ «όλοι είμαστε συνένοχοι» και το «διαίρει και βασίλευε» με την αντιπαράθεση μεταξύ των διαφόρων «ενοχοποιημένων» κοινωνικών ομάδων, σάστισαν την ελληνική κοινωνία και μέχρι τώρα βρίσκεται ακόμα σε εσωστρέφεια χωρίς...
να μπορεί να αντιδράσει, φοβούμενη μάλιστα για το αύριο, αφού οι πιο πολλοί πολίτες είναι κατάχρεοι στις τράπεζες και σε διάφορους άλλους ιδιώτες δανειστές.

Μετά την αναπάντεχη αυτή αποδοχή του δήθεν «μοιραίου», τόσο το ΠΑΣΟΚ, όσο και η Τρόϊκα αναθάρρησαν και σπεύδουν επειγόντως τώρα που η ελληνική κοινωνία είναι ακόμα σοκαρισμένη και ανοργάνωτη να της επιβάλουν και άλλα σκληρότερα μέτρα, προκειμένου να επιστραφούν τα χρήματα στους τοκογλύφους δανειστές.
Η άρνηση του Αντώνη Σαμαρά, στην ψήφιση του μνημονίου, αρχικά θορύβησε το διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα, γιατί ήταν μια άρνηση που ήρθε από εκεί που δεν το περίμεναν, αλλά όταν στη συνέχεια είδαν την παθητικότητα της ελληνικής κοινωνίας, επανήλθαν δριμύτεροι.
Ο φόβος του διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος ήταν μήπως πάμε σε κοινωνική εξέγερση και προτιμήσουμε τη χρεοκοπία από τη δουλεία στο ΔΝΤ. Αυτό ως γνωστόν θα είχε ως συνέπεια την απώλεια χρημάτων για τους δανειστές, χωρίς όμως καμία απολύτως συνέπεια για την περιουσία του ελληνικού κράτους, ούτε νέα χρέη. Τώρα όμως, οι επιλογές του ΠΑΣΟΚ και του κ. Παπανδρέου προσωπικά, βάζουν την δημόσια περιουσία σε υποθήκευση και σε υπαγωγή της τύχης της στη ρύθμιση ξένων νομοθεσιών, ενώ ταυτόχρονα αυξάνουν το δημόσιο χρέος.
Τώρα δυστυχώς μας πήρε ο κατήφορος χωρίς γυρισμό και όταν κάποια στιγμή τύχει να πτωχεύσουμε, θα χάσουμε και τη δημόσια περιουσία που αυτή τη στιγμή ανέρχεται σε 300 δισεκατομμύρια ΕΥΡΩ, χώρια ο τεράστιος πλούτος που βρίσκεται στο υπέδαφος της χώρας.
Διαβάστε περισσότερα...

Αγωνιστική «υποδοχή» της υπουργού

Η κυβέρνηση καυχιέται, που, αντί να εκσυγχρονίσει έναν αναγκαίο για τις ανάγκες της χώρας σταθμό παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, κατέβασε τους διακόπτες λειτουργίας του

Αγωνιστικά «υποδέχτηκαν» οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ την υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Τ. Μπιρμπίλη, που επισκέφτηκε χτες τον Ατμοηλεκτρικό Σταθμό (ΑΗΣ) Πτολεμαΐδας και έθεσε εκτός λειτουργίας τη μονάδα 1.


Στην κινητοποίηση του Σωματείου Εργατοτεχνιτών και Εργαζομένων στην Ενέργεια (ΣΕΕΕΝ) και άλλων σωματείων της ΔΕΗ, ενάντια στο δουλεμπόριο των εργολαβιών στην Επιχείρηση, κυριάρχησε το σύνθημα «Μόνιμη και σταθερή δουλειά – να καταργηθούν τα δουλεμπορικά». Να σημειωθεί, ότι εκτός των άλλων, σε 130 εργαζόμενους σε εργολάβους οφείλονται δεδουλευμένα 4 – 7 μηνών.

Οι εργαζόμενοι απαίτησαν από το κυβερνητικό κλιμάκιο και τη διοίκηση της ΔΕΗ να ακούσουν τα αιτήματά τους και να παραλάβουν το υπόμνημα του ΣΕΕΕΝ, το οποίο απευθύνεται στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Επιχείρησης.

Στο υπόμνημα υπογραμμίζονται ανάμεσα στα άλλα: «Εργασιακός μεσαίωνας είναι οι ίδιες οι εργολαβίες, οι δίμηνες και οχτάμηνες συμβάσεις, η ανισότητα και αδικία για εργαζόμενους στην ίδια δουλειά». Σημειώνεται, επίσης, ότι «για να αρθούν οι μεσαιωνικές συνθήκες δουλειάς και να υπάρχουν απλές συνθήκες καπιταλιστικής βαρβαρότητας πρέπει τουλάχιστον να έχουμε ίση αμοιβή για ίση εργασία. Να έχουμε μόνιμη και σταθερή δουλειά τουλάχιστον στις μεγάλες επιχειρήσεις που υπάρχουν τέτοιες δυνατότητες και είναι αναγκαιότητα για τις ίδιες τις επιχειρήσεις για να διατηρείται η τεχνογνωσία τους».

Η υπουργός, ωστόσο, δεν επισκέφτηκε το Σταθμό για τα προβλήματα των εργαζομένων στις εργολαβίες. Οπως δήλωσε, θεώρησε τιμή της «ότι με το πάτημα ενός κουμπιού έθεσα εκτός λειτουργίας μια ρυπογόνο μονάδα». Πρόκειται για την πρώτη από μια σειρά πολύ παλιών μονάδων της ΔΕΗ, που θα κλείσουν μέχρι το 2011. Μονάδες που θα μπορούσαν να είχαν εκσυγχρονιστεί ή αντικατασταθεί πολύ νωρίτερα, εάν οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ δεν «πάγωναν» το επενδυτικό πρόγραμμα της ΔΕΗ, για να …«απελευθερώσουν» την αγορά και να προσφέρουν ζωτικό χώρο για την κερδοφόρα ανάπτυξη ιδιωτικών επιχειρήσεων .

Η υπουργός επισκέφτηκε επίσης τα ορυχεία Αχλάδας και Βεύης, τους οικισμούς Ακρίνης και Αγίων Αναργύρων, ενώ στη Νομαρχία Φλώρινας και στην Κοζάνη, στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας συναντήθηκε με φορείς, διαβεβαιώνοντας ότι η κυβέρνηση ενεργεί «για το μέλλον των επόμενων γενεών», αποφεύγοντας να θίξει το γεγονός ότι ενταφιάζει αυτό το μέλλον.
Διαβάστε περισσότερα...

«Η κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να πέσει…»

Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ θα φέρουν ακέραιη την ευθύνη

Η διάλυση της κοινωνίας με … προεδρικό διάταγμα προκαλεί έντονους τριγμούς στο κυβερνητικό οικοδόμημα. Όπως γράφουν οι σημερινές εφημερίδες οι έντονες αντιδράσεις βουλευτών και συνδικαλιστών του ΠΑΣΟΚ για το διπλό πακέτο εργασιακών και ασφαλιστικών μέτρων, που κατεδαφίζουν κατακτήσεις δεκαετιών, τρόμαξε την κυβέρνηση, η οποία φοβάται τώρα ότι το ασφαλιστικό νομοσχέδιο, δεν θα περάσει , επειδή θα τον καταψηφίσουν και δικοί της βουλευτές.


Μέσα στο κλίμα ασάφειας και ρευστότητας που διαμορφώνεται έχει ενδιαφέρον η χθεσινή παρέμβαση του Αλέκου Αλαβάνου στο Φεστιβάλ της Κομμουνιστικής Οργάνωσης Ελλάδας

«Το ασφαλιστικό νομοσχέδιο, που καταλύει την κοινωνική ασφάλεια εκ θεμελίων, τις κατακτήσεις που με αίμα και ιδρώτα κέρδισε μέσα σε ένα αιώνα η εργατική τάξη, πολύ χειρότερο από τις επιθέσεις ακόμα και δικτατοριών, δεν θα περάσει.

Η κυβέρνηση Παπανδρέου που το προωθεί πρέπει να πέσει. Αν χρειασθεί και μέσα στις δύο επόμενες βδομάδες πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία ψήφισής του.

Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ θα φέρουν ακέραιη την ευθύνη.

Ας αφήσουν ορισμένοι τα κόλπα και τα προσχήματα: «Δεν φταίει η κυβέρνηση, φταίει το Μνημόνιο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου». Ή, «δεν φταίω εγώ, η κυβέρνηση το αποφάσισε».

Την ιστορική στιγμή, όταν διακυβεύεται το μέλλον ενός λαού, ο βουλευτής μένει απέναντι στη συνείδησή του. Και δικαιώνεται ή στιγματίζεται για όλη του τη ζωή.

Το Μέτωπο Αλληλεγγύης και Ανατροπής καλεί τους εργαζόμενους, με ειρηνικό τρόπο, να «πολιορκήσουν» ηθικά τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ στα γραφεία τους, στις εκλογικές τους περιφέρειες, στη βουλή, σε πολιτικές εκδηλώσεις. Όλους, χωρίς καμία εξαίρεση. Και τον καθένα χωριστά.

Η πτώση της κυβέρνησης ταχύτατα είναι για πολλούς πλέον ένα σοβαρό ενδεχόμενο..

Το Μέτωπο καλούμε τη Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ να ενσωματώσει επιτέλους το αίτημα «Να φύγει η κυβέρνηση Παπανδρέου» ως ένα από τους κεντρικούς πολιτικούς στόχους, όπως ζητάμε εδώ και τέσσερις μήνες. Δεν είναι δυνατό να εμφανίζεται αυτή η δυνατότητα στον ορίζοντα και η αριστερά να δίνει πίστωση χρόνου και άφεση αμαρτιών σε μια κυβέρνηση που συντρίβει το κοινωνικό κράτος.

Εναλλακτική λύση υπάρχει όσο υπάρχει ο λαός. Σε στιγμές κρίσης, ο χρόνος αποκτά ασύλληπτη πυκνότητα και μέσα σε μια βδομάδα μπορούν να συμβούν όσα σε ομαλές συνθήκες θα χρειάζονταν μια τετραετρία.»
Διαβάστε περισσότερα...

Σε άτακτη υποχώρηση οδηγείται η κυβέρνηση

Σε άτακτη υποχώρηση αναμένεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να οδηγηθεί η κυβέρνηση σε ότι αφορά τις αλλαγές σε ασφαλιστικό και εργασιακό. Οι δημοσκοπήσεις – κόλαφος, οι σφοδρές αντιδράσεις των εργαζόμενων η θύελλα μέσα στο ΠΑΣΟΚ και οι κινητοποιήσεις των επόμενων ημερών, βάζουν σε δεύτερες σκέψεις και τον κ. Γ. Παπανδρέου και τον κ. Α. Λοβέρδο.

Άλλωστε, τα μέτρα που ανακοίνωσε ήταν σκληρότερα απ’ ότι προέβλεπε το Μνημόνιο, κι όπως είχε γράψει το antinews προφανώς η κυβέρνηση παίζει επικοινωνιακά παιχνίδια ανακοινώνοντας πολύ σκληρά μέτρα για να φανεί στη συνέχεια πιο… λάιτ και να πάρει ορισμένα από αυτά πίσω.

Από την άλλη, το κόμμα βράζει και πολλοί βουλευτές πιέζουν για αλλαγές ενώ πληροφορίες από δικαστικές πηγές κάνουν λόγο για μπαράζ προσφυγών τις επόμενες εβδομάδες κατά των μέτρων. Μάλιστα, δικαστικοί λένε ότι πολλά από τα μέτρα μπορεί να κριθούν αντισυνταγματικά είτε σε ελληνικά είτε σε ευρωπαϊκά δικαστήρια.

Δεν αποκλείεται, επομένως, τη Δευτέρα ή την Τρίτη να γίνουν κάποιες αλλαγές στο προεδρικό διάταγμα που αφορά στις απολύσεις και τις αποζημιώσεις, αλλά και στο ασφαλιστικό που κατατίθεται την Τετάρτη στη Βουλή.

Οι… διορθώσεις που συζητούνται ιδιαίτερα στο υπουργείο Εργασίας έχουν να κάνουν π.χ. με το χρόνο προειδοποίησης μιας απόλυσης. Αντί δηλαδή ο εργοδότης να προειδοποιεί στους 4 μήνες τον εργαζόμενο, όπως λέει το ΠΔ, ο χρόνος να πάει στους 6 μήνες ή και περισσότερο, ειδικά για όσους δουλεύουν χρόνια στην ίδια δουλειά.

Υπό συζήτηση είναι τα λεφτά της αποζημίωσης που θα παίρνει ο απολυμένος. Δηλαδή να μη μειωθεί το ποσό στο 50%, αλλά να υπάρξει κάτι περισσότερο ιδιαίτερα για τους μεγαλύτερους σε ηλικία εργαζόμενους.

Δεδομένη θεωρείται η μείωση του ποσοστού τω απολύσεων από 5% σε 4% (σήμερα είναι 2%).

Συζητήσεις γίνονται για το πόσα χρήματα θα μπορούσε να δώσει ο ΟΑΕΔ ως επιδότηση τους νεοπροσλαμβανόμενους που θα παίρνουν 570 ευρώ. Ενδεχομένως, ο Οργανισμός να συμπληρώνει το ποσό που δεν θα παίρνει ο νέος και το οποίο υπολογίζεται από 70% έως 85% του βασικού μισθού ανάλογα με την ηλικία του.

Τέλος, ένα θέμα που προκαλεί σφοδρές αντιδράσεις είναι ο φόβος μήπως οι απολύσεις σημάνουν την αντικατάσταση ανθρώπων που δουλεύουν χρόνια (άνω των 50 ετών) με νεαρούς που θα παίρνουν το βασικό μισθό. Έτσι, δεν αποκλείεται να υπάρξουν αλλαγές και να μπει πλαφόν στο πόσοι θα αντικαθίστανται από νεαρούς με μισθούς πείνας.

Σε κάθε περίπτωση, αυτό που αποδεικνύεται είναι ότι η κυβέρνηση λειτουργεί χωρίς σχέδιο, υπό το κράτος του πανικού που φέρνει το ΔΝΤ και πολλές φορές εμφανίζεται να δρα περισσότερο για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα της Τρόικας, των τραπεζών και των επιχειρήσεων παρά του κόσμου.
Διαβάστε περισσότερα...

Συνεχίζεται η αποχή των βαθμολογητών‎


Συνεχίζεται η αποχή των εκπαιδευτικών από τη βαθμολόγηση των γραπτών, ως μέσο πίεσης για να μην περικοπούν οι πρόσθετες αμοιβές τους. Από το Υπουργείο Οικονομικών διατέθηκε το ποσό ........



.......συνολικού ύψους 9.464.000 ευρώ για την πληρωμή τους, ενώ από το Υπουργείο Παιδείας επισημαίνεται πως έγινε το καλύτερο δυνατό προκειμένου να μην υπάρχει κώλυμα στην πληρωμή των πρόσθετων αμοιβών των καθηγητών με βάση τη νέα εισοδηματική πολιτική. Το υπουργείο Παιδείας με τροποποιητική απόφαση όπου αναφέρεται ότι όλοι οι καθηγητές θα πληρωθούν μέσα στο καλοκαίρι όλο το ποσό που δικαιούνται, αλλά σε τρεις ισόποσες μηνιαίες δόσεις προκειμένου να μην ξεπερνά η καθεμία το 25% του μισθού και έτσι να μπορέσουν να πληρωθούν το σύνολο των πρόσθετων αμοιβών.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το νέο νόμο για την εισοδηματική πολιτική και το πρόγραμμα σταθερότητας κανείς δημόσιος υπάλληλος δεν μπορεί να παίρνει πρόσθετες αμοιβές που να ξεπερνούν το 25% του μηνιαίου μισθού της οργανικής θέσης. Οι καθηγητές θεωρούν πως δεν δικαιώνονται όλα τους τα αιτήματα και διεκδικούν να μην περικοπούν οι πρόσθετες αμοιβές τους και να καταβληθούν δεδουλευμένα προηγούμενων ετών σε περίπου 12.000 εκπαιδευτικούς.

Σε 90.000 υπολογίζονται οι υποψήφιοι που περιμένουν να δουν τους βαθμούς τους. Οι διεργασίες για την επίλυση του προβλήματος, ώστε στα τέλη του μήνα να ανακοινωθούν οι βαθμοί, συνεχίζονται.
Διαβάστε περισσότερα...

Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Ο Χάρρυ Κλυν σχολιάζει τους... κυβερνητικούς σχεδιασμούς

Με το δικό του μοναδικό τρόπο ο γνωστός μας Χάρρυ Κλυν σχολιάζει τους... κυβερνητικούς σχεδιασμούς στην οικονομική κρίση και προσθέτει προτάσεις προς διευκόλυνση των κυβερνώντων.
Aπολαύστε το:

* Η διαφορά μεταξύ ελληνικής οικονομίας και Τιτανικού: Στον Τιτανικό είχε και ορχήστρα!
* Ανακοινώθηκε ότι οι εργαζόμενοι στις δημόσιες υπηρεσίες θα διακόψουν την οχτάωρη στάση τους για τρίωρη προειδοποιητική εργασία!

Δεν ήρθαν οι εταίροι μας για να μας ελέγξουν. Για να ξεσηκώσουν το σχέδιο ήρθαν. Όλοι θέλουν να κλέψουν, αλλά δεν ξέρουν τον τρόπο!

* Έτσι και συνεχίσει για κανένα χρόνο ακόμα τη βιόλα της λιτότητας και της άγριας φορολόγησης ο ΓΑΠ, βλέπω να ληστεύουμε τους Αλβανούς.

* Μη στεναχωριέστε καλοί φίλοι, κανένας δεν έχει ποτέ παραπονεθεί γιατί δεν άνοιξε το αλεξίπτωτό του: «καλή μας ελεύθερη πτώση».

* Τα φτηνά χέρια δίνουν ακριβό ξύλο!

* Γιωργάκης Παπανδρέου... Ανοιχτό μυαλό, σαν κονσέρβα! Δέκα χρονών είπε μπαμπά και φωταγωγήθηκε το Καστρί!

* Ποιος υπαρκτός σοσιαλισμός? Η Ελλάδα έχει την παγκόσμια πρωτοτυπία. Είναι η μοναδική χώρα στην οποία εφαρμόζεται ο ανύπαρκτος σοσιαλισμός

* ΓΑΠ: O μόνος αριστερός(?) πολιτικός που όλα του πάνε δεξιά!

* 18-3-10 Ο Παπακωνσταντίνου στην TV αναγγέλλει το νομοσχέδιο. Mόλις τον είδα, αγριεύτηκα. Πίσω τα γυναικόπαιδα φώναξα, ο χάρος βγήκε παγανιά!

* Το ΠΑΣΟΚ Είναι σαν τον κουρασμένο σαραντάρη. Στην εφηβεία ήθελε να αλλάξει τον κόσμο και στα σαράντα θέλει να αλλάξει τα έπιπλα στη βίλα του.

* Αισχροκέρδεια, κλεψιά και τω θεώ δόξα H γυναίκα μου νομίζει πως μισό κιλό φέτα ζυγίζει τριακόσια γραμμάρια!

* Στο σπίτι δεν τρώμε. Κατεβάζουμε τις μπριζόλες από το ιντερνέτ. Στην κόρη μου που μένει στην Αγγλία στείλαμε μια σπανακόπιτα με e-mail.

* Ούτε κενό εξουσίας, ούτε κενό οικονομίας ΚΕΝΟ ΛΑΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

* Η μόνη φορά που πάμε μπροστά στην Ελλάδα είναι όταν βάζουμε τα ρολόγια μας μια ώρα μπροστά!

* Aυτή η κυβέρνηση έχει ένα πρόβλημα για κάθε λύση.

* Πρέπει να το παραδεχτούμε ο Παπανδρέου κάνει ότι μπορεί... Kι αυτό ρε παιδιά, είναι εκείνο που με ανησυχεί.

* Όσο πάει και παχαίνει το φιλαράκι μου ο 'Πάγκαλος. Tις προάλλες στο λεωφορείο, ευγενικός σηκώθηκε και παραχώρησε τη θέση του σε 4 κυρίες... Σε όλα τα ασανσέρ που υπάρχουν στο υπουργείο έχουν κρεμάσει ταμπέλες: ΑΤΟΜΑ 5, ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΕΝΑΣ.

* Ο μικρός μου ο γιος είναι φτυστός εγώ, αλλά δεν πειράζει, αρκεί που το παιδί έχει την υγειά του.

* Αν σκεφτεί κανείς πόσο στοίχισε στον Αδάμ και στην Εύα ένα μήλο, τα φρούτα σήμερα είναι πάμφθηνα.

* Πρέπει να μου έχει γίνει μεγάλη πλύση εγκεφάλου. Αφού να φανταστείτε ότι τα όνειρά μου διακόπτονται από διαφημιστικές σφήνες.

* Ένα μυστήριο... Έρχεσαι από το σούπερ μάρκετ με δυο τσάντες και το βράδυ έχεις τρεις σακούλες σκουπίδια!

* Οι μόνοι που έχουνε μετρητό σήμερα, είναι οι ζητιάνοι.

* H κατάστασή μας έχει φτάσει στο απροχώρητο... Χθες σφάξαμε το γουρουνάκι-κουμπαρά της κόρης μου!

* Τις προ άλλες πήγα σε ένα διαγνωστικό κέντρο για τσεκ απ και το πρώτο πράγμα που μου εξετάσανε ήταν το πορτοφόλι μου!

* Ένα φίλος μου αγόρασε μια 600άρα Μερσεντές τοις μετρητοίς. Την βενζίνη αγοράζει με δόσεις!

* O Δαρβίνος έκανε λάθος, προσπαθώντας να αποδείξει ότι ο άνθρωπος κατάγεται από τον πίθηκο. Από τον γάιδαρο μάλλον κατάγεται...

* Μην πετάτε άσκοπα τα λεφτά σας από δω κι από κει, φυλάξτε τα. Ίσως κάποτε πάρουν αξία

* Aν έχετε αναπνευστικά προβλήματα θα σας συμβούλευα αντί σε γιατρό να πάτε καλύτερα σε συνεργείο αυτοκινήτων!

* Στον καιρό που ζούμε το πιο εύκολο πράγμα είναι να βγάλεις λεφτά. Και το πιο δύσκολο να ζήσεις με αυτά που βγάζεις

* Από εγκληματικότητα, αφήστε το καλύτερα. Παλιά φωνάζαμε, «αστυνομία Βοήθεια», τώρα φωνάζουμε, «βοήθεια η αστυνομία!»

* Τι γίνεται, ρε παιδιά, μ' αυτά τα χημικά και τα φυτοφάρμακα; Χθες έπλυνα μια ντομάτα και ξέβαψε!

* Υπάρχουν πολιτικοί που δεν τους άλλαξαν χαρακτήρα τα βουλευτιλίκια και τα υπουργιλίκια. Kαραγκιόζηδες ήταν και καραγκιόζηδες παρέμειναν...

* Αν νομίζεις ότι όλοι σε έχουν ξεχάσει, άφησε για δύο μήνες απλήρωτη την πιστωτική σου κάρτα.

* Ο άνθρωπος μπορεί να ζήσει χωρίς οξυγόνο κάποια λεπτά, χωρίς νερό μέρες, χωρίς τροφή εβδομάδες και χωρίς ηθικούς φραγμούς μια ολόκληρη ζωή!

* Το έλεγα και δε με πίστευε κανένας, η χώρα δεν κινδυνεύει από τους συνήθεις υπόπτους, κινδυνεύει από τους συνήθεις πρωθυπουργούς!.

* Καλά έκανε ο ΓΑΠ και πήγε στις Ινδίες... Το άσκημο είναι που θα ξαναγυρίσει...

* Oι ηλίθιοι πολιτικοί και οι βλάκες ψηφοφόροι είναι γεννημένοι ο ένας για τον άλλον..

* Βρε τον Παπακωνσταντίνου ! Κάνει δηλώσεις στο Υπ. Οικονομικών και μοιράζουνε στους δημοσιογράφους τον καφέ της παρηγοριάς και παξιμαδάκια !

* Το χα πει εγώ. Στην Ελλάδα οι κυβερνήσεις είναι σαν τους θανατοποινίτες. Με το που βγαίνουνε ζητάνε χάρη.

* Τι γίνεται ρε παιδιά; Δεκάδες θυμάτων σε κάθε έξοδο! Kι άν κατά τύχη δεν έχουμε θύματα ένα Σαββατοκύριακο, θα κάνουμε τζάκ πότ στο επόμενο!

* Η διαφορά μεταξύ ελληνικής οικονομίας και Τιτανικού: Στον Τιτανικό είχε και ορχήστρα

* Ελλάδα, η χώρα των δυο ταχυτήτων... Νεκρά και όπισθεν!

* Αν οι Έλληνες θέλουν να έχουν αυτά που δεν έχουν, πρέπει να κάνουν αυτά που δεν κάνουν...

* Όταν λέμε ακρίβεια, εννοούμε ακρίβεια! Nα φανταστείτε εμείς το ψυγείο μας, το κάναμε παπουτσοθήκη!

* ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟ Β: Παρκόμετρα στα σπίτια μας... Θα ρίχνεις 2 ευρώ για κάθε μισή ώρα που θα μένεις μέσα!

* Ο ΓΑΠ ποτέ δεν πίνει καφέ το πρωί... Φοβάται μην τον κρατήσει ξύπνιο όλη τη μέρα.

* Oι επιχειρήσεις βουλιάζουν. Tα ξενοδοχεία τώρα κλέβουν πετσέτες από τους πελάτες.

* Γιωργάκης μου θυμίζει τον δύτη που την ώρα που ανεβαίνει στην επιφάνεια, βλέπει το καράβι του να πηγαίνει στον πάτο!

* Ο μόνος τρόπος να μειωθεί η ατμοσφαιρική ρύπανση είναι να κάνουν οι πολιτικοί λιγότερες δηλώσεις.

* Παπανδρέου: Θέλει να χτίσει τη νέα Ελλάδα, γι αυτό κατεδαφίζει την παλιά!!!

* Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να συμβεί: 5.100 δημόσιοι υπάλληλοι στην κρατική ραδιοτηλεόραση χωρίς να υπάρχει κρατική ραδιοτηλεόραση!

* Δημόσιες υπηρεσίες: Τόσος πολύς κόσμος, που προσφέρει τόσα λίγα, ζητώντας διπλάσιο μισθό για να κάνει τη δουλειά του ακόμα χειρότερα!

* Κύριε Παπανδρέου, κύριε Σαμαρά από τα κόμματά σας να αρχίσετε τον πόλεμο κατά της διαφθοράς, αυτά είναι που κυβερνούν τριάντα χρόνια τώρα.

* Άνθρωπος πάνω από 60 κιλά, μπαίνει πια στο πόθεν έσχες...

* Μόλυνση Θερμαϊκού: Σε 2-3 χρόνια δε θα θεωρείται θαύμα να περπατάει κάποιος στην επιφάνεια της θάλασσας. Οποιοσδήποτε θα μπορεί να το κάνει.

* Παπακωνσταντίνου: Εξυπνότερος του Αϊνστάιν. Tον Αϊνστάιν βρεθήκανε και δέκα άνθρωποι που τον καταλάβανε, αυτόν δεν τον κατάλαβε ακόμα κανείς!

* Για έναν πολιτικό που με τις μεθόδους του χθες υπόσχεται ένα καλύτερο σήμερα, φυσικό είναι να μην υπάρχει αύριο.

* Είμαι ευτυχής που ζω σε μια δημοκρατική χώρα, όπου μπορεί κανείς να κάνει ελεύθερα οτιδήποτε θελήσει η κυβέρνηση!!!

* Επιστήμονες της NASA, προκειμένου να μελετήσουν τα όρια της αντοχής του ανθρώπου, ζήτησαν δείγμα Έλληνα συνταξιούχου!

* Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει. Ξέρετε πόσο στοιχίζει μία κηδεία σήμερα;

* Θα ήθελα να σας πω την ιστορία για τους 40 κλέφτες, αλλά προφανώς δεν σας ενδιαφέρει η πολιτική...

* Mακάριοι όσοι υπόσχονται πολλά και θυμούνται λίγα...

* Το οργανωμένο έγκλημα έχει διαφορετικά ονόματα από χώρα σε χώρα. Στην Αμερική ονομάζεται ΜAΦΙΑ, στην Ιταλία ΚΑΜΟΡΑ και στην Ελλάδα ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!

* Γιωργάκης: Σοσιαλισμός ή Βαρβαρότητα;
-- Τα πλήθη: Βαρβαρότητα, Βαρβαρότητα

* Δεν υπάρχουν πλέον αριστεροί και δεξιοί. Εργαζόμενοι και άνεργοι υπάρχουν.

* Καιρός να καταλάβουμε ότι το μόνο που έχει μείνει όρθιο σ' αυτόν τον τόπο είναι τα ερπετά.

* Πρώτη φορά αποκτήσαμε δύο πρωθυπουργούς χωρίς να μπούμε στο κόπο να τους ψηφίσουμε! Και τα ονόματα αυτών Ντομινίκ Στρος Καν και Όλι Ρεν.

* Είμαι ευτυχής που ζω σε μια δημοκρατική χώρα, όπου μπορεί κανείς να κάνει ελεύθερα οτιδήποτε θελήσει το ΔΝΤ !

* Εμείς χρωστάμε, οι επιχειρήσεις χρωστάνε, το κράτος χρωστάει. Tελικά που πήγαν τα λεφτά ρε παιδιά;
Διαβάστε περισσότερα...

ΤΙΝΑ Νο2 : Ελπίζουμε να ξέρετε τι κάνετε...

Λουκέτο στην πρώτη μονάδα της ΔΕΗ (70Mw) στην Πτολεμαΐδα βάζει η η κυρία Τίνα Μπιρμπίλη.
Δεν είμαστε και οι πιο ειδικοί στο θέμα, για αυτό λέμε..
Ελπίζουμε να έχετε υπολογίσει ότι είναι καλοκαίρι και ότι στην Ελλάδα οι ανάγκες είναι ιδιαίτερα αυξημένες αυτήν την εποχή... Το ελπίζουμε!
Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου το κλείσιμο της ισοδυναμεί με το τέλος μιας εποχής!
Ελπίζουμε να μην ξεκινά μία νέα με... διακοπές ρευματός και ... απρόοπτα! Διαβάστε περισσότερα...

Στη Φλώρινα σήμερα η υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Τίνα Μπιρμπίλη.

Ας ελπίσουμε ότι θα της κάνουν υποδοχή που αρμόζει σε κάθε πολιτικό. Όλο και κάποιο αυγό θα υπάρχει για μια καλή ομελέτα κερασμένη…


Από τις 8.30 μέχρι και τις 10.30 το πρωί, θα συναντηθεί με φορείς του νομού, στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Φλώρινας.

Στην συνέχεια θα επισκεφθεί τα ορυχεία Αχλάδας, Βεύης και Αγίων Αναργύρων. Την κ. Μπιρμπίλη θα συνοδεύσει ο Πρόεδρος της Δ.Ε.Η. Α.Ε. Αρθούρος Ζερβός.
Διαβάστε περισσότερα...

"Πράσινο φως" για το ασφαλιστικό


Τον δρόμο προς τη Βουλή παίρνει το νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας για το ασφαλιστικό. Η ηγεσία του υπουργείου εξασφάλισε σήμερα την έγκριση των επιτηρητών της τρόικας για τις προωθούμενες αλλαγές, αφού αυτές κρίθηκαν ότι κινούνται στα πλαίσια του μνημονίου που έχει συμφωνηθεί.



Σύμφωνα με υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου Εργασίας, η ελληνική πλευρά πέτυχε να μην συνυπολογίζονται στο τελικό ποσό της σύνταξης οι επικουρικές συντάξεις. Ετσι η βασική σύνταξη μαζί με την ανταποδοτική στα 40 χρόνια ασφάλισης θα δίνει ποσοστό αναπλήρωσης 63 με 64%.

Για τις επικουρικές συντάξεις και το εάν και κατά πόσο θα αναπροσαρμόζονται θα εξαρτάται από τα αποτελέσματα αναλογιστικών μελετών που θα γίνονται στα ασφαλιστικά ταμεία.

Στην συνταξιοδότηση με 40 έτη προϋπηρεσία η οποία θα αντικαταστήσει την 37ετία θα συνυπολογίζονται και πλασματικά χρόνια ασφάλισης.

Το νομοσχέδιο θα δοθεί τις επόμενες ημέρες στη δημοσιότητα και θα κατατεθεί στη Βουλή την ερχόμενη Τετάρτη 23 Ιουνίου.

ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ: Απεργία στις 29/6

Εικοσιτετράωρη πανελλαδική απεργία για τις 29 Ιουνίου αποφάσισαν ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ.

Οι δύο ανώτατες συνδικαλιστικές οργανώσεις αντιδρούν στα μέτρα που προωθεί η κυβέρνηση για ασφαλιστικό και εργασιακά.
Διαβάστε περισσότερα...

Ιστορική νίκη…‏

Ιστορική νίκη…‏ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΣΤΟΥΣ «16»! ΠΡΩΤΑ ΓΚΟΛ, ΠΡΩΤΟ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΣΚΟΡ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΕ ΜΟΥΝΤΙΑΛ. «ΣΑΛΠΙ»-«ΤΟΡΟ» ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΚΟΛ


Ιστορική νίκη…‏ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΣΤΟΥΣ «16»! ΠΡΩΤΑ ΓΚΟΛ, ΠΡΩΤΟ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΣΚΟΡ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΕ ΜΟΥΝΤΙΑΛ. «ΣΑΛΠΙ»-«ΤΟΡΟ» ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΚΟΛ
Την πρώτη της νίκη σε τελική φάση Π.Κ. πέτυχε η Ελλάδα, επικρατώντας με 2-1 της Νιγηρίας χάρη στα γκολ των Σαλπιγγίδη (44’) και Τοροσίδη (71’). Προηγήθηκαν στο 15’ οι Αφρικανοί με ένα… φτηνό τέρμα από τον Ούτσε και έμειναν με δέκα παίκτες στο 33’ εξαιτίας του χτυπήματος εκτός φάσης από τον Καϊτά στον «Τόρο».
Με αλλαγή στο σύστημα, αλλά και στα πρόσωπα παρέταξε την Ελλάδα ο Ότο Ρεχάγκελ. Το 4-3-3 κόντρα στη Ν. Κορέα μετατράπηκε σε 5-3-2, με τους Παπασταθόπουλο, Κυργιάκο και Σαλπιγγίδη να έχουν πάρεις τις θέσεις των Σεϊταρίδη, Χαριστέα και Σαμαρά στο αρχικό σχήμα, σε μία προσπάθεια να… πάρει ύψος η άμυνα και να υπάρξει και μεγαλύτερη κινητικότητα στα άκρα από τους Τοροσίδη και Βύντρα.
Διαβάστε περισσότερα...

ΔΝΤ και πρόκριση της εθνικής

Εχουνε καλα κονε με την Αργεντινή οι του ΔNT
Nικησaμε λοιπον..... 

Ξεχάστε  ΔΩΡΑ

ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ

ΑΡΓΙΕΣ

ΠΕΝΘΗΜΕΡΟ

Μη σας πω και μισθους Διαβάστε περισσότερα...

Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Δημοτικες εκλογές..............

Εκδήλωση ενδιαφέροντος Περιφερειαρχη απο την Φλώρινα, καθώς αίτηση κατέθεσαν στο ΠΑΣΟΚ ο γιατρός Νίκος Σαμαράς, νομαρχιακός σύμβουλος, ενώ προτάθηκε και ο πρώην νομάρχης Φλώρινας, Γιάννης Στρατάκης.
Ακόμα για τις θέσεις των αντιπεριφερειαρχών ο Χρήστος Ναούμ και ο Γιάννης Αντωνιάδης.
Πληθώρα ονομάτων και στο δήμο Φλώρινας. Στους γαλάζιους μνηστήρες συμπεριλαμβάνονται ο νυν δήμαρχος Στέφανος Παπαναστασίου και ο νυν νομάρχης Γιάννης Βοσκόπουλος, ο πρόεδρος της ΤΕΔΚ Δημήτρης Ηλιάδης και ο πρόεδρος του ΕΒΕ Αριστείδης Αριστείδου. Από το ΠΑΣΟΚ ο Αιμίλιος Ασπρίδης, η Όλγα Μούσιου Μυλωνά και ο Μιχάλης Τσώτσκος. Διαβάστε περισσότερα...

Κύριε Πρόεδρε ιδού το πήδημα,ιδού και τα Προεδρικά Διατάγματα

Ρυθμίσεις Εργασιακών θεμάτων για τις ανάγκες εφαρμογής
προγράμματος σταθερότητας της Ελληνικής Οικονομίας.”
Αρχισε η φάμπρικα των Προεδρικών Διαταγμάτων τα οποία με την υπογραφή των αρμοδίων υπουργών και του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας καθίστανται αυτομάτως νόμοι του κράτους άμα τη δημοσίευσή τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.


Εχοντας υπ' όψιν τα εξής ...αποφασίζομεν και διατάσσομεν!
Κι όμως αυτό ακριβώς ισχύει στην Ελλάδα του...

2010 που το πολίτευμά της εξακολουθεί να είναι η ΠροεδρευομένηΚοινοβουλευτική Δημοκρατία.
Η κομματική πλειοψηφία του ΠΑΣΟΚ συνεπικουρούμενη από την κυρία Ντόρα και λοιπούς συγγενείς ψήφισε στα τυφλά και με τρεις μόνο ενστάσεις το μνημόνιο της τρόικας και παρέδωσε ένα ολόκληρο λαό στη Σκύλα και στη Χάρυβδη.


Ενας λαός που δεν έκλεψε,δεν πήρε μίζες,ούτε καν δωράκια στην ονομαστική του εορτή,ένας λαός που κατέβαλε φόρους και εισφορές πριν ακόμα πάρει στα χέρια το μισθό του υποχρεούται τώρα να καλύψει τα κλεμμένα και των κυβερνώντων αλλά και των αφεντικών του ιδιωτικού τομέα που κι αυτά άρμεγαν κανονικότατα τα δημόσια ταμεία!
Κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας ήρθε η ώρα σας,να δείξετε ότι υπάρχετε κι ότι αφουγκράζεστε τη λαϊκή αγανάκτηση.Να δείξετε ότι δεν είστε διακοσμητικό στοιχείο του πολιτεύματος για γιορτές και πανηγύρια μόνο.Γυρίστε πίσω ανυπόγραφα τα κατασκευάσματα της τρόικας και των ντόπιων υποτακτικών τους.Αναγκάστε τους να καταλάβουν τα εγκλήματα που σκαρώνουν στο όνομα δήθεν της σταθερότητας της Ελληνικής Οικονομίας.Υποχρεώστε τους να κατάσχουν τα χρήματα και τα ακίνητα από όλους αυτούς τους μεγαλόσχημους πρώην και νυν υπουργούς,παρατρεχάμενους,ημετέρους και κουμπάρους.
Κύριε Πρόεδρε είναι βέβαιον πως αυτά τα μέτρα θα οδηγήσουν τον κόσμο σε εξαθλίωση και ως εκ τούτου σε κοινωνικές αναταραχές.
Βάλτε μια κόκκινη γραμμή στην κατηφόρα που 'χουν πάρει τα τσακάλια της παγκοσμιοποίησης.

Αν αφήσετε την τύχη μας και την τύχη της χώρας στις ορέξεις των Παπακωνσταντίνου,Λοβέρδου και του Γιωργάκη θα επαληθευθεί άμεσα η κυρία Ψαρούδα στα όσα είχε πει (για περιορισμό των συνόρων και της Εθνικής μας κυριαρχίας) κατά την πρώτη ορκωμοσία σας.
Κύριε Πρόεδρε ιδού το πήδημα,ιδού και τα Προεδρικά Διατάγματα!
Μην τα υπογράψετε,στο χέρι σας είναι!
Διαβάστε περισσότερα...

Καταραμένε Παπαδόπουλε.....!

40 χρόνια μετά, και ακόμα τυραννάς τα καημένα παιδιά της νέας τάξης. Γιατί βρε άθλιε; Νομίζεις πώς δεν θυμάμαι ότι μου στέρησες στο χωριό μου την λάμπα πετρελαίου και τον χωματόδρομο που τόσο αγαπούσα, και μου έφερες ηλεκτρικό, άσφαλτο και τηλέφωνο στην καλύβα μου, και που μου έδωσες 20ετες άτοκο δάνειο για να κάνω σπίτι, με μόνο όρο μάλιστα να έχει την τουαλέτα μέσα!

Και ειλικρινά τσατίζομαι γιατί ο άθλιος ο χουντικός κατάφερνε να φτιάχνει τόσα έργα σχεδόν δωρεάν, χρησιμοποιώντας την στρατιωτική ΜΟΜΑ! Γιατί ρε χάλασες την πιάτσα; Σε πείραζε να δώσεις την δουλειά σε κανένα εργολάβο; Πέθαναν της πείνας οι άνθρωποι και κοντά σ’ αυτούς και τόσοι άλλοι μεσάζοντες και σύμβουλοι…
Ποιός σου είπε ρε παλιάνθρωπε ότι θέλαμε να γίνουμε Βιομηχανική χώρα και ξεκίνησες να φτιάχνεις σε όλη την Ελλάδα Βιομηχανικές περιοχές ξεκινώντας από τα Οινόφυτα; Αλλά ξέρω γιατί τα έκανες... Γιά να βρίσκουν χιλιάδες Έλληνες δουλειά εκεί, τόσα χιλιόμετρα μακριά από την Αθήνα και να ταλαιπωρούνται λες και πείραζε να είχαμε λίγο νέφος περισσότερο; Ποιός σου είπε ρε ότι θέλαμε να παράγουμε προϊόντα; Εμείς να καταναλώνουμε θέλαμε!
Ακούς εκεί η Ελλάδα Βιομηχανική χώρα...Κάθαρμα ε κάθαρμα! Δεν φτάνει αυτό παλιοδικτάτορα, αλλά διέγραψες τα αγροτικά χρέη του πατέρα μου και όλων των αγροτών; Τους καλόμαθες, τους έλυσες τα προβλήματά τους και τώρα κάθε τρεις και λίγο μπλόκα! Σαν να μην έφταναν όλα αυτά έστελνες και εκείνο τον Μακαρέζο και έκανε συμφωνίες ακόμη και με τους Κινέζους και τους πουλούσες τα αγαθά που έκανε εξαγωγή η χώρα και πέταξες στον δρόμο τόσους μεσάζοντες.
Άσε εκείνος ο Πατακός με το μυστρί του! Βρε μανία!
Διαβάστε περισσότερα...

"Οι κίνδυνοι από την έκθεση στον ήλιο είναι μια τεράστια συνωμοσία"

ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΑ ΤΗ ΦΗΜΗ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ

Αμερικανός επιστήμονας υποστηρίζει ότι οι προειδοποιήσεις για τους κινδύνους που κρύβει η έκθεση του σώματος στην ηλιακή ακτινοβολία, δεν είναι παρά μια τεράστια «συνωμοσία»...


Ο Μάικλ Χόλικ, δηλαδή ο επιστήμονας που υποστηρίζει αυτή την άποψη, δεν είναι ένας εκκεντρικός επαγγελματίας του κλάδου του, είναι επικεφαλής του Εργαστηρίου Βιταμίνης D, Δέρματος και Οστών, καθώς και του Κέντρου Γενικών Κλινικών Ερευνών, δυο ινστιτούτων στην ιατρική σχολή του πανεπιστημίου της Βοστόνης.

Ο Χόλικ ισχυρίζεται ότι η έκθεση στον ήλιο κάνει καλό στην υγεία, αρκεί να μην προκαλούνται εγκαύματα στο δέρμα.

Ο επιστήμονας επισημαίνει ότι όσοι αναγκάζονται να εκτίθενται στον ήλιο για επαγγελματικούς λόγους εμφανίζουν λιγότερα μελανώματα από τους υπόλοιπους, ενώ παρουσιάζουν λιγότερα κρούσματα καρκίνου στους νεφρούς, τον προστάτη και τα πνευμόνια.

Για τον καθηγητή Χόλικ η αύξηση των καρκίνων είναι πιθανότερο να οφείλεται στο γεγονός ότι αποφεύγουμε την έκθεση στον ήλιο όλο και περισσότερο.

Επισημαίνει, ότι μόνο όταν πηγαίνουμε στη θάλασσα δεν αποφεύγουμε την έκθεση στον ήλιο και ότι αυτή η συνήθεια είναι πράγματι επικίνδυνη για το δέρμα μας. Εάν, όμως, εκθέτουμε το σώμα μας στον ήλιο όλο το χρόνο χωρίς φόβο και χωρίς υπερβολικά προστατευτικά φίλτρα, ο κίνδυνος ενός μελανώματος θα μειωνόταν πολύ.

Σύμφωνα με τον Αμερικανό καθηγητή, στις Ηνωμένες Πολιτείες, έξι στους δέκα κατοίκους δεν έχουν αρκετή βιταμίνη D στον οργανισμό τους. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στις υπόλοιπες δυτικές χώρες, γεγονός που κάνει τους ειδικούς να μιλούν για επιδημία. Ο ρόλος της βιταμίνης D είναι πολύ σημαντικός. Δρα ως ασπίδα απέναντι σε διάφορους τύπους καρκίνων, ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα, προστατεύει από τον διαβήτη, τις αλλαγές στη διάθεση, την υπέρταση, τη σχιζοφρένεια και μερικά αυτοάνοσα νοσήματα».

Για να ξαναβρούμε τη χαμένη βιταμίνη D, ο Μάικλ Χόλικ συστήνει να εκθέτουμε στον ήλιο το 25% του σώματός μας για τουλάχιστον δέκα λεπτά, δυο με τρεις φορές την εβδομάδα, άνοιξη, καλοκαίρι και φθινόπωρο.

Είναι εύκολο να υπολογίσουμε αυτό το 25% που συστήνει ο Αμερικανός καθηγητής: το πρόσωπο κατέχει το 9% της σωματικής επιφάνειας, όπως και κάθε χέρι. Η κοιλιακή χώρα, η πλάτη και κάθε πόδι κατέχουν από 18%.
Διαβάστε περισσότερα...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΣΟΣΙΑ-ΛΗΣΤ(Ρ)ΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΙΚΑ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ ΠΛΕΟΝ Ο ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟΣ
(οπως παλια.... με απόφαση του βασιλια)
Ευκολότερες απολύσεις με μειωμενες αποζημιωσεις, αυξηση των ομαδικων απολύσεων αλλα και αμοιβες κατω απο τις κλαδικές συμβάσεις και την Εθν. Γενικη Συυλογική Συμβαση Εργασιας, προβλεπει τπο σχέδιο ΠΔ που εστειλε στους κοινωνικους φορείς ο υπουργός Εργασιας κ.Α. Λοβέρδος προκαλωντας θυελλα αντιδράσεων...


Το ΠΔ εχει εφαρμογη απο την δημοσιευση του στο ΦΕΚ( Φυλλο Εφημεριδας της Κυβέρνησης). Ο κ. Α. Λοβέρδος θα ζητήσει από το ΣτΕ να επεξεργαστεί κατά προτεραιότητα το Προεδρικα Διάταγματα, προκειμένου να γνωμοδοτήσει ως προς τη συνταγματικότητά του, ώστε να δημοσιευτεί το συντομότερο δυνατόν. Οι 4 βόμβες ειναι:
1. Μειώνεται δραστικά ο απαιτούμενος χρόνος προειδοποίησης των απολύσεων. Το ποσό της αποζημίωσης, εφόσον υπάρχει προειδοποίηση, είναι το μισό από αυτό που θα ήταν, εάν ο εργοδότης προχωρούσε σε καταγγελία της σύμβασης, χωρίς προειδοποίηση. Πρακτικά, δίνει τη δυνατότητα ευκολότερων απολύσεων, με μειωμένες αποζημιώσεις, εφόσον θα γίνεται προειδοποίηση το πολύ μέχρι 4 μήνες πριν την απόλυση, στην περίπτωση 20 και πλέον ετών υπηρεσίας στην ίδια επιχείρηση. Με το παλαιότερο σύστημα, η αποζημίωση στα 20 χρόνια ήταν 16 μισθοί, και στην περίπτωση προειδοποίησης 16 μήνες νωρίτερα, 8 μισθοί. Τώρα, με 4 μήνες προειδοποίηση, η αποζημίωση από 16 μισθούς πέφτει σε 8.

2. Έως και 6 εργαζόμενους ανά μήνα θα μπορούν να απολύουν μετά (δημοσίευση σχετικού Προεδρικού Διατάγματος σε ΦΕΚ) οι επιχειρήσεις που απασχολούν από 20 έως και 150 εργαζόμενους. Παράλληλα, αυξάνεται σε 5% κι ως 20 άτομα, το όριο των ομαδικών απολύσεων, για τις επιχειρήσεις με προσωπικό πάνω από 150 εργαζόμενους.

3: Εμμεση κατάργηση των κλαδικών συμβάσεων και της Εθν. Γενικής Συλ. Σύμβασης Εργασιας, αφου προβλέπεται η αμοιβή νεοεισερχομένων στην αγορά εργασίας, ηλικίας κάτω των 25 ετών να κινείται στο 80%του κατωτάτου ορίου μισθού ή ημερομισθίου της οικείας συλλογικής ρύθμισης και σε περίπτωση που δεν υφίσταται τέτοια της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (Ε.Γ.Σ.Σ.Ε).

4. Έμμεση κατάργηση της Διαιτησίας. Η δυνατότητα προσφυγής στον ΟΜΕΔ(Οργ. Μεσολάβησης-Διαιτησιας) παραμένει, περιορίζεται όμως ουσιαστικά στη μεσολάβηση. Για να υπάρξει διαιτησίας, απαιτείται ή η σύμφωνα γνώμη των δύο μερών, ή η μονομερής προσφυγή ενός μέρους (εργαζόμενοι ή εργοδότης) εφόσον το άλλο έχει αρνηθεί τη μεσολάβηση .

-Αντεργατικές, αντικοινωνικές και εξόφθαλμα αντισυνταγματικές και παράνομες, χαρακτηρίζει η ΓΣΕΕ τις ρυθμίσεις στα εργασιακά που προβλέπονται στο σχέδιο ΠΔ. Οπως τονίζει η ΓΣΕΕ σε περίοδο έξαρσης των απολύσεων και αύξησης της ανεργίας, απαιτούνται μέτρα και πολιτικές αποθάρρυνσης (απαγόρευσης) και όχι ενίσχυσης (απελευθέρωσης) των απολύσεων. Ότι δεν κατάφεραν επί 10ετίας οι Βιομήχανοι το παίρνουν σήμερα με την αρωγή της Τρόικας και τις Νομοθετικές ρυθμίσεις της Κυβέρνησης, εκμεταλλευόμενοι στο έπακρο την κρίση.
Κατά τη ΓΣΕΕ το περιεχόμενο του Προεδρικού Διατάγματος ωχριά μπροστά στο μνημόνιο που έχει προηγηθεί. Όπου εφαρμόστηκαν τέτοια μέτρα, δεν αύξησαν την ανταγωνιστικότητα, δεν μείωσαν τις τιμές των προϊόντων, δεν αύξησαν τις θέσεις εργασίας. Τα μόνα μεγέθη που αυξήθηκαν ήταν η κερδοφορία, η ασυδοσία των εργοδοτών και η ανεργία. Τα ίδια και χειρότερα θα γίνουν στην χώρα μας, καταλήγει η ανακοίνωση της ΓΣΕΕ προσθέτοντας οτι ετοιμάζει προσφυγές στα Ελληνικά και Ευρωπαϊκά δικαστήρια καθώς και στο Διεθνές Γραφείο Εργασίας.
Διαβάστε περισσότερα...

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

ΝοτιοΑφρικανοί: "Πάρτε το απόφαση, δεν σταματάμε τις βουβουζέλες"!

Οι βουβουζέλες είναι μέρος της παράδοσής μας. Δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να τις αποχωριστούμε", λένε οι Νοτιοαφρικανοί φίλαθλοι.
Μπλέξιμο... Διαβάστε περισσότερα...

Λακάκια. Η νέα μόδα στην πλαστική χειρουργική

Η τελευταία μόδα στην πλαστική χειρουργική είναι τα λακάκια, που δημιουργούνται μέσω μιας δεκάλεπτης επέμβασης κατά τη διάρκεια της οποίας γίνεται μια μικρή τομή στο εσωτερικό του στόματος με τοπική αναισθησία. Η επέμβαση αυτή είναι εξίσου δημοφιλής σε άνδρες και γυναίκες, αν και οι άνδρες προτιμούν να προσθέτουν λακάκια στο πηγούνι τους, ενώ οι γυναίκες στα μάγουλα. Τώρα λοιπόν μπορείτε κι εσείς να αποκτήσετε ένα χαριτωμένο... σετ από λακάκια, αν θέλετε να διαθέσετε από δύο έως πέντε χιλιάδες δολάρια. Χαμογελάστε!

Διαβάστε περισσότερα...

Αυτό είναι το μυστικό πίσω από την δασκάλα Χαρά Νικοπούλου στον Έβρο!

Πώς συνδέεται ο βόρειος Έβρος με την υπόλοιπη Ελλάδα;

Ο νομός Έβρου συνδέεται συγκοινωνικά με την υπόλοιπη Ελλάδα και εξυπηρετείται με μόλις τρεις συγκοινωνιακούς άξονες: την Εγνατία οδό, τον κάθετο οδικό άξονα Αρδάνιο - Ορμένιο και τη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης - Ορμενίου. Δυστυχώς, η μεν χάραξη τής σιδηροδρομικής γραμμής είναι πολύ παλιά και επηρεάζεται από τις πλημμύρες τού ποταμού, ο δε κάθετος οδικός άξονας δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. Προφανώς, το ελληνικό κράτος δεν έχει άλλες προτεραιότητες και ιεραρχεί πολύ χαμηλά την ανάπτυξη τής εθνικά ευαίσθητης αυτής ακριτικής περιοχής. Ευτυχώς, πρόσφατα ολοκληρώθηκε η Εγνατία οδός και έτσι η Βόρεια Ελλάδα απέκτησε άριστη οδική σύνδεση κατά τον διαμήκη άξονα Ηγουμενίτσα - Θεσσαλονίκη - Κήποι.


Σε περίοδο επιχειρήσεων, οι δύο άξονες που εξυπηρετούν κάθετα την περιοχή τού Έβρου, δηλαδή η σιδηροδρομική γραμμή και ο κάθετος οδικός άξονας, καθίστανται επιχειρησιακά ανεκμετάλλευτοι λόγω τής εγγύτητάς τους με το ποτάμι και την όριο γραμμή. Είναι προφανές ότι εφόδια και δυνάμεις δεν μπορούν να μεταφέρονται παράλληλα με τα σύνορα και σε απόσταση μόλις λίγων εκατοντάδων μέτρων ή λίγων χιλιομέτρων απ' αυτά. Μία προσεκτική ματιά στον χάρτη μάς επιτρέπει να αντιληφθούμε ότι σε περίπτωση επιχειρήσεων η μόνη ελπίδα επικοινωνίας τού βορείου Έβρου με την υπόλοιπη Ελλάδα αποτελεί ο ορεινός, οφιοειδής και δύσκολος επαρχιακός δρόμος Σάππες Ροδόπης - Μέγα Δέρειο - Μικρό Δέρειο και από εκεί προς Διδυμότειχο ή Ορεστιάδα. Δυστυχώς, στην Ελλάδα τού 2010, αυτός ο ορεινός δρόμος αποτελεί την μόνη αρτηρία ζωής για τον βόρειο Έβρο, σε περίοδο επιχειρήσεων.

Η μουσουλμανική μειονότητα

Στα δύο παραπάνω προβλήματα, δηλαδή στις ελλιπείς συγκοινωνιακές υποδομές και συνδέσεις και στα δύσκολα γεωγραφικά χαρακτηριστικά, έρχεται να προστεθεί ένα ακόμη κρίσιμο πρόβλημα. Στο μέσον τής απόστασης τού ορεινού επαρχιακού δρόμου Σάππες Ροδόπης - Διδυμότειχο ή Ορεστιάδα και μάλιστα στην περιοχή που στενεύει η ελληνική επικράτεια (μόλις 20 χλμ. πλάτος, από τα ελληνοτουρκικά μέχρι τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα) υπάρχει ένα σύμπλεγμα χωριών που κατοικούνται σχεδόν αποκλειστικά από μουσουλμάνους τής μειονότητας. Τα χωριά αυτά, είναι το Μεγάλο και το Μικρό Δέρειο, ο Πετρόλοφος, η Σιδηρώ, η Ρούσσα, το Γονικό, το Άνω και Κάτω Μικράκιο, ο Κισσός, το Σιδηροχώρι, τα Ουράνια και η Αγριάνη. Τους τελευταίους μήνες έλαβε μεγάλη δημοσιότητα το γεγονός τής μετάθεσης μιας νεαρής Ελληνίδας δασκάλας από το δημοτικό σχολείο τού Μεγάλου Δερείου στη Θεσσαλονίκη γιατί, όπως φαίνεται, μάθαινε στα παιδιά τής μειονότητας την ελληνική Ιστορία και τον ελληνικό πολιτισμό. Θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι πολύ μεγάλη μερίδα των μουσουλμάνων τής περιοχής είναι Πομάκοι που «τσουβαλιάζονται» από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα με τους υπολοίπους ομοθρήσκους τους και μαθαίνουν υποχρεωτικά την τουρκική γλώσσα. Η δασκάλα Χαρά Νικοπούλου έπεσε θύμα τής μετάθεσης τής ειδικής γραμματέως για θέματα μεινοτικών σχολείων, τής κ. Θάλειας Δραγώνα (τής ιδεολογικώς ομογαλάκτου με την κ. Μαρία Ρεπούση, τής γνωστής συγγραφέως τού βιβλίου Ιστορίας), επειδή για πέντε χρόνια υποστήριζε έμπρακτα πως οι Πομάκοι αισθάνονται Έλληνες και δεν πρέπει να αφήνονται έρμαια στις ορέξεις των κύκλων τού τουρκικού προξενείου Κομοτηνής. Δυστυχώς, το σύμπλεγμα των χωριών αυτών, είναι το πλησιέστερο προς τα ελληνοτουρκικά σύνορα, και κατοικείται από σχεδόν συμπαγή μουσουλμανικό πληθυσμό, ενώ ταυτόχρονα βρίσκεται σ' αυτή την επιχειρησιακά ιδιαίτερα ευαίσθητη περιοχή. Το σχέδιο τής 1ης Τουρκικής Στρατιάς, το σχέδιο «Βαριά», ασφαλώς και προέβλεπε κατάλληλη διαχείριση των διεθνών μέσων μαζικής ενημέρωσης με τη διάθεση εικόνων τουρκικών στρατευμάτων που εισέρχονται σε ελληνικά χωριά και γίνονται αντικείμενο θερμής υποδοχής από αμάχους και παιδιά που ανεμίζουν τουρκικές σημαίες. Ο νοών νοείτω.

Πηγή: Περιοδικό «Στρατιωτική Ισορροπία & Γεωπολιτική», τεύχος 4, σελ. 41-42 (Ιούνιος 2010)

Καταλάβατε τώρα τι παίχτηκε και παίζεται στο Μεγάλο Δέρειο με την δασκάλα Χαρά Νικοπούλου και την προδότριες Θάλεια Δραγώνα και Άννα Διαμαντοπούλου; Είναι πολύ ξεφτιλισμένοι προδότες τελικά, όλοι τους !!!

Διαδώστε το απόσπασμα αυτό παντού. Να γνωρίσει ο κάθε Έλληνας και η κάθε Ελληνίδα με τι ψοφήμια έχει να κάνει πλέον μέσα στο ανθελληνικό κράτος...

Για την 1η Τουρκική Στρατιά δουλεύουν η Θάλεια Δραγώνα και Άννα Διαμαντοπούλου στην υπόθεση τής Χαράς Νικοπούλου ρέεε !!! Ξυπνάτε ρέεε !!!
Διαβάστε περισσότερα...

ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΟΡΥΚΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ......................ΜΑΘΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ.........

Τον Φεβρουάριο του 1998 έφτασε στην δημοσιότητα έρευνα που αφορούσε την μεγαλύτερη συγκέντρωση ραδονίου στον Ελληνικό χώρο και συγκεκριμένα στο χωριό Νεράιδα Θεσπρωτίας.
Η μέτρηση ήταν 9550 μπεκερέλ ανά τετραγωνικό μέτρο και με όριο επιφυλακής τα 150!
Παρόμοιες υψηλές μετρήσεις είχαμε και στις περιοχές ...


Σερρών, Θεσσαλονίκης, Μύκονου, Καβάλας, Ικαρίας, Λέσβου, Φθιώτιδα, Λουτράκι, Νιγρίτα, Σουρωτή (1), κλπ.
Το ραδόνιο είναι φυσικό ραδιενεργό στοιχείο και για όσους γνωρίζουν, αποτελεί ένδειξη για την ύπαρξη στο υπέδαφος των άνω τουλάχιστον περιοχών ΟΥΡΑΝΙΟΥ.
Στο όρος Παγγαίο στην Καβάλα επίσης υπάρχει ήδη έντονο ενδιαφέρον από ξένο επενδυτή για την εξόρυξη των τεράστιων κοιτασμάτων χρυσού.
Στην Ολυμπιάδα Χαλκιδικής ήδη έχει ξεκινήσει η εκμετάλλευση του εκεί υπεδάφους από την TVX Gold του George Soros, η οποία περιέχει αρκετό χρυσό, αλλά και ουράνιο!!!.

Μία απόρρητη έκθεση που ήρθε στο φως με δημοσίευμα της εφημερίδας "Επενδυτής" στις 23/2/96, αναφέρει για τα αποτελέσματα
των μετρήσεων του ΙΓΜΕ (Ίδρυμα Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών).
Γύρω στο ποσό των 100 τρισεκατομμυρίων δραχμών εκτιμάται η αξία των κοιτασμάτων ουρανίου και άλλων σπανίων μετάλλων για δορυφόρους και πυραύλους.
Το κείμενο της έρευνας υπογράφεται από επτά διακεκριμένους Έλληνες επιστήμονες και κάνει λόγο για κοίτασμα ουρανίου που περιέχει 300 εκατομμύρια τόνους με συμπύκνωμα ουρανίου 16%, καθώς και σπάνια άλλα ορυκτά όπως ρουτίλιο, λουτέσιο και λανθάνιο, που έχουν εξαιρετικά ειδικές χρήσεις στην κατασκευή πυραυλικών συστημάτων.
Αναφέρεται ΜΟΝΟΝ για την περιοχή του όρους Σύμβολο του νομού Καβάλας.
Αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα κοιτάσματα ουρανίου ΔΙΕΘΝΩΣ.
Η αξία του εμπλουτισμένου ουρανίου 235 στην διεθνή αγορά (1998) είναι 20.000 δολάρια το γραμμάριο !.

O κοσμήτορας της πολυτεχνικής σχολής και πρόεδρος του τμήματος χημικών μηχανικών Βασίλειος Παπαγεωργίου, πραγματοποίησε διάλεξη με θέμα
"Η Βαριά βιομηχανία στην Ελλάδα",η οποία είχε να κάνει με τα αποτελέσματα και της δικής του έρευνας 30 ετών.
Εντυπωσιακό ήταν το ότι σε όλα τα σημεία η έρευνά αυτή συμφώνησε με τα αποτελέσματα παλαιοτέρας αντίστοιχης έρευνας της δεκαετίας του 1940 που τυχαία είχε φτάσει στα χέρια του.
Ο εν λόγω καθηγητής αναρωτιέται πως είναι δυνατόν η Ελλάδα να μην έχει αυτή τη στιγμή ήδη στημένη βαριά βιομηχανία την στιγμή που διαθέτει όχι μόνον ΟΛΕΣ τις απαραίτητες πρώτες ύλες (στρατηγικά ορυκτά) και μάλιστα σε αφθονία, αλλά και για ορισμένα από αυτά, είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ παραγωγός χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Και συγκεκριμένα:

Λιγνίτης: Ως ορυκτό για την παραγωγή ενέργειας από την καύση του με λιγοστή μόλυνση του περιβάλλοντος. Η Ελλάδα διαθέτει τόσο πολύ λιγνίτη, που εάν τον εκμεταλλευόταν από νωρίς, θα είχε γλιτώσει πολλά δισεκατομμύρια από την εισαγωγή πετρελαίου.
Αλουμίνιο: Εδώ και μερικά χρόνια η Γαλλία ελάττωσε την παραγωγή της σε αλουμίνιο και η Ελλάδα πλέον είναι πρώτη στην Ευρώπη σε παραγωγή του αλουμινίου, με χιλιάδες εφαρμογές.
Βωξίτης. Η Ελλάδα είναι η μεγαλύτερη βωξιτοπαραγωγός χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο βωξίτης χρησιμοποιείται και στην κατασκευή αεροσκαφών, ηλεκτρικών συσκευών, μεταλλικών κατασκευών και αλλού.
Μαγγάνιο. Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση που περιέχει στο υπέδαφός της κοιτάσματα μαγγανίου. Τα κυριότερα κοιτάσματα έχουν εντοπισθεί στο νομό Δράμας.

Νικέλιο. Και για αυτό το στρατηγικό ορυκτό όπως ανέφερε ο κύριος Παπαγεωργίου, η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα της Ευρωπαϊκής Ενώσεως με σημαντικά κοιτάσματα νικελίου στο υπέδαφός της. Υπάρχει ένα συγκρότημα παραγωγής νικελίου, του μεγαλυτέρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά εξάγεται στο εξωτερικό όπως και όλα σχεδόν τα υπόλοιπα όσα εξορύσσονται.
Σμηκτίτες. Η Ελλάδα είναι η δεύτερη χώρα στον κόσμο μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες στην εξόρυξη σμηκτιτών, οι οποίοι έχουν μεγάλο εύρος εφαρμογών, όπως η διάθεση αποβλήτων, τα φάρμακα, τα καλλυντικά και άλλα.
Μαγνήσιο. Ο μαγνησίτης που εξάγει η χώρα μας, καλύπτει το 46% της συνολικής παραγωγής της Δυτικής Ευρώπης.

Χρωμίτης. Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που περιέχει στο υπέδαφός της σημαντικά εκμεταλλεύσιμα κοιτάσματα χρωμίτη.
Τα σημαντικότερα κοιτάσματα βρίσκονται στο Μπούρινο Κοζάνης και χρησιμοποιούνται κυρίως για την παραγωγή ανοξείδωτου χάλυβα.

Ουράνιο. Όπως ανέφερα ήδη, τα ουρανιούχα μεταλλεύματα έχουν εντοπισθεί στην Κεντρική Μακεδονία και στην Θράκη. Μάλιστα είναι από τα πλουσιότερα και σπανιότερα κοιτάσματα στον κοσμο με καθαρότητα σε Ουράνιο 235 Της τάξεως του 1,85% σε αντίθεση με τα περισσότερα κοιτάσματα που μεταβίας φτάνουν το 0,9%.
Οσμιο και Κοκκινος Υδράγυρος (Υδραργυρος με αντιμόνιο) τα οποία είναι πυρηνικά καύσιμα και στοιχίζουν, το Όσμιο 20 φορες ακριβότερα από τον χρυσό και ο Κόκκινος Υδράργυρος 13 φορές.
Φυσικό Αέριο στερεοποιημένο αλλά και ρευστό σε ανατολικό Αιγαίο Κρήτη και Ιόνιο πέλαγος. Το τεύχος της 28ης Απριλίου 1999 της εφημερίδας "Αθηναϊκή" είχε ως τίτλο "Θησαυροφυλάκιο η Βόρεια Ελλάδα" και αναφερόταν σε αυτό ακριβώς το θέμα.

ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ: Υπάρχει άφθονο στο Αιγαίο.
Στην ίδια διάλεξη για τα στρατηγικά ορυκτά του κυρίου Παπαγεωργίου έγινε εκτενής λόγος για τα πετρέλαια στο Αιγαίο. Καμία κυβέρνηση δεν είχε μέχρι τώρα το θάρρος να παραδεχθεί την ύπαρξη πλουσιοτάτων κοιτασμάτων πετρελαίου στο Αιγαίο και ότι το παιχνίδι με την Τουρκία στην ουσία εκεί παίζεται.
Υπάρχουν εδάφια του αρχαίου ιστορικού Ηροδότου που κάνει λόγο για την "εύφλεκτη πίσσα". Είναι ακόμη γεγονός γνωστό ότι οι Γερμανοί επί κατοχής είχαν ήδη χαρτογραφήσει όλη την Ελλάδα, αφού άμεσα τους ενδιέφεραν και τότε οι όποιες πηγές ενέργειας για την στρατιωτική τους μηχανή.
Με την πτώση του Χίτλερ, οι σχετικοί χάρτες και πληροφορίες έφτασαν και στα χέρια των Αμερικανών της εποχής.
Τα τελευταία χρόνια και με την βοήθεια ειδικών δορυφορικών φωτογραφήσεων είναι γεγονός ότι ήδη υπάρχουν ασφαλή στοιχεία για την ύπαρξη πλουσίων πετρελαϊκών κοιτασμάτων στο Αιγαίο.

Ο πρώην πρεσβευτής της Αμερικής στην Ελλάδα Nicholas Burns σε ζωντανή εκπομπή στο κανάλι MEGA είχε κι αυτός επισήμως παραδεχθεί ότι υπάρχει όντως πετρέλαιο στο Αιγαίο και ότι αυτό ουσιαστικά δημιουργεί την ένταση μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας.
Σύμφωνα με αποτελέσματα ερευνών που στηρίχτηκαν σε δορυφορικούς χάρτες είναι πλέον γεγονός αναμφισβήτητο ότι:
Τα πλουσιότερα κοιτάσματα πετρελαίου στον Ελληνικό χώρο υπάρχουν ανατολικά της νήσου Θάσου, στον Θερμαϊκό Κόλπο, στην περιοχή των Δωδεκανήσων και συγκεκριμένα στην περιοχή κοντά στα Ίμια, στην Ζάκυνθο και στην Φλώρινα.

Επίσημη δήλωση του καθηγητή πυρηνικής φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κυρίου Παπαστεφάνου, αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής:
"Από παλιά διέβλεπα ότι, όπως και στην υπόθεση των κοιτασμάτων πετρελαίου στο Αιγαίο, έτσι και στην υπόθεση του ουρανίου, ίσως να μην δόθηκαν ποτέ στις ελληνικές κυβερνήσεις τα πλήρη αποτελέσματα των γεωλογικών ερευνών που έκαναν στην Δράμα και τη Θράκη οι Αμερικανοί ερευνητές..."

Ένα εύλογο ερώτημα είναι το γιατί η Ελλάδα να έχει πετρέλαιο και σημαντικά ορυκτά σε τέτοιες ποσότητες.
Σε αυτό απαντούν οι γεωλόγοι λέγοντας τα εξής.
Όσον αφορά το πετρέλαιο είναι γνωστό στους γεωλόγους ότι ολόκληρο σχεδόν το σημερινό Αιγαίο Πέλαγος ήταν κάποτε μία απέραντη πεδιάδα με πλούσια βλάστηση η οποία στην πορεία κατεποντίσθη για να δημιουργήσει μετά από χιλιάδες χρόνια το σημερινό Αιγαίο Πέλαγος. Οι υδρογονάνθρακες των δασών έγιναν πετρέλαιο.
Όσον αφορά τα σπάνια μέταλλα, εξηγείται εύκολα κι αυτό την στιγμή που ως γνωστόν καθώς η τεκτονική πλάκα της Αφρικής υποχωρεί κάτω από αυτήν της Ευρώπης, δημιουργεί μεταξύ άλλων και κατάλληλες προϋποθέσεις δημιουργίας
τέτοιου είδους μεταλλευμάτων.

Κλείνοντας το θέμα των πετρελαίων στο Αιγαίο, παραθέτω τον καταμερισμό των χώρων ευθύνης των πετρελαϊκών καρτέλ ανά την Ελλάδα, όπως έχουν συμφωνηθεί από το 1975:

α`) Ανατολικά της Θάσου (OXYDENTAL, του τεξανού Α. Χάμμερ),
β`) Κρητικό Πέλαγος, μεταξύ Κάσου και Κρήτης (CHEVRON, συμφερόντων Ροκφέλλερ),
γ`) Κατάκωλλο Ζακύνθου (ESSO, επίσης του Ροκφέλλερ),
δ`) Επανομή - Σιθωνία - Θερμαϊκός (αμερικανική TEXACO και αγγλοολλανδική SHELL).
Το ζήτημα είναι ανεξάντλητο και τα στοιχεία που παρέθεσα ενδεικτικά και προκύπτουν από επίσημες Κρατικές εκθέσεις και πορίσματα ερευνών, άρθρα έγκριτων εφημερίδων και διατριβές καθηγητών Πανεπιστημίου.
Το μέγα ερώτημα που προκύπτει βεβαίως είναι:
Γιατί δεν γίνεται καμία προσπάθεια εκμετάλλευσης όλου αυτού του ορυκτού πλούτου που βρίσκεται στο υπέδαφος πολλών περιοχών της Ελλάδας;
Η χώρα που ξόδεψε τόσα τρισεκατομμύρια για τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων δεν δικαιολογείται πλέον να υποστηρίζει ότι δεν υπάρχουν οι απαραίτητοι πόροι .
Διαβάστε περισσότερα...

1 θέση γιατρού ακτινολόγου στη Φλώρινα – IΚΑ – ΕΤΑΜ

Λήξη: 23/06/2010

Το Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ. σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ. 5 & 15 του άρθρου 27 του Ν. 3232/04, όπως αντικαταστάθηκαν από το άρθρο 10 του Ν. 3302/04 & άρθρο 37 του Ν.3518/06, προκειμένου να καλύψει άμεσες και επιτακτικές ανάγκες, θα συνάψει σύμβαση μίσθωσης έργου για 12 μήνες με έναν (1) γιατρό ακτινολόγο για την παροχή περίθαλψης στους ασφαλισμένους της Νομαρχιακής Μονάδας Υγείας Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ. Φλώρινας, για 22,5 ώρες απασχόλησης την εβδομάδα σε ωράριο που θα συμφωνηθεί από τον συμβαλλόμενο και τον Διευθυντή της Μονάδας και με συνολική ονομαστική αμοιβή 21.600 Ευρώ ανεξαρτήτως περιστατικών, καταβαλλόμενη σε ισόποσες μηνιαίες δόσεις, ως κατωτέρω:
Νομαρχιακή Μονάδα Υγείας Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ. Φλώρινας: 1 γιατρό ακτινολόγο
Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλουν αίτηση - δήλωση εντός της προθεσμίας από 10/06/2010 έως και 23/06/2010. Τα έντυπα των αιτήσεων - δηλώσεων μπορούν να τα παραλάβουν και να τα καταθέσουν οι ενδιαφερόμενοι στη Νομαρχιακή Μονάδα Υγείας Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ. Φλώρινας ή στη Διοίκηση Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ. Διεύθυνση Υγειονομικού Προσωπικού - Τμήμα Κατάστασης Ιατρικού Προσωπικού, Αγ. Κωνσταντίνου 8 - Τ.Κ. 102 41 Αθήνα.
Παλαιότερες αιτήσεις που έχουν υποβληθεί πριν από τη δημοσίευση, δε θα λαμβάνονται υπόψη, καθώς και οι αιτήσεις που θα υποβληθούν μετά την εκπνοή της προθεσμίας.
Τα απαραίτητα δικαιολογητικά θα υποβληθούν κατά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης. Για σχετικές πληροφορίες: 210-5215000 Διαβάστε περισσότερα...

ΦΛΩΡΙΝΑ: Η ΔΕΗ αποφασισε την Μελίτη 2

Tην κατασκευή της δεύτερης λιγντικής μονάδας στον ηλεκτροπαραγωγικό σταθμό της Μελίτης στη Φλώρινα ενέκρινε το διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΗ. Η νέα μονάδα θα έχει ισχύ γύρω στα 450 MW. H ΔΕΗ φαίνεται να αποδεσμεύει τη Μελίτη ΙΙ από τον διαγωνισμό για τα λιγντιτορυχεία της Βεύης, εκιτμώντας ότι η τροφοδοσία μπορεί να εξασφαλιστεί και από τα δικά της ορυχεία στη Βεύη και την Αχλάδα.


Με απόθεμα από τα ορυχεία Αχλάδας, Κλειδιού καθώς και του υπό την ιδιοκτησία της τμήματος της Βεύης προτίθεται να προχωρήσει η ΔΕΗ στην κατασκευή και λειτουργία της νέας λιγνιτικής μονάδας στην Φλώρινα, το “πράσινο φως” για την οποία άναψε το διοικητικό συμβούλιο της επιχείρησης.

Την απόφαση να δρομολογήσει την προκήρυξη του διαγωνισμού για την κατασκευή της νέας μεγάλης λιγνιτικής μονάδας της ΔΕΗ στην Φλώρινα (Μελίτη 2) έλαβε το απόγευμα της Παρασκευής το διοικητικό συμβούλιο της επιχείρησης, χωρίς πάντως να έχει τεθεί ακόμη συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα μονάδα, η οποία θα κατασκευασθεί κοντά στην εν λειτουργία μονάδα Μελίτη 1, θα έχει κόστος που μπορεί να προσεγγίσει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ και ισχύ της τάξης των 450 μεγαβάτ. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά αποσυνδέεται η κατασκευή της συγκεκριμένης μονάδας από την έκβαση του διαγωνισμού για την εκμίσθωση στον ιδιωτικό τομέα του λιγνιτωρυχείου της Βεύης, το οποίο ανήκει στο Δημόσιο και δίπλα από το οποίο άλλο πεδίο με απόθεμα ανήκει στην ίδια την ΔΕΗ.

Όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές της κρατικής επιχείρησης ηλεκτρισμού, η ΔΕΗ θα επιδιώξει να καλύψει την λειτουργία της μονάδας με το δικό της απόθεμα στην Βεύη καθώς και με την αξιοποίηση των ορυχείων της Αχλάδας και του Κλειδιού. Θυμίζουμε εδώ ότι για την Βεύη έχουν ενδιαφερθεί οι μεγαλύτεροι ενεργειακοί – και όχι μόνο - όμιλοι της χώρας (Elpedison – Άκτωρ, Μυτιληναίος, ΓΕΚ Τέρνα, Κοπελούζος, Μηχανική, ΕΛΜΙΝ συμφερόντων Γ.Σ. Βαρδινογιάννη κ.α.) με τις προσφορές αρκετών εξ αυτών να παραπέμπουν στην κατασκευή ιδιωτικής λιγνιτικής μονάδας.

Άδεια παραγωγής για την περιοχή της Φλώρινας έχει, άλλωστε, η ΓΕΚ Τέρνα, ενώ σχετική αίτηση προς την ΡΑΕ έχει δρομολογηθεί και από τον Άκτορα.Την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της ΔΕΗ χαιρέτισε η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, η οποία έχει εξ αρχής τονίσει την ανάγκη να ανήκει κατά 100% στην κρατική επιχείρηση η νέα μονάδα, η οποία άλλωστε θα κατασκευαστεί σε υποδομές τις οποίες η ίδια η ΔΕΗ έχει πληρώσει.

Σε κάθε περίπτωση, η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ χαιρέτισε την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της επιχείρησης, τονίζοντας ότι “οι εργαζόμενοι στη ΔΕΗ υποστηρίξαμε από την αρχή ότι δίπλα στη μονάδα Μελίτη Ι, την οποία πλήρωσε ακριβά ο Ελληνικός λαός, δεν πρόκειται να γίνει μονάδα που δεν θα ανήκει στη ΔΕΗ κατά 100%”.

Υπενθυμίζεται ότι η νέα μονάδα της Φλώρινας έρχεται σε αντικατάσταση παλαιοτέρων που σταδιακά θα έχουν αποσυρθεί έως το 2020 για αυτό και, όπως και στην περίπτωση της Πτολεμαϊδας 5, δεν υπάρχουν αντιδράσεις από την Κομισιόν.Αντίθετα οι Βρυξέλες, με δεδομένο ότι η κυβέρνηση δεν προκρίνει την ιδιωτικοποίηση εν λειτουργία μονάδων της ΔΕΗ, φαίνεται ότι πιέζουν στην κατεύθυνση της ιδιωτικοποίησης και άλλων ορυχείων της χώρας, όπως εκείνα της Δράμας και της Ελασσόνας.

Αξίζει, τέλος, να αναφερθεί ότι σε σχέση με την ιδιωτικοποίηση του λιγνιτωρυχείου της Βεύης, εκδηλώνονται αντιδράσεις από την τοπική κοινωνία, αφού η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Βεύης ζητεί, με ανοικτή επιστολή της προς την υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ.α Τίνα Μπιρμπίλη, να σταματήσει το σχέδιο εκμετάλλευσης του λιγνιτωρυχείου και να αποκατασταθεί το περιβάλλον από την προηγούμενη εκμετάλλευση.
Διαβάστε περισσότερα...

Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

...θα γίνω μπαμπουΐνος, μπορεί και τραβεστί!!!


Ακούστε το φετινό song για το Mundial, που το διάβασα στο dip:


«Θα πάρουμε το Κύπελλο εδώ στην Αφρική
θα γίνω μπαμπουίνος μπορεί και τραβεστί
Στη Ζούγκλα θα γυρνώ και θα τραγουδώ
Ελλάδα σ’ αγαπάω Ελλάδα σ’ αγαπώ ........

Αγάπη μου γλυκιά δεν θα με πικράνεις
Το ξέρω ποια πως θα με τρελάνεις
Και στην απονομή που θα έχω τέτοια τρέλα
Θα ανέβω να χορέψω ταγκό με τον Μαντέλα

Και όταν θα γυρί - γυρίζουμε Ελλάδα
Θα πίνουμε απ’ την Κούπα όλη γάλα
Και σαν ανέβω πάνω και στη στάνη
Κανένας πια - πια δεν με φτάνει

Θα βάψω και τα πρόβατα όλα μπλε
Και θα το παίζω πάλι κυριλέ
Και τον τσοπάνη, τον γιδοβοσκό
Θα τον φωνάζω Ότο, Γερμανό

Δεν θα γυρίσω πίσω στην Αθήνα
Και ας πεθά - πεθάνω απ’ την πείνα
Δεν θα γυρίσω πίσω πια στους ψεύτες
Που’ ναι ό - όλοι τους και κλέφτες

Θα μείνω εδώ δεν πάω αλλού
Μαζί με τους Μασάι, μαζί με τους ζουλού».
Διαβάστε περισσότερα...

Απέραντη εθνική ξεφτίλα - Γλέντια μοντέλων με εφοπλιστές στο θωρηκτό Αβέρωφ!

Μετά τα πάρτι στο «Island» και τον «Αστέρα» σειρά για το ζεύγος Λεό Πατίτσα και Μαριέττας Χρουσαλά είχε το θρυλικό θωρηκτό «Αβέρωφ», που παραχωρήθηκε τιμής ένεκεν από το Πολεμικό Ναυτικό στον εφοπλιστή και το οποίο για μια νύχτα μετατράπηκε από ιστορικό σύμβολο σε κλαμπ, επιβεβαιώνοντας ότι κάποιοι δεν σέβονται τίποτα και μπορούν να ξεφτιλίσουν τα πάντα!


Η αποκάλυψη έχει προκαλέσει σάλο καθώς «εξηγήσεις» από το διευθυντή του παροπλισμένου θωρηκτού Αβέρωφ ζήτησε ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού αντιναύαρχος Δημήτρης Ελευσινιώτης. Η ηγεσία του Πολεμικού Ναυτικού που παραχώρησε την άδεια για.....
να γίνει η σχετική εκδήλωση πάνω στο πλοίο μουσείο θεωρούσε ότι επρόκειτο για μια απλή δεξίωση με κοκτέιλς και αναψυκτικά στο πλαίσιο της έκθεσης Ποσειδώνια 2010. Στην άκρως απολογητική ανακοίνωση που εξέδωσε το Γεν αναφέρεται ότι «το ΓΕΝ είχε ενημερωθεί ότι επί του ΠΝΜ Γ. Αβέρωφ επρόκειτο να πραγματοποιηθεί, την Πέμπτη 10 Ιουνίου εκδήλωση για την ολοκλήρωση των «Ποσειδωνίων 2010», τη διοργάνωση της οποίας είχε αναλάβει η ναυτιλιακή εταιρείας Atlas Maritime. Για το λόγο αυτό άλλωστε το ΓΕΝ προχώρησε στην παραχώρηση του».
Τελικώς αντί για συζητήσεις και ποτά υπό τους ήχους απαλής μουσικής, τα μοντέλα και οι εφοπλιστές ξεσήκωσαν το θωρηκτό με χορούς, τραγούδια και φωτογραφήσεις νεαρών κυριών με light εμφάνιση.
Η ηγεσία του Πολεμικού ναυτικού έχει ήδη διατάξει έρευνα για να διακριβωθεί τι ακριβώς συνέβη στο θωρηκτό την προηγούμενη Πέμπτη και μ ευθύνη ποίων. Ήδη ο διευθυντής του Αβέρωφ, έφεδρος αρχιπλοίαρχος Ευάγγελος Γαβαλάς έχει κληθεί να δώσει «έγγραφες εξηγήσεις για το τι ακριβώς έγινε στο χώρο». Το ΓΕΝ προαναγγέλλει ότι εφόσον «προκύψουν ευθύνες για συγκεκριμένα πρόσωπα, αυτές θα καταλογιστούν».
Στο πάρτι του ζεύγους Πατίτσα-Χρουσαλά κυριάρχησαν εκτός όλων των άλλων οι καρσιλαμάδες και τα κουφέτα των νεόνυμφων, αλλά και η αναγγελία της έλευσης της συζύγου του κ. Πατίτσα και πρώην τηλεπερσόνας κυρίας Μαριέττας Χρουσαλά στη ναυτιλιακή του εταιρία.
Το πλοίο-σύμβολο του Πολεμικού Ναυτικού έγινε κυριολεκτικά αγνώριστο προκειμένου να φιλοξενήσει το πάρτι της εταιρίας «Atlas Maritime» του νεαρού εφοπλιστή, στο περιθώριο των φετινών «Ποσειδωνίων». Μέχρι και πίστα είχε στηθεί στο κατάστρωμα του θωρηκτού, προκειμένου να χορέψουν οι καλεσμένοι του κ. Λεό Πατίτσα, που έχει αποκτήσει το παρατσούκλι Θορν, εμπνευσμένο από την ομοιότητά του με τον ομώνυμο ήρωα της σαπουνόπερας «Τόλμη και γοητεία».
Το θέαμα με τις στολισμένες ανθοστήλες και τις γλάστρες με τα λουλούδια στην είσοδο του θωρηκτού παρέπεμπε περισσότερο σε άλλο ένα γαμήλιο πάρτι του ζεύγους παρά σε εταιρική εκδήλωση. Υπήρχε ακόμα και ειδικός μπουφές που είχε μόνο κουφέτα σε διάφορα χρώματα, για όσους προφανώς δεν ήταν καλεσμένοι στον γάμο, ενώ σε άλλους δύο μπουφέδες πάνω στο κατάστρωμα σερβιριζόντουσαν τα ποτά της βραδιάς.
Οι καλεσμένοι που άρχισαν να καταφτάνουν λίγο μετά τις οκτώ το βράδυ είχαν την ευκαιρία αν το επιθυμούσαν να ξεναγηθούν στο πλοίο-σύμβουλο του Πολεμικού Ναυτικού, κάτι που έπραξαν αρκετοί από αυτούς. Οταν άρχισε να νυχτώνει ένας προβολέας φώτισε σε άλλο πλοίο το σήμα της εταιρίας του κ. Πατίτσα, ο οποίος είχε φυσικά στο πλευρό του την σύζυγό του κυρία Μαριέττα Χρουσαλά. Ο ίδιος έφτασε μόνος του λίγο μετά τις οκτώ, με την εντυπωσιακή λευκή Aston Martin του και υποδέχθηκε βαριά ονόματα της ελληνικής ναυτιλίας, όπως τον κ. Γιάννη Ξυλά, τον κ. Νίκο Τσάκο και τον κ. Θόδωρο Βενιάμη.
Σε όλους τους καλεσμένους προσφερόταν ένα Bellini σαν welcοme drink, η σαμπάνια έρρεε άφθονη, όπως και το κρασί αλλά και άλλα οινοπνευματώδη ποτά, ενώ οι γαστριμαργικές ανησυχίες των καλεσμένων ικανοποιήθηκαν με μια ποικιλία γεύσεων, στην οποία κυριαρχούσε το κρέας. Στο αναλόγιο, που είχε στηθεί ακριβώς κάτω από τα κανόνια του ιστορικού πλοίου, μίλησαν ο κ. Λεό Πατίτσας, η μητέρα του κυρία Μαριγώ Λαιμού-Πατίτσα και ο κυβερνήτης του «Αβέρωφ», αρχιπλοίαχος εν εφεδρεία κ. Ευάγγελος Γαβαλάς.
Η πεθερά της κυρίας Χρουσαλά ήταν αυτή που ανακοίνωσε την έλευση της πρώην παρουσιάστριας στην οικογένεια αλλά και στην εταιρία του γιου της και μάλιστα σε άπταιστα αγγλικά. Με grande εμφάνιση και εντυπωσιακά κοσμήματα, η κυρία Μαριγώ Λαιμού-Πατίτσα έσυρε πρώτη το χορό συνεπικουρούμενη από τον γιό, τη νύφη της και άλλους καλεσμένους, στην πίστα που είχε στηθεί στο κατάστρωμα του θωρηκτού, ενώ τα φωτορυθμικά φώτιζαν όλο το πλοίο. Οι καρσιλαμάδες, τα νησιώτικα και τα τσιφτετέλια αντικατέστησαν όχι και τόσο κομψά τις lounge και jazz μελωδίες που κυριαρχούσαν μέχρι κάποια ώρα στο πάρτι, το οποίο έφτασε στο τέλος του λίγο πριν τις μιάμιση το βράδυ της περασμένης Πέμπτης.
Διαβάστε περισσότερα...

Nα και μια πρωτια


Σύμφωνα με αξιολόγηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που αναμένεται να δημοσιοποιηθεί σύντομα, οι ακτές της Ελλάδας, Κύπρου, Γαλλίας και Πορτογαλίας, σχεδόν στο σύνολό τους πληρούν τα μικροβιολογικά κριτήρια για ασφαλή κολύμβηση και βρίσκονται στην κορυφή των 20.000 ακτών και εσωτερικών υδάτων κολύμβησης της Ευρώπης.



Οι ελληνικές ακτές αντιπροσωπεύουν περίπου το 10% του συνόλου της Ευρώπη, όπως αναφέρει ανακοίνωση του ΥΠΕΚΑ.

Η Επιτροπή διαπιστώνει πολύ σημαντική βελτίωση της ποιότητας των ακτών σε όλη την Ευρώπη κατά την τελευταία 20ετία καθώς τα ποσοστά κατάλληλων ακτών αυξήθηκαν κατά την περίοδο αυτή από 80% σε 96%.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελευθεροτυπία», η συγκεκριμένη αξιολόγηση περιλαμβάνεται στην ετήσια έκθεση σχετικά με την ποιότητα των υδάτων κολύμβησης, η οποία καταρτίζεται από τα κράτη-μέλη με βάση δειγματοληψίες, τα αποτελέσματα των οποίων προσκομίζονται στην επιτροπή.

Τα στοιχεία που κοινοποίησαν οι ελληνικές αρχές ύστερα από εργαστηριακές αναλύσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2009 στα θαλάσσια ύδατα 1.277 παραλιών, δείχνουν ότι το 99,8% αυτών ανταποκρίνονται στα ελάχιστα υποχρεωτικά ποιοτικά πρότυπα.

Το ποσοστό της Κύπρου είναι 99,1% (η Κύπρος έχει, κατά την επιτροπή, εξαιρετικής ποιότητας νερά κολύμβησης), της Γαλλίας 96,4% (η Γαλλία υφίσταται μια ελαφρά πτώση κατά 0,8% σε σχέση με το 2008), ενώ 98,6% έχει η Πορτογαλία.
Διαβάστε περισσότερα...

Πρόθυμη η Κίνα να “σώσει” την Ελλάδα!!!

Σύμφωνα με την εφημερίδα Washington Post, η Κινεζική κυβέρνηση δρομολογεί ως στόχο της την ενεργητικότερη οικονομική εμπλοκή της στην Ελλάδα.
Τα σχέδιά τους είναι η μετατροπή του λιμανιού του Πειραιά σε Ρότερνταμ του Νότου, δημιουργώντας μια σύγχρονη πύλη που θα συνδέει τα κινεζικά εργοστάσια με τους καταναλωτές σ’ ολόκληρη την Ευρώπη και τη Βόρειο Αφρική.


Όπως σημειώνει η εφημερίδα, αυτή την εβδομάδα, η κινεζική Cosco, ο γίγαντας της
ναυτιλίας ανέλαβε τον πλήρη έλεγχο των μεγάλων λιμενικών εμπορευματοκιβωτίων στον Πειραιά.
Σε αντάλλαγμα, οι Κινέζοι έχουν δεσμευτεί να δαπανήσουν 700 εκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή μιας νέας προβλήτας και την αναβάθμιση των υφιστάμενων αποβάθρων.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η ελληνική κυβέρνηση βασίζεται ακόμη στην Κίνα για σειρά άλλων projects, πλην του λιμανιού του Πειραιά, μεταξύ των οποίων και για ένα νέο κέντρο διανομής των βιομηχανικών αποβλήτων στα δυτικά της Αθήνας, μια σιδηροδρομική γραμμή, ξενοδοχεία πέντε αστέρων και ένα νέο θαλάσσιο θεματικό πάρκο.
Επίσης, τα ελληνικά ξενοδοχεία που βρίσκονται σε πολύ δύσκολη κατάσταση καθώς βλέπουν τους Ευρωπαίους να μη θέλουν να πλησιάσουν φέτος τα ελληνικά νησιά, έχουν αρχίσει και περιτριγυρίζουν τις κινεζικές ταξιδιωτικές εταιρείες, τόσο έντονα όσο ποτέ πριν. Μάλιστα, όπως αναφέρεται, το νησί της Σαντορίνης έχει ξεκινήσει να «πουλιέται» ως το ιδανικό σημείο για έναν κινεζικό γάμο και έχει ήδη δρομολογηθεί ένα τεράστιο κύμα πλουσίων Κινέζων που επιθυμούν να οργανώσουν εκεί τη «σημαντικότερη μέρα της ζωής τους».
Καλώς τα δεχθήκαμε…..Να φαντασθείτε πως λίγο καιρό πριν τους θεωρούσαμε αδίστακτους οικονομικούς εισβολείς, κάτι σαν κατακτητές….
«Ανάγκα και Θεοί πείθονται»…
Διαβάστε περισσότερα...

Τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης οδεύουν προς τα 65 έτη

Ρεπορτάζ : Κώστας Παπαδής
(από το Βήμα της Κυριακής)

Τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης οδεύουν προς τα 65 έτη. Τα απαραίτητα έτη ασφάλισης για πλήρη σύνταξη οδηγούνται προς τα 40 έτη. Το γενικό όριο συνταξιοδότησης για τις γυναίκες δημοσίους υπαλλήλους κατευθύνεται προς τα 65 έτη, ενώ για τους...


εργαζόμενους στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα σταδιακά προσαρμόζεται το έτος εξόδου τους από την εργασία από το 55ο έτος στο 60ό έτος. Οι επώδυνες αυτές ρυθμίσεις του νέου ασφαλιστικού καθεστώτος έχουν ήδη οριστικοποιηθεί, ενώ εντός της εβδομάδας αναμένεται να «κλειδώσουν» και τα σημεία στα οποία ακόμη αποκλίνουν η κυβέρνηση και οι εμπειρογνώμονες της «τρόικας». Σημείο διαφωνίας αποτελεί το όριο συνταξιοδότησης των μητέρων ανηλίκων. Η κυβέρνηση επιμένει να ισχύσει η προσαρμογή του νόμου Πετραλιά για την αύξηση του ορίου από το 50ό στο 55ο έτος, ενώ η «τρόικα» αξιώνει βιαιότερη αύξηση, ώστε το όριο να φθάσει στο 65ο έτος της ηλικίας.
Την Τετάρτη 16 Ιουνίου αναμένεται να οριστικοποιηθούν οι ρυθμίσεις του νομοσχεδίου με το οποίο υλοποιούνται οι κατευθύνσεις του μνημονίου που υπέγραψε η χώρα με τους δανειστές της. Το κλιμάκιο των υψηλόβαθμων ελεγκτών που έρχεται στη χώρα μας αύριο Δευτέρα θα έχει διαπραγματεύσεις με τον υπουργό Εργασίας κ. Ανδρ. Λοβέρδο και τον υφυπουργό κ. Γ.Κουτρουμάνη προκειμένου να «κλείσουν» και οι τελευταίες λεπτομέρειες του Ασφαλιστικού, αν κι ο αρμόδιος επίτροπος κ. Ολι Ρεν δήλωσε την Παρασκευή ότι «επιτεύχθηκε συμφωνία».
Οι βασικές αλλαγές του συστήματος ξεκινούν σχεδόν αμέσως, δηλαδή από το έτος 2011. Πρόκειται για τις αυξήσεις ορίων ηλικίας οι οποίες θα ολοκληρωθούν ως το 2015, οπότε τίθεται σε εφαρμογή το νέο σύστημα υπολογισμού των συντάξεων. Συγκεκριμένα ξεκινά η σταδιακή αύξηση των ορίων ηλικίας για όσους αποχωρούν με 35ετία, στους οποίους θα προστίθεται ένα εξάμηνο κάθε χρόνο έως ότου φθάσουν στο 60ό έτος. Αύξηση σταδιακά θα υποστούν και όσοι εργάζονται στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα, προκειμένου να φθάσουν από το 55ο έτος στο 60ό έτος. Σε αύξηση οδηγούνται και όσοι λαμβάνουν σύνταξη με 37 έτη ασφάλισης χωρίς όριο ηλικίας. Τα 37 έτη θα φθάσουν σταδιακά τα 40 έτη ασφάλισης. Σημειώνεται ότι για πλήρη σύνταξη οι ασφαλισμένοι θα πρέπει να συμπληρώσουν 40 έτη ασφάλισης και το 60ό έτος ή να κλείσουν το 65ο έτος.
Από το 2011 επιβάλλεται «ποινή» 6% κατ΄ έτος για συνταξιοδότηση πριν από τα 40 έτη ασφάλισης ή προ του 65ου έτους της ηλικίας. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος ασφαλισμένος που αποχωρεί πέντε χρόνια νωρίτερα από την αγορά εργασίας θα υποστεί μείωση κατά 30% του τελικού ποσού της σύνταξής του. Η περικοπή θα ισχύει και για τη βασική σύνταξη όταν ο ασφαλισμένος δεν θα έχει συμπληρώσει την 40ετία. Μεταβατικό διάστημα θα ισχύσει από το 2011 και στον τρόπο υπολογισμού της σύνταξης. Οι αλλαγές θα ισχύσουν από το 2015, ωστόσο θα εφαρμοστεί ένα μεικτό σύστημα για τον υπολογισμό της σύνταξης κατά τα πρώτα χρόνια μετά το 2015. Συγκεκριμένα, τα έτη ασφάλισης από το 2011 ως το 2014 θα υπολογίζονται με βάση το νέο σύστημα (μέσος συντελεστής 1,2%) και τα έτη προ του 2011 με βάση το σημερινό σύστημα.
Τα σημεία τριβής
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα σημεία στα οποία θα επικεντρωθεί η διαπραγμάτευση της ερχόμενης εβδομάδας είναι τα εξής:
1 Η βασική σύνταξη θα δίδεται σε όλους τους ασφαλισμένους κατά το 65ο έτος της ηλικίας τους, ενώ τα εισοδηματικά κριτήρια για τη χορήγησή της θα αφορούν μόνο τους ανασφάλιστους δικαιούχους. Η «τρόικα» επιμένει η βασική σύνταξη να μη χορηγείται σε όσους λαμβάνουν αναλογική υψηλότερη από ένα πλαφόν. Δηλαδή ζητούν να δίδεται μόνο σε όσους έχουν χαμηλά ή μεσαία εισοδήματα ακόμη και από αυτή καθ΄ εαυτή τη σύνταξή τους.
2 Ανοιχτό παραμένει το όριο ηλικίας συνταξιοδότησης των μητέρων ανηλίκων τέκνων. Η «τρόικα» επιμένει να οδηγηθούν στα 65 έτη- όπως και οι υπόλοιπες γυναίκες-, ενώ η κυβέρνηση προσπαθεί να διατηρήσει το όριο του 55ου έτους της ηλικίας που προβλέπεται στον νόμο Πετραλιά. Σήμερα το όριο είναι το 50ό έτος.
3 Θολό παραμένει το τοπίο γύρω από τις επικουρικές συντάξεις. Οι επιτηρητές διαφωνούν και επιμένουν ότι εφόσον η επικουρική ασφάλιση είναι υποχρεωτική, θα πρέπει οι συντάξεις αυτές αφενός να εμπεριέχονται στο γενικό ποσοστό αναπλήρωσης και αφετέρου να υπολογίζονται και αυτές με βάση το ετήσιο μέσο ποσοστό αναπλήρωσης του 1,2%.
4 Η καθιέρωση της 40ετίας για την πλήρη συνταξιοδότηση θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Δεδομένη θεωρείται επίσης και η ισχύς του πλασματικού χρόνου ασφάλισης για την περίοδο της στράτευσης, του χρόνου λοχείας για τις γυναίκες, του χρόνου σπουδών, αλλά και του χρόνου διαδοχικής ασφάλισης. Ωστόσο ασαφείς παραμένουν οι προϋποθέσεις αναγνώρισης του πλασματικού χρόνου.
Διαβάστε περισσότερα...

Καύσιμο-"γλύκα" για την τσέπη μας και το περιβάλλον

Ηλιος, αέρας και κυρίως ζάχαρη είναι τα κύρια συστατικά του οικολογικού καυσίμου, το οποίο τροφοδοτεί με ενέργεια το σπίτι και το μηχανάκι...
του ηλεκτρολόγου-μηχανικού Μιχάλη Καλογεράκη, από την περιοχή Κοκκίνη Χάνι του Ηρακλείου Κρήτης. Ο επιστήμονας-ερευνητής έχει πάψει να αγχώνεται εδώ και περίπου έναν χρόνο για τα τιμολόγια της ΔΕΗ, αλλά και για την αύξηση της τιμής της βενζίνης, αφού την έχει αντικαταστήσει με το οικολογικό καύσιμο που φτιάχνει ο ίδιος στο σπίτι του.


Μιλώντας στην «Espresso» ο κ. Καλογεράκης τόνισε ότι ύστερα από έρευνα που έκανε, διαπίστωσε ότι οτιδήποτε έχει ζάχαρη μπορεί να παράξει καύσιμο: «Εφτιαξα λοιπόν μόνος μου έναν αποστακτήρα, τον οποίο τροφοδότησα κατευθείαν από τα φωτοβολταϊκά συστήματα που έχω στην ταράτσα και τις ανεμογεννήτριες που βρίσκονται στην αυλή του σπιτιού και άρχισα να μαζεύω οτιδήποτε περιείχε ζάχαρη: από φρούτα που είχαν σαπίσει (σταφύλια, καρπούζια, πεπόνια κ.λπ.), μέχρι ζαχαροκάλαμο. Η συνταγή είναι η εξής: τα βάζω όλα σε μια πλαστική δεξαμενή και ρίχνω λίγη μαγιά και νερό. »

«Υστερα από τρία εικοσιτετράωρα και αφού γίνει ζύμωση, το μίγμα αυτό μετατρέπεται σε καθαρό οινόπνευμα που χρησιμεύει ως καύσιμο. Με το δικό μου σύστημα μπορώ να βγάλω δέκα λίτρα καύσιμο τη μέρα. Τα δέκα αυτά λίτρα μού καλύπτουν 450-500 χιλιόμετρα με το δίκυκλο. Τους τελευταίους έντεκα μήνες έχω κάνει 9.000 χιλιόμετρα. Επίσης, το συγκεκριμένο καύσιμο που καίει το μηχανάκι είναι πεντακάθαρο και δεν αφήνει κατάλοιπα, ούτε μαυρίλα στην εξάτμιση. Τώρα σκοπεύω να το δοκιμάσω και σε αυτοκίνητο».

Διαβάστε περισσότερα...

Την ήττα γνώρισε η Εθνική μας στην πρεμιέρα της στο Μουντιάλ

Την ήττα γνώρισε η Εθνική μας στην πρεμιέρα της στο Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής απέναντι στην εθνική ομάδα της Νοτίου Κορέας. Το σκορ διαμορφώθηκε σε 2-0, με την Εθνική μας να πραγματοποιεί κάκιστη εμφάνιση.

Το πρόβλημα έγκειται στις νοσηρές καταστάσεις που ζούμε για άλλη μια φορά, λίγες μόλις ώρες μετά την ήττα της Εθνικής μας. Άρχισαν πάλι όλοι οι δήθεν την κακόβουλη κριτική τόσο προς το πρόσωπο του Ότο Ρεχάγκελ, όσο και προς το πρόσωπο των παικτών.

θεωρώ άνανδρο και ανέντιμο από ρεπόρτερ να βγαίνει στη διάρκεια του αγώνα, πριν καλά καλά συμπληρωθούν τα 70 λεπτά και να λέει ότι η εικόνα θα ήταν διαφορετική αν ο Ότο Ρεχάγκελ είχε κάνει διαφορετικές επιλογές. Όλοι τους και όλοι μας έχουμε μάθει μόνο να κρίνουμε και βέβαια κύριο γνώρισμα όλων μας είναι ότι ξεχνάμε εύκολα.
Διαβάστε περισσότερα...

"Μηδενική αντίδραση" από την Αθήνα για τον τορπιλισμό του Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη!

Ούτε μία ελάχιστη ουσιαστική αντίδραση, πέρα από μία ανώδυνη δήλωση του κυβερνητικού εκπροσώπου Γιώργου Πεταλωτή, ότι «Η Ελλάδα μένει πιστή στο έργο», μέχρι αυτή την στιγμή δεν έχει εκφραστεί από την ελληνική κυβέρνηση, έστω ως «ανακλαστική πολιτική κίνηση» για την εν ψυχρώ εκτέλεση του μεγαλύτερου γεωστρατηγικού έργου της σύγχρονης Ελλάδας από την βουλγαρική κυβέρνηση του Μπόϊκο Μπορίσοφ.


Ενώ ακόμα και στην Βουλγαρία έχει ξεσηκωθεί θύελλα αντιδράσεων κατά της απόφασης του Μ.Μπορίσοφ η Ελλάδα που κατά κύριο λόγο πλήττεται από αυτή την απόφαση, δεν έχει αρθρώσει ούτε λέξη ενισχύοντας τις εκτιμήσεις εκείνων που θεωρούσαν ότι οι.....
νέες κυβερνήσεις Ελλάδας και Βουλγαρίας σε πλήρη σύμπνοια με τον αμερικανικό παράγοντα υπονόμευσαν από κοινού το έργο, έστω και αν «μπροστά» βκήκε η Βουλγαρία.

"Ο Μπορίσοφ σταμάτησε ενεργειακά σχέδια", "Ο Μπόικο σταμάτησε τον αγωγό, ο Τράιτσο" αρνείται", "Ο αγωγός μέχρι την Ελλάδα παγώνει λόγω του κινδύνου διαρροής" είναι οι ενδεικτικοί τίτλοι των εφημερίδων της Βουλγαρίας.

Σκληρή είναι η κριτική που ασκεί στις δηλώσεις Μπορίσοφ, ο πρώην πρωθυπουργός της χώρας, Σεργκέι Στανίσεφ, κατά των ημερών του οποίου υπογράφτηκε η τριμερής συμφωνία κατασκευής του αγωγού. Ο Σ.Στανίσεφ κάνει λόγο για "παράφρονη προσωπική απόφαση, με την οποία ο πρωθυπουργός συνεχίζει την πολιτική του που σπέρνει χάος στη Βουλγαρία".

Ο αρχηγός της αριστερής αντιπολίτευσης ζήτησε από τον πρωθυπουργό να ανακαλέσει, καθώς σε διαφορετική περίπτωση οι συνέπειες θα είναι μεγάλες, με σημαντικότερες την άνοδο των τιμών των ενεργειακών πόρων και του ρεύματος, που η Βουλγαρία θα αναγκαστεί να αγοράζει από τους γείτονες της και ο κίνδυνος σοβαρής επιδείνωσης των σχέσεων της Σόφιας με τη Μόσχα.

Την αποχώρηση της Βουλγαρίας από το σχέδιο υλοποίησης του διαβαλκανικού πετρελαιαγωγού Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη ανακοίνωσε χθες το μεσημέρι ο πρωθυπουργός της Βουλγαρίας, Μπόικο Μπορίσοφ ακολουθώντας τις δηλώσεις του Ρώσου υπουργού Ενέργειας Σεργκέϊ Σμάτκο, ότι το έργο πλέον δεν υφίσται κυρίως λόγω της βουλγαρικής αδράνειας

Όπως μεταδίδει το Reuters, ο Βούλγαρος πρωθυπουργός δήλωσε νωρίτερα ότι η χώρα του εγκαταλείπει τον αγωγό, επικαλούμενος φόβους που έχουν εκφραστεί ότι η συμμετοχή στο σχέδιο δεν θα είναι επικερδής, αντιθέτως μπορεί να αποβεί επιζήμια για τη Βουλγαρία.

Ο Μ.Μπορίσοφ επικαλέστηκε, επίσης, τις έντονες αντιδράσεις κατοίκων από τις ακτές της Μαύρης Θάλασσας, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι η κατασκευή του αγωγού θα είναι καταστροφική για το περιβάλλον, αλλά η αλήθεια είναι βέβαια πολύ διαφορετική: Η κυβέρνησή του λειτουργεί περίπου ως εντολοδόχος των ΗΠΑ και αυτό είναι κάτι που είναι ευρώς γνωστό στην Σόφια.

Πάντως αντιδράσεις υπάρχουν και μέσα στην κυβέρνησή του: Λίγα λεπτά μετά τη δημοσιοποίηση των ανακοινώσεων Μπορίσοφ, ο υπουργός Ενέργειας της Βουλγαρίας, Τράικο Τράικοβ, δήλωσε ότι δεν μπορεί να πιστέψει ότι ο Μπορίσοφ έκανε τέτοιες δηλώσεις, προσθέτοντας ότι «μέχρι στιγμής δεν έχει ληφθεί επίσημη απόφαση. Η κεντροδεξιά κυβέρνηση της Βουλγαρίας εξέταζε το ενδεχόμενο αποχώρησης από το σχέδιο από τον περασμένο Ιούλιο, όταν ανήλθε στην εξουσία.

Ο αγωγός, μήκους 300 χλμ., θα μετέφερε ρωσικό αργό από το βουλγαρικό λιμάνι Μπουργκάς, στη Μαύρη Θάλασσα, στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και αποτελούσε την κορυφαία ελληνική γεωστρατηγική επιδίωξη τα τελευταία 15 χρόνια. Η άρνηση της ελληνικής πλευράς να πιέσει την Βουλγαρία να σεβαστεί την υπογραφή της ερμηνεύεται από την Μόσχα ως έμμεση συνηγορία στην βουλγαρική κίνηση.

Οι σχέσεις Βουλγαρίας και Ρωσίας είναι βέβαιο ότι θα δοκιμαστούν με την Μόσχα να επιδιώκει ανατροπή της κυβέρνησης Μπορίσοφ, όπως συνέβη και στην περίπτωση της Ουκρανίας, έστω και αν η Βουλγαρία είναι μέλος του ΝΑΤΟ και της Ε.Ε. Στην Σόφια τα μεσαία και κατώτερα στελέχη της κρατικής μηχανής εξακολουθούν να έχουν «φιλορωσικά» αισθήματα.

Η Ρωσία έχει ήδη αντικαταστήσει τον Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη με τον αγωγό Σαμψούνται-Τσεϊχάν στην Τουρκία...
Διαβάστε περισσότερα...

ΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!

ΝΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΆΤΑ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ  ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ  ΘΕΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

Για όσους δε γνωρίζουν, η για όσους γνωρίζουν και κάνουν το κορόιδο, οι Λετονοί πολίτες οδήγησαν την κυβέρνηση τους στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια, που υπέγραψε συμφωνία με του ΔΝΤ και τους έκοψε μισθούς και συντάξεις, και ΚΕΡΔΙΣΑΝ... Η κυβέρνηση της χώρας αυτής είναι υποχρεωμένη να επαναφέρει τους μισθούς και τις συντάξεις στα προ ΔΝΤ επίπεδα... .!!

Σύμφωνα με την απόφαση είναι αντισυνταγματική η μείωση των συντάξεων και των μισθών διότι ο μισθός αποτελεί αδιαμφισβήτητο μέρος του δικαιώματος ιδιοκτησίας ενός φυσικού προσώπου.. και η μείωση αυτού του δικαιώματος αποτελεί κατάφωρη παράβαση εκ μέρους του κράτους απέναντι στο μισθωτό η τον συνταξιούχο.
Το κράτος μπορεί να επικαλεσθεί αδυναμία πληρωμής.. αλλά όχι αυθαίρετη μείωση μισθού η σύνταξης.
Καλά θα κάνουν όσοι ασχολούνται ή κάνουν ότι ασχολούνται με το δίκαιο των εργαζομένων, να ανοίξουν τα μάτια τους.
Διαβάστε περισσότερα...
Related Posts with Thumbnails