Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

Εξαντλεί την ελληνική υπομονή ο Γκρούεφσκι

Αποφασισμένη να αλλάξει στάση έναντι της ηγεσίας των Σκοπίων εμφανίζεται η Αθήνα, καθώς το «εξάμηνο ανοχής» που είχε παραχωρήσει στον Νίκολα Γκρούεφσκι παρήλθε με αλλεπάλληλες συναντήσεις δημοσίων σχέσεων, αλλά χωρίς πρόοδο στο θέμα του ονόματος.

Πρώτο δείγμα αποτελεί η απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης να μην επιτρέψει να προσγειωθεί στην Αθήνα αεροσκάφος με τα διακριτικά «Δημοκρατία της Μακεδονίας», εφόσον ο πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ επιλέξει να ταξιδέψει αεροπορικώς για το Συνέδριο του Economist (στις 28 - 30 Απριλίου). Ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών, Δημήτρης Δρούτσας, δήλωσε ότι η κυβέρνηση «δεν πρόκειται να επαναλάβει το ολίσθημα», αφήνοντας αιχμές για την απόφαση της Ντόρας Μπακογιάννη να επιτρέψει τον περασμένο Ιούνιο την προσγείωση ενός τέτοιου αεροσκάφους στην Κέρκυρα, εν όψει της υπουργικής συνόδου του ΟΑΣΕ. Στο μέτωπο των διαπραγματεύσεων υπό τον Μάθιου Νίμιτς διαπιστώνεται τέλμα. Τα Σκόπια παίζουν «καθυστερήσεις» και αποθαρρύνουν τον ειδικό μεσολαβητή του ΟΗΕ να παρουσιάσει νέα πρόταση. Στο υπουργείο Εξωτερικών εκτιμούν ότι η ηγεσία της ΠΓΔΜ επιδιώκει να στρέψει την πίεση προς την Αθήνα, ελπίζοντας ότι αργά ή γρήγορα θα επανέλθει στο προσκήνιο το ζήτημα της έναρξης ενταξιακών διαπραγματεύσεων με την ΕΕ.

Ταυτόχρονα, οι Σκοπιανοί παίζουν «σκληρά» στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, όπου ζήτησαν (χωρίς επιτυχία) να επισπευσθεί η εκδίκαση της προσφυγής τους εναντίον της Ελλάδας για το «βέτο» στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι το 2008.
Διαβάστε περισσότερα...

Στην ιστοσελίδα του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Θ. Πάγκαλου - Η βαθμολογία του έργου των υπουργών on line

Στην ιστοσελίδα του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Θεόδωρου Πάγκαλου, αναρτήθηκε σήμερα το πρωί η παρακολούθηση του Προγράμματος Σταθερότητας και η βαθμολογία των υπουργών για το έργο που επιτελούν. Αυτό γίνεται για να σταματήσει η παραφιλολογία για το ποιος υπουργός εργάζεται και ποιος όχι. Η ιστοσελίδα είναι προσβάσιμη στους πολίτες στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.antiproedros.gov.gr/. Διαβάστε περισσότερα...

Η καλύτερη λύση για τον κ. Παπανδρέου, η παραίτηση πριν το ΔΝΤ.

Το ΠΑΣΟΚ και προσωπικά ο κ. Παπανδρέου θα είναι το πρώτο ελληνικό κόμμα και ο πρώτος Έλληνας πρωθυπουργός που θα οδηγήσουν τη χώρα στο ΔΝΤ. Αυτό θα παραμείνει σαν μια ιστορική καταγραφή και θα διδάσκεται στις μελλοντικές γενιές ως πολιτικό παράδειγμα προς αποφυγή.


Αν ο κ. Παπανδρέου επιλέξει μόνο το ΔΝΤ, απλά θα εξαθλιώσει τον ελληνικό λαό. Αν όμως....
επιλέξει τον ευρωπαϊκό μηχανισμό στήριξης, για τον οποίο πανηγύριζε το ΠΑΣΟΚ και τα ΜΜΕ του, τότε, εκτός της εξαθλίωσης του ελληνικού λαού, θα έχουμε και εκμετάλλευση της εξαθλίωσης από τους ευρωπαίους εταίρους μας (Ο μηχανισμός στήριξης της ΕΕ στοχεύει την εκμετάλλευσή μας.).

Η καλύτερη λύση για το ΠΑΣΟΚ και τον κ. Παπανδρέου θα ήταν να παραιτηθεί πριν βάλει τη χώρα στην εξαθλίωση, διαφορετικά μετά, εκτός της δικής του υστεροφημίας, θα έχει διαλύσει πλήρως και το ΠΑΣΟΚ.
Υπάρχει και μια τρίτη λύση. Να ζητήσει τη συνεργασία των κομμάτων για την αλλαγή Συντάγματος και πολιτικού συστήματος, για να ξαναμπεί το εκτροχιασμένο ελληνικό τραίνο στις ράγες.
Αυτή όμως τη λύση δεν την θέλει η άρχουσα τάξη.
Διαβάστε περισσότερα...

Ζητώ συγγνώμη από τα παιδιά μας για τα λάθη και τις παραλείψεις μας

Τα εγγόνια μας και τα παιδιά μας θα ζήσουν μέρες δύσκολες. Λάθη και παραλείψεις των προηγούμενων γενεών θα τα ταλαιπωρήσουν για χρόνια. Αισθάνομαι την ανάγκη να τους ζητήσω συγγνώμη. Πριν από αυτό να εξηγήσω γιατί ζητώ συγγνώμη. Λοιπόν ζητώ συγγνώμη, όχι για να με συγχωρήσουν, αλλά για να κατανοήσουν και να αποφύγουν τα λάθη της γενιάς μου.
Ζητώ συγγνώμη, γιατί δικαιολόγησα πότε τη μία και πότε την άλλη πλευρά στην ανοησία και στο έγκλημα του Εμφυλίου, που διέπραξαν οι....


δικοί μας γονείς. Μόνοι εμείς στην Ευρώπη, φανατισμένοι και ιδεοληπτικοί, πήραμε τα όπλα και σφαχτήκαμε μεταξύ μας. Δεν αντιληφθήκαμε την πραγματικότητα που διαμορφώθηκε από τους ισχυρούς και παίξαμε το παιχνίδι της επιθυμίας.
Ζητώ συγγνώμη, γιατί .....
αν και οι νικητές του Εμφυλίου ήσαν στην πλευρά της δημοκρατικής εξέλιξης της κοινωνίας, παρέδωσαν την πραγματική εξουσία σε ανθρώπους μικρόνοες, εγκληματικούς και εξίσου αντιδημοκρατικούς με την άλλη πλευρά.
Ζητώ συγγνώμη, γιατί μέσα από τις ενοχές για τα ανομήματα των νικητών του Εμφυλίου παραδώσαμε την ιδεολογία της δημοκρατίας στην ανάγκη κατευνασμού των ενοχών μας, ενστερνιζόμενοι τα χειρότερα στοιχεία της ιδεολογίας των ηττημένων. Κρατισμό, ανορθολογισμό και περιφρόνηση της διαχείρισης των κοινών. Μια κακοφορμισμένη δημοκρατία εγκαταστάθηκε στη χώρα. Που οδήγησε στη χούντα.
Ζητώ συγγνώμη, γιατί ανεχθήκαμε τη χούντα τόσα χρόνια και ό,τι πιο αντιαισθητικό, παράλογο και χαζό αναδύθηκε στην εξουσία μαζί της, που οδήγησε στην τραγωδία του ελληνισμού το καλοκαίρι του ΄74. Ζητώ συγγνώμη, γιατί στη μεταπολίτευση, και πάλι μέσα από τις ενοχές και την ιδεοληψία μας, διαλύσαμε την εκπαίδευση, χλευάσαμε τη γνώση, επιβάλαμε την αναξιοκρατία και ανεχθήκαμε στο όνομα της δημοκρατίας κάθε λογής ανομία.
Ζητώ συγγνώμη, γιατί για να συντηρήσουμε το καθεστώς που περιέγραψα δανειστήκαμε αλόγιστα. Οχι για να εκσυγχρονίσουμε τη χώρα, αλλά για να «τακτοποιήσουμε» τους δικούς μας, να αυτοϊκανοποιηθούμε με τις αντιλήψεις περί περιούσιου λαού, να χλευάσουμε την παραγωγική εργασία, να ενστερνισθούμε την άποψη ότι ο «αέρας» είναι που παράγει πλούτο, και να παραστήσουμε τους έξυπνους, την ώρα που άλλες χώρες έφτυναν αίμα για να προχωρήσουν και να προοδεύσουν.
Ζητώ συγγνώμη, γιατί μια σωστή μας πράξη, την ένταξή μας στην τότε ΕΟΚ, την «αξιοποιήσαμε» όχι για να διορθώσουμε τα προηγούμενα λάθη μας, αλλά για να τα κατοχυρώσουμε και να τα επεκτείνουμε και σε όσους τομείς είχαν μείνει αλώβητοι.
Ζητώ συγγνώμη, γιατί μπήκαμε στην ΟΝΕ με χαρά και ελπίδα, χωρίς να υπολογίσουμε την αδυναμία μας να διαχειριστούμε τα δημόσια και τα ιδιωτικά πράγματα με σωφροσύνη και διορατικότητα, στρατηγικό σχεδιασμό και σύμπνοια, ώστε μια ευλογία να μην εξελιχθεί σε εφιάλτη.
Ζητώ συγγνώμη, γιατί δεν επιβάλαμε στα Πανεπιστήμια την προδικτατορική άποψη των ηττημένων «πρώτοι στα μαθήματα, πρώτοι στον αγώνα», και επιτρέψαμε την επικράτηση της άποψης «δίκιο είναι η επιθυμία του φοιτητή για εύκολη απόκτηση πτυχίου». Και επιτρέψαμε στην ηγεσία των ΑΕΙ να ανεχθεί την ανομία των καταλήψεων, την παρανομία της δημιουργίας φυτωρίου εγκληματικών σχημάτων και την απουσία των φοιτητών από τις παραδόσεις και την ακαδημαϊκή ζωή. Και κυρίως τη λογική της ήσσονος προσπάθειας.
Ζητώ συγγνώμη που ανεχθήκαμε λογής πολιτικών να διαχειρίζονται τα δανεικά και τα χρήματα του φορολογουμένου για προσωπική ή κομματική προβολή, για σπατάλη σε έργα και «έργα» βιτρίνας και για καταστρατήγηση των προϋπολογισμών στο Κράτος, στις ΔΕΚΟ και στους Δήμους.
Ζητώ, τέλος, συγγνώμη, γιατί με τη συμπεριφορά, την πράξη και τον λόγο μας δώσαμε την πεποίθηση ότι τα πράγματα είναι εύκολα, τα δικαιούστε όλα έτοιμα και ότι όποιος μοχθεί είναι απόβλητος. Ετσι, τώρα που η ψευδαίσθηση τελείωσε, είστε απροετοίμαστοι. Και έτσι θα υποφέρετε διπλά. Και τώρα που τελειώνει το όνειρο και θα βρεθείτε γυμνοί στην αδυσώπητη πραγματικότητα, δεν έχουμε και πάλι καμία πρόταση να κάνουμε για το πώς να σταθείτε όρθιοι και δυνατοί για να τα ξαναφτιάξετε όλα από την αρχή, όχι για σας, αλλά για τα παιδιά σας. Και αυτό είναι το μεγαλύτερο «συγγνώμη».
Οσο για εμάς, τώρα που αποχωρούμε με τα γνωστά «ταρατατζούμ», « δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα, προσμένουμε, ίσως, κάποιο θάμα».
ΟΧΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΘΗ
Ζητώ συγγνώμη, όχι για να με συγχωρήσουν, αλλά για να κατανοήσουν και να αποφύγουν τα λάθη της γενιάς μου
Διαβάστε περισσότερα...

Μια γυναίκα εξομολογείται: "Όλοι τους είναι κάφροι και ρεμάλια!"

Όταν ήμουν μικρή μεγάλωσα βλέποντας τη μάνα μου να στέκεται σούζα στον πατέρα μου και να του πηγαίνει τις παντόφλες. Το πρώτο πράγμα που ρωτούσε πάντα εκείνος όταν έμπαινε σπίτι ήταν «τι φαί έχει;» , μόλις έτρωγε μας έτρεχε για ύπνο αλλά φώναζε τη μάνα μου να πάει να τον σκεπάσει, αφού ισχυριζόταν πως ήταν ανίκανος ακόμη και να σκεπαστεί με την κουβέρτα μονάχος!

Μόλις άνοιγε το βλέφαρο φώναζε και πάλι «Μαίρη καφέ…» και εκείνη έτρεχε και πάλι να υπηρετήσει τον «αφέντη». Όλα αυτά συνεχίζονται στη σχέση τους μέχρι και σήμερα…

Μικρή νόμιζα πως τα είχα δει όλα, μέχρι που το κοριτσάκι μεγάλωσε και έγινε γυναίκα και συνάντησε τη νέα γενιά αντρών. Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της πλειοψηφίας των αντρών από 15-30 είναι Η ΤΕΜΠΕΛΙΑ! Δεν σηκώνονται από το κρεβάτι τους ούτε για πλάκα! Μεγάλωσαν έχοντας τις......μαμάδες τους να τους υπηρετούν, οπότε θέλουν η κοπέλα τους να τους υπηρετεί επίσης! Βέβαια στην κοπέλα τους δεν δείχνουν τον ίδιο σεβασμό που δείχνουν στη μαμά τους… Μόλις βγαίνουν από το μπάνιο και κάνουν μερικά βήματα μόνο μέσα στο σπίτι νομίζεις πως έχει γίνει επιδρομή από ελέφαντες, ιπποπόταμους και λοιπά συμπαθή τετράποδα. Όσο για το μπάνιο… Αυτό θυμίζει βομβαρδισμένο πεδίο!

Αν τολμήσεις να φας μαζί τους και έχεις τη φαεινή ιδέα να παραγγείλεις απέξω, να ξέρεις πως το χαρτί που κάποτε τύλιγε την κρέπα, το σάντουίτς ή τη πίτα με το γύρο, μαζί με το κουτάκι από την κόκα-κόλα θα καταλήξουν στο πάτωμα- έτσι για να σου υπενθυμίσει το μωρό σου πόσο πολύ «σ΄ αγαπάει»! Μετά το φαγοπότι δεν θα διστάσουν να ρευτούν και να κλάσουν μπροστά στην αγαπημένη τους, έτσι για να της υπενθυμίσουν και πάλι πόσο πολύ «την αγαπούν». Και μετά από όλα αυτά έρχεται το «τρυφερό» κάλεσμα για έρωτα… Ο άντρα ο σωστός αφού ντερλικώσει, ρευτεί και κλάσει θα πει με χάρη «έλα να σε γαμ*σω» , ε και μετά αν εσύ δεν θέλεις θα σου ζητήσουν και το λόγο, γιατί τέτοιο iq κότας διαθέτουν!

Και ύστερα ακολουθεί η καθιερωμένη επίσκεψη στην τουαλέτα, που την κάνουν και πάλι να θυμίζει το βομβαρδισμένο Ιράκ. Όταν πάνε για κατούρημα δεν τολμάς να καθίσεις εσύ μετά για τσίσα γιατί έχουν την τάση να κατουράνε όρθιοι και να μην έχουν και καλό σημάδι! Όταν πάνε για χέσιμο μην τολμήσεις να μπεις αμέσως μετά από αυτούς, αφού φυσικά και δεν έχουν φροντίσει να τραβήξουν το καζανάκι και ούτε να ανοίξουν κανένα παράθυρό να φύγει η μπόχα!

Στη συνέχεια μετά την τουαλέτα θα παρατηρήσουν πως στο σπίτι υπάρχει ένα απαίσιο κουτί που λέγεται τιβί! Θα αρπάξουν το τηλεκοντρόλ, θα απλωθούν στον καναπέ και θα ανεβάσουν τα βρωμερά τους πόδια στο τραπεζάκι και θα αρχίσουν να παρακολουθούν αγνοώντας σε επιδεικτικά! Αγνοώντας επίσης πως βρίσκονται στο σπίτι ΣΟΥ! Σε λίγο θα σου παραγγείλουν να τους φτιάξεις καφέ στην καλύτερη των περιπτώσεων και να μαγειρέψεις στη χειρότερη και όταν βαρεθούν θα έρθει πάλι εκείνο το γλυκό και τρυφερό κάλεσμα για έρωτα... Θα ακούσεις δηλαδή και πάλι εκείνη την «υπέροχη» φράση: «Έλα να σε γαμ*σω»…
Αν τελικά ενδώσεις στο μουλάρι και γίνει ό,τι γίνει-χωρίς φυσικά αυτή η συνεύρεση να σου προσφέρει κάποια ικανοποίηση- μετά θα κοιμηθεί σαν βόδι ροχαλίζοντας μέχρι τις 4 το απόγευμα και όταν ξυπνήσει το «καμάρι» μας θα θέλει ξανά να φάει και να κάνει όλα τα παραπάνω ξανά για άλλη μια μέρα!

Ξέχασα να σας πω τι επάγγελμα κάνουν όλα αυτά τα καμάρια μας… Ό,τι και να σας λένε πως κάνουν μην τους πιστεύετε, ΑΕΡΓΟΙ είναι!

Υ.Γ- Όσο για μένα, γνώρισα πολλά τέτοια «καμάρια»- ρεμάλια, αλλά ευτυχώς τώρα όλα καλά! Ανακάλυψα το 0,0000001% -ΚΕΡΔΙΣΑ ΤΟ ΛΟΤΤΟ- αφού λούστηκα πρώτα όλη τη σκατίλα! Για αυτό κορίτσια προσοχή! Μην παραμυθιάζεστε! Κάφροι είναι όλοι τους! Ακούστε με που σας λέω…
Διαβάστε περισσότερα...

Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω πολιτικός ή συνδικαλιστής !!!

Αν ακούσετε το παιδί σας να ξεστομίζει τέτοια κουβέντα ... πρέπει να το βοηθήσετε , να του δώσετε τα κατάλληλα εφόδια για μια πετυχημένη καριέρα πολιτικού. Αυτό που πρέπει να μάθει πρώτο το παιδί σας είναι ένα " Ο ΛΟΓΟΣ" ...

πρέπει το παιδί να αποκτήσει τον όμορφο,εύηχο, ξύλινο λόγο που έχουν οι αγαπημένοι μας πολιτικοί.
Γιαυτό και εμείς σας προσφέρουμε το μοναδικό εργαλείο του πολιτικού λόγου. Το εργαλείο με το οποίο οι σημερινοί πολιτικοί ...κοιμούνται και ξυπνούν...
Στις παρακάτω εικόνες θα δείτε 4 στήλες με διάφορες προτάσεις , δώστε στο παιδί σας τις εικόνες αυτές και πείτε του να διαβάζει μία πρόταση από κάθε στήλη σε όποιον συνδυασμό θέλει. 104.976 συνδυασμοί για να παίζει το παιδί σας ( και εσείς ) για καιρό ...Αν τα αποτελέσματα των προτάσεών σας δεν βγάζουν νόημα ... ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ... δεν σχεδιάστηκαν για να βγάζουν νόημα ... άλλωστε τους πολιτικούς ποιός τους καταλαβαίνει ...
Διαβάστε περισσότερα...

Ξενοφών Καραγεωργίου, Τέως Διοικητής Γενικού Νοσοκομείου Θηβών

Λάβαμε την παρακάτω επιστολή και την δημοσιεύουμε

Πρός τόν

Κο Ανδρέα Λοβέρδο, Υπουργό Εργασίας & Κοιν. Ασφάλισης, loverdos@hol.gr

Kοινοποίηση
Κα Μ. Ξενογιαννακοπούλου, Υπουργό Υ. & Κ. Α., minister@yyka.gov.gr

Kοινοποίηση
Κο Γ. Παπανδρέου, Πρωθυπουργό, gpapandreou@parliament.gr
Κο Αντ. Σαμαρά, Πρόεδρο Ν.Δ., asamaras@parliament.gr
Κα Αλ. Παπαρήγα, Γ. Γ. Κ.Κ.Ε., mailbox@kke.gr
Κο Αλ. Τσίπρα, Πρόεδρο ΣΥΡΙΖΑ, a.tsipras@parliament.gr
Κο Χ. Παπουτσή, Κοινοβ. Εκπρόσωπο ΠΑΣΟΚ, papoutsi@otenet.gr
Κο Π. Παναγιωτόπουλο, Κοινοβ. Εκπρόσωπο Ν.Δ., ppanagiotopoulos@parliament.gr
Κο Κ. Μαρκόπουλο, Αναπλ. Κοινοβ. Εκπρόσωπο Ν.Δ., k.markopoulos@parliament.gr
Κο Σ. Χαλβατζή, Κοινοβ. Εκπρόσωπο Κ.Κ.Ε., mailbox@kke.gr
Κο Π. Λαφαζάνη, Κοινοβ. Εκπρόσωπο ΣΥΡΙΖΑ, lafazanis@syn.gr
Κο Φ. Κουβέλη, Κοινοβ. Εκπρόσωπο ΣΥΡΙΖΑ, kouvelis@activenet.gr

Κύριε Yπουργέ


Παρακαλώ επιτρέψτε μου αφού σάς εκφράσω τήν συμπάθειά μου γιά τήν περιπέτεια Υγείας πού είχατε, νά σάς αναφέρω μερικές σκέψεις :
1.Είναι περίεργο γιατί έπρεπε πρώτα νά διαπιστωθεί τό τέλος ζωής τής λυχνίας καί μετά νά παραγγελθεί άλλη.

2.Λογικά θά έπρεπε τό Εργαστήριο τού Νοσοκομείου ή / καί η Τεχνική Υπηρεσία του (εάν υπάρχει καί εάν βεβαίως είναι επαρκής...) νά παρακολουθούν τήν διάρκεια ζωής τής λυχνίας (αλλά καί κάθε συσκευής) συναρτήσει τής χρήσεώς της.

3.΄Αρα, νά παραγγέλνεται εγκαίρως καί νά παραλαμβάνεται τό ανταλλακτικό πρίν εκπνεύσει η ζωή τού χρησιμοποιούμενου.
Φαίνεται ότι κάποιοι υπολειτούργησαν (ίσως συστηματικά) στήν περίπτωση αυτή.

4.΄Αραγε, υπάρχει κάποια σύμβαση μεταξύ τού Νοσοκομείου καί τού αντιπροσώπου τού μηχανήματος? Τί προβλέπει? Τηρήθηκε? Αρκούσε γιά νά είναι οι Επαγγελματίες Υγείας τού Νοσοκομείου ήσυχοι ?

5.Εκτιμάται ότι στό Ε.Σ.Υ. υπάρχουν περί τούς 100 αξονικοί τομογράφοι.

Από αυτούς, τουλάχιστον 40 υπολειτουργούν. Κατά σύμπτωσιν, είναι ~ 40 καί οι άνω τών 10 ετών ηλικίας.

Η πλειοψηφία τους δέν χρησιμοποιείται μετά τίς 2 μ.μ., ελλείψει προσωπικού.

Τά σημερινά κόστη πού πληρώνουν οι ασθενείς κυμαίνονται από 75 ευρώ / πεδίο, έως ~ 300 ευρώ η ολόσωμη.

Ενώ στήν μαγνητική τομογραφία τό κόστος είναι ~ 280 ευρώ / πεδίο.

Αυτές οι εισπράξεις λείπουν από τίς χειμαζόμενες οικονομίες τών Δημ. Νοσοκομείων...

Είναι πραγματικό τό ενδιαφέρον νά τίς εξυγιάνουμε ? Απόδειξη !

6.Τώρα, γιά τά Δημόσια Νοσοκομεία πού έχουν συσκευές πού δέν λειτουργούν ελλείψει προσωπικού, ακούγεται τό επιχείρημα ότι δέν υπάρχουν χρήματα γιά τήν πληρωμή μισθών καί δαπανών λειτουργίας. Τελείως λανθασμένα γιατί,

-Η ύπαρξη προσωπικού θά σήμαινε επιτέλεση εξετάσεων σέ ασφαλισμένους, γιά τίς οποίες τό Νοσοκομείο θά πραγματοποιούσε συνεχείς εισπράξεις, από τά δημόσια ή καί τά ιδιωτικά Ασφ. Ταμεία τους,

-Σέ ποσά μεγαλύτερα τών όποιων Νοσοκομειακών δαπανών.

Αυτό πού απαραδέκτως συμβαίνει είναι,

Α. Καί οι εξετάσεις δέν πραγματοποιούνται σέ αυτά τά Δημόσια Νοσοκομεία,

Β. Καί πληρώνονται από τά ασφ. Ταμεία εκεί όπου γίνονται ! Πολλές δέ φορές ακριβότερα από τούς ασθενείς!!!...

Γ. Καί η παρεχόμενη περίθαλψη είναι επισφαλής γιά τούς πολίτες (καί τούς ιατρούς !) όπου δέν λειτουργούν υπάρχουσες συσκευές !

Οι σχολάζουσες συσκευές
1.δέν αποσβέννυνται ενώ έχουν πληρωθεί / εξοφληθεί, σέ πολλαπλάσιο κόστος από αυτό πού θά έπρεπε...,
2. απαξιώνονται καί η χρήση τους θά είναι σύντομα μόνον γιά τό αρχαιολογικό μουσείο,
3. αποτελούν απούλωτη πληγή γιά ένα κατ’ ευφημισμόν Εθνικό Σύστημα Υγείας.

Πληρώνουμε μέ αυξημένη θνησιμότητα αυτό τό ...καθεστώς ! Καί ακριβά εις χρήμα !

Παραλογισμός δαιμονικός, πού σέ άλλο Ευρωπαϊκό Κράτος, πραγματικά ευνομούμενο

καί μέ έμπρακτο ενδιαφέρον γιά τούς πολίτες του, δέν θά τόν συναντούσαμε...

Αλλά καί εάν εξετάσουμε τούς τομογράφους πού λειτουργούν, από τήν σκοπιά τού

πόσο σύγχρονοι / αποτελεσματικοί ήταν ήδη από τήν στιγμή τής παραλαβής τους, θά δούμε μία τραγική εικόνα (αφορά τήν περίοδο 1995 – 2003) :

-σέ πολλούς αξονικούς ο αριθμός τών τομών ήταν μικρός ή πολύ μικρός,

-πού σημαίνει λίγες δυνατότητες εφαρμογής τού τομογράφου,

-δηλαδή μεγάλος αριθμός περιστατικών έμεναν χωρίς κατάλληλα / αξιόπιστα / πλήρη αποτελέσματα.

Γιατί συνέβαινε αυτό?

-Ο μικρός αριθμός τομών ήταν στίς προδιαγραφές τού πρός αγοράν (μετά από «διαγωνισμό») μηχανήματος,

-΄Ομως μέ παράλογο – υψηλό προϋπολογισμένο κόστος κτήσεως,

-΄Οσοι παραγωγοί είχαν από καιρό εκσυγχρονίσει τά προϊόντα τους καί είχαν πάψει νά παράγουν συσκευές λίγων τομών (π.χ. 2) δέν μπορούσαν νά συμμετάσχουν στόν «διαγωνισμό» καί άς είχαν δυνατότητα προσφοράς καλυτέρων – ασφαλεστέρων – πολυτιμοτέρων συσκευών,

-΄Ετσι κάποιος, ανενόχλητος, πουλούσε -καί μάλιστα ακριβά- ένα παμπάλαιο μηχάνημα, πού ούτε στά Τριτοκοσμικά κράτη ήταν επιθυμητό !

-Πού σύντομα γινόταν άχρηστο, όνομα καί πράγμα, γιά τήν πλειοψηφία τών περιπτώσεων ! Μέ τεράστιο περιθώριο κέρδους ένα παμπάλαιο μηχάνημα ! Πόσα βραβεία Νοbel πρέπει νά δοθούν στόν πολυμήχανο Νεοέλληνα ?

Βλέπετε, στά χρόνια εκείνα ο τότε Πρωθυπουργός αγωνιζόταν νά βάλει τήν Ελλάδα στήν Ο.Ν.Ε., αλλά η διαπλοκή θέριευε ανεμπόδιστη καί στόν Νοσοκομειακό χώρο...

΄Ας τολμήσει η κα Υπουργός νά ζητήσει έρευνα γιά κάθε τομογράφο εκείνης τής εποχής, ποιοί έκαναν τίς προδιαγραφές, πόσες τομές προδιέγραψαν, πόσων τομών συσκευές υπήρχαν τεχνολογικά τήν στιγμή τής προδιαγραφής, καί ποιό ήταν τό κόστος αγοράς. ΄Ας συγκρίνει όλους αυτούς τούς αριθμούς μέ τά σημερινά δεδομένα τής Αγοράς, καί θά καταλάβει ότι ένα μέρος τού τεραστίου Εθνικού (Δημοσίου) Χρέους είναι εντοπισμένο ! Αλλά, απομένει καί νά πληρωθεί στούς αλλοεθνείς πιστωτές μας, μειώνοντας τό κράτος Πρόνοιας (καί μεγαλώνοντας τό Ανάλγητο Ελληνικό Κράτος τής αποσυντεθείσης πιά Μεταπολιτεύσεως) ! Θέτοντας σέ κίνδυνο τήν (υπαρκτή ?) Εθνική μας Ανεξαρτησία !!!

Στήν Θήβα, μέ τήν ενθάρρυνση / βοήθεια τού πάντοτε πρόθυμου Διοικητού τής Υγειον. Περιφερείας μας κ. Βλάχου αλλάξαμε τόν αριθμό τομών, από 2 σέ τουλάχιστον 8, καί ξαναπροκηρύχθηκε εξ αρχής ο διαγωνισμός ! Πού μπορεί νά αποδώσει καί αξονικό 16 τομών, σίγουρα μέ λιγότερα χρήματα σήμερα (2010) από τά προύπολογισθέντα τό 2002 γιά 2 τομών μηχάνημα !

Γιά όσους είμαστε ταγμένοι,αφενός στήν ολόπλευρη υποστήριξη τού Δημοσίου Χαρακτήρα τού Ε. Σ. Υ.,καί, στήν υγιή λειτουργία του μέ Τεχνοκρατικά Κριτήρια αφετέρου,

Δέν υπάρχουν,

-ούτε ερωτηματικά,

-ούτε αμφιταλαντεύσεις,

γιά τό τί πρέπει νά γίνεται στήν αέναη προσπάθεια βελτιώσεως τού Ε.Σ.Υ.
Σάς εύχομαι η περιπέτειά σας νά είναι ανωδύνως περαστική καί νά αποφύγετε στό μέλλον παρόμοια περιστατικά στόν μέγιστο δυνατό βαθμό. Πάντως, κάθε εμπειρία ενός Πολιτικού από αυτό πού βιώνει ο δύσμοιρος ΄Ελληνας Πολίτης είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, γιά όλους !

Μέ τιμή


Ξενοφών Καραγεωργίου, Χρυσ. Σμύρνης 184, Βύρωνας, 16232,

Τέως Διοικητής Γενικού Νοσοκομείου Θηβών
Διαβάστε περισσότερα...

Απαγόρευση αλιείας στη Φλώρινα

Απαγορεύεται η αλιεία για προστασία της αναπαραγωγής των ψαριών με οποιοδήποτε μέσο και εργαλείο στις λίμνες του νομού Φλώρινας με απόφαση του Τμήματος Αλιείας & Υδατοκαλλιεργειών της Διεύθυνσης Αγροτικής Ανάπτυξης της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Φλώρινας. Με νομαρχιακές αποφάσεις, ανακοινώνεται η απαγόρευση στις εξής περιοχές:


Στη λίμνη Μικρή Πρέσπα από τις 26/04/10 και ώρα 12η μεσημβρινή έως και 10/06/10 και ώρα 12η μεσημβρινή

Στη λίμνη Μεγάλη Πρέσπα από τις 26/04/10 και ώρα 12η μεσημβρινή έως και 10/06/10 και ώρα 12η μεσημβρινή.

Στις λίμνες Ζάζαρη, Χειμαδίτιδα από τις 30/04/10 και ώρα 12η μεσημβρινή έως και 31/05/10 και ώρα 12η μεσημβρινή

Στη λίμνη Πετρών από τις 30/04/10 και ώρα 12η μεσημβρινή έως και 10/06/10 και ώρα 12η μεσημβρινή

Κατά τις παραπάνω απαγορευτικές περιόδους παρακαλούνται οι αλιείς να μεταφέρουν τις βάρκες στις αποβάθρες και τα αλιευτικά εργαλεία στα σπίτια τους.
Διαβάστε περισσότερα...

Απεργούν γιατί τους απαγόρευσαν τη μπύρα στη δουλειά

Ο καθένας με τον πόνο του αυτοί οι εργαζόμενοι. Άλλοι απεργούν επειδή χάνουν τις θέσεις, τα λεφτά ή τη σύνταξή τους κι άλλοι επειδή?

δεν τους επιτρέπεται πλέον να πίνουν τις μπύρες με το καφάσι εν ώρα εργασίας.
Περίπου 800 υπάλληλοι της ζυθοποιίας Carlsberg κατέβηκαν σε απεργία την περασμένη Τετάρτη στην Κοπεγχάγη αντιδρώντας στην πρωταπριλιάτικη (όχι, δεν ήταν αστείο) απόφαση της εταιρείας να απαγορεύσει στο προσωπικό της την κατανάλωση μπύρας όλες τις ώρες εκτός του μεσημεριανού διαλείμματος.
Υπό τα εν λόγω νέα μέτρα, μόνο οι οδηγοί (δηλαδή, ακριβώς εκείνη η ομάδα εργαζομένων η οποία θα έπρεπε να πίνει λιγότερο) διατήρησαν το δικαίωμα να «κατεβάζουν» τρεις μπύρες εκτός διαλείμματος.
Η απεργία συνεχίστηκε και την Πέμπτη με αποτέλεσμα να υπάρξουν προβλήματα στις αποστολές προϊόντων σε ολόκληρη την χώρα και να αναγκαστεί να επέμβει η Συνομοσπονδία βιομηχανικών εργατών της Δανίας.
Σημειωτέον πως η δανέζικη Carlsberg είναι η τέταρτη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο.
http://pournari.blogspot.com
Διαβάστε περισσότερα...

Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Κοινή δήλωση αλλά χωριστή "τσέπη" για συζύγους

Παρελθόν θεωρείται πλέον για την Εφορία το «κοινό ταμείο» των συζύγων. Με τροποποιήσεις της τελευταίας στιγμής που επέφερε ο υπουργός Οικονομικών στο φορολογικό νομοσχέδιο που ψηφίζεται την Πέμπτη στη Βουλή, από το 2011 (οικονομικό έτος 2010) οι σύζυγοι θα υποβάλουν μεν κοινή δήλωση, αλλά θα κάνουν ξεχωριστό «ταμείο»,

αφού η εκκαθάριση θα γίνεται ξεχωριστά για τον καθέναν και υπόχρεος είναι ο καθένας για το ποσό που του αντιστοιχεί (και όχι «εις ολόκληρον» και για τους δύο όπως ίσχυε).
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων πάντως, η ρύθμιση αφορά μόνο τη φορολογία εισοδήματος και όχι άλλες φορολογίες (κεφαλαίου κλπ) όπου οι σύζυγοι παραμένουν συνυπόχρεοι στην περίπτωση που η οφειλή προς το δημόσιο ενός συζύγου καταστεί ληξιπρόθεσμος και απαιτητή.
Με άλλες τροποποιήσεις, το υπουργείο Οικονομικών ανατρέπει και πάλι τα προηγούμενα σχέδια φορολόγησης των μετοχών. Αντί για φόρο 15% που θα επιβάλλετο σε περίπτωση πώλησης εντός δωδεκαμήνου (που στη συνέχεια έγινε "εντός τριμήνου") το οικονομικό επιτελείο επέλεξε τελικά να τιμωρήσει περισσότερο τους βραχυπρόθεσμους παίκτες.

Έτσι αν η πώληση των μετοχών γίνει εντός τριμήνου από την αγορά τους, προβλέπεται παρακράτηση 20% για τα φυσικά πρόσωπα και, στη συνέχεια, φορολόγηση στην κλίμακα φόρου εισοδήματος. Για τις εταιρίες επιβάλλεται εφάπαξ φόρος 20%.
Αντίστοιχα, αν η πώληση γίνει μετά τους τρεις μήνες και μέσα σε δώδεκα μήνες από την αγορά των μετοχών, προβλέπεται παρακράτηση 10% για τα φυσικά πρόσωπα και, στη συνέχεια, φορολόγηση στην κλίμακα. Για εταιρίες επιβάλεται εφάπαξ φόρος 10%. Αν οι μετοχές διακρατηθούν περισσότερο από ένα χρόνο, δεν επιβάλλεται φόρος στην πώλησή τους.

Με προσθήκες της τελευταίας στιγμής, ορίζεται ότι στος εξής ο "φορολογικός μανδύας" θα αποκαλύπτεται και η έρευνα στις off shore θα διενεργείται, εφόσον συντρέχουν λόγοι, μέχρι της αποκαλύψεως του "τελευταίου φυσικού προσώπου".
Με άλλη διάταξη, οι αγρότες που πωλούν την παραγωγή τους σε λαϊκές αγορές, θα εγκαταστήσουν μεν ταμειακή μηχανή αλλά θα αντιμετωπίζονται διαφορετικά και θα έχουν ευνοϊκότερη φορολογική μεταχείριση εν σχέσει με όσους πωλούν εκτός λαϊκών αγορών (επιστροφή φόρου με συντελεστές 5% και 11%).
Διαβάστε περισσότερα...

Όταν συνήλθε από το κώμα μιλούσε άλλη γλώσσα

Τα χέρια ψηλά έχει σηκώσει η επιστήμη με την περίπτωση ενός 13χρονου κοριτσιού από την Κροατία το οποίο έπεσε σε κώμα για 24 ώρες και μόλις συνήλθε άρχισε να μιλάει άπταιστα γερμανικά.


Φυσικά οι γιατροί και οι γονείς τα έχασαν αφού η μικρή δεν μιλούσε καθόλου τα γερμανικά και επιπλέον μετά την περιπέτεια της υγείας της δεν ήταν σε θέση να μιλήσει τη μητρική της γλώσσα.

Πάντως οι ψυχίατροι αναφέρουν ότι παρόμοιο περιστατικό έχει συμβεί και άλλες φορές με περιπτώσεις ανθρώπων που «ξύπνησαν» από κώμα και άρχισαν να μιλάνε άγνωστες γι’ αυτούς γλώσσες ή ακόμα και γλώσσες που δεν υπάρχουν πια. Ωστόσο οι επιστήμονες δεν είναι ακόμη σε θέση να εξηγήσουν αυτό το φαινόμενο.
Διαβάστε περισσότερα...

ΕΙΔΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΓΙΑΟΥΡΤΙΟΥ

Το φυσάει και δεν κρυώνει ένας Έλληνας που είδε ξαφνικά τη φωτογραφία του να φιγουράρει σε συσκευασίες γιαουρτιού, και μάλιστα τούρκικου, το οποίο συσκευάζει εταιρία στη Σουηδία.


Μάλιστα, προχώρησε σε μήνυση και αγωγή εναντίον της σουηδικής εταιρίας, διεκδικώντας αποζημίωση 50 εκατομμυρίων κορόνων, δηλαδή περίπου 6.9 εκατομμυρίων Ευρώ.
Η υπόθεση έχει πάρει διαστάσεις στη Σουηδία, καθώς ο άντρας που ζει μόνιμα στην Ελλάδα υποστηρίζει ότι η φωτογραφία του χρησιμοποιήθηκε χωρίς την άδειά του, ενώ η εταιρία υποστηρίζει ότι την αγόρασε από πρακτορείο, θεωρώντας ότι έχουν πληρωθεί τα σχετικά πνευματικά δικαιώματα.
Όλα πάντως ξεκίνησαν, όταν... ένας γνωστός του εικονιζόμενου, ο οποίος ζει στη Στοκχόλμη, είδε τη συσκευασία του τούρκικου γιαουρτιού και αναγνώρισε τον συμπατριώτη και φίλο του, τον οποίο στη συνέχεια ενημέρωσε για το συμβάν.
«Ήμουν έκπληκτος και δεν πίστευα στα μάτια μου», δήλωσε στο σουηδικό Sveriges Radio ο Έλληνας μετανάστης, προσθέτοντας ότι «ήταν σοκ για τον ίδιο να βλέπει τον γνωστό του στη συσκευασία του τούρκικου γιαουρτιού». Αναφέρει μάλιστα ότι «ο γνωστός του δεν επιθυμεί να συνεχιστεί αυτό και ότι αναρωτιέται πως βρέθηκε η φωτογραφία του» στα χέρια της σουηδικής εταιρίας.
Ο Μηνάς Καρατζόγλης, ο 74χρονος παππούς από τους Δελφούς που ανακάλυψε ξαφνικά ότι μια σουηδική εταιρεία χρησιμοποιεί τη φωτογραφία του στη συσκευασία του γιαουρτιού της παρουσιάζοντάς τον ως Τούρκο, μπορεί να παρηγορηθεί: η περίπτωσή του κάθε άλλο παρά μοναδική είναι.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ανυποψίαστοι πολίτες βλέπουν φωτογραφίες τους να δημοσιεύονται για λόγους εντελώς διαφορετικούς από εκείνους για τους οποίους τις τράβηξαν. Η Ντανιέλ και ο Τζεφ Σμιθ, ένα ζευγάρι που ζει σ΄ ένα προάστιο του Σεντ Λούις, στις ΗΠΑ, έπαθαν σοκ πέρυσι όταν έμαθαν πως η οικογενειακή φωτογραφία τους, την οποία είχαν στείλει σε φίλους τους αντί κάρτας για τα Χριστούγεννα, χρησιμοποιούνταν εν αγνοία τους σε μια διαφημιστική αφίσα στην Πράγα.
Ενας φίλος τους που ταξίδεψε στην τσεχική πρωτεύουσα έσπευσε να τους ειδοποιήσει όταν τους είδε να του χαμογελούν, σχεδόν σε φυσικό μέγεθος, από την αφίσα ενός σούπερ μάρκετ που ειδικεύεται σε εισαγωγές από την Ιταλία. Ο ιδιοκτήτης του, ο Μάριο Μπερτούτσο, είπε πως πίστευε ότι η εικόνα είχε δημιουργηθεί από ηλεκτρονικό υπολογιστή και τη χρησιμοποίησε για να διαφημίσει την υπηρεσία «ντελίβερι» του καταστήματός του. Οταν του είπαν πως απεικόνιζε μια πραγματική οικογένεια, την αφαίρεσε αμέσως. Και ούτε κουβέντα για αποζημίωση. «Ευχαρίστως θα γράψουμε ένα e-mail για να ζητήσουμε συγγνώμη», δήλωσε ο Μπερτούτσο, προσθέτοντας πως αν η οικογένεια ήταν ντόπια θα της προσέφερε ένα μπουκάλι κρασί. Οι Σμιθ είπαν πως στο εξής θα προσθέτουν ένα υδατογράφημα σε όλες τις οικογενειακές φωτογραφίες που δημοσιεύουν στο μέλλον...
Σε μια άλλη, πολύ σοβαρότερη, περίπτωση δημοσίευσης φωτογραφίας ανύποπτου πολίτη, ο ισπανός κομμουνιστής πολιτικός Γκάσπαρ Γιαμαθάρες ειδοποιήθηκε φέτος τον Ιανουάριο ότι το αμερικανικό FΒΙ χρησιμοποιεί στον ιστότοπό του μια δική του φωτογραφία, εμφανίζοντάς την ως... κατασκευασμένη από ηλεκτρονικό υπολογιστή φωτογραφία για το πώς είναι σήμερα ο... Οσάμα Μπιν Λάντεν!
Οπως έγινε αργότερα γνωστό, ο υπεύθυνος του FΒΙ για τα πορτρέτα των καταζητουμένων δεν έμεινε ικανοποιημένος από την εικόνα που έφτιαξε ο υπολογιστής όταν του ζήτησε μια φωτογραφία του Μπιν Λάντεν σε ηλικία 52 χρόνων (η σημερινή ηλικία του αρχιτρομοκράτη), έτσι κι αυτός χρησιμοποίησε μια εικόνα του Γιαμαθάρες που βρήκε στο Google, χωρίς να ξέρει ότι ανήκει στον ισπανό πολιτικό! Ο Γιαμαθάρες χαρακτήρισε «αναίσχυντη» την πρακτική του FΒΙ, ο ισπανός πρωθυπουργός Θαπατέρο χαρακτήρισε το επεισόδιο «πολύ σοβαρό», εκπρόσωπος της αμερικανικής πρεσβείας στη Μαδρίτη ζήτησε συγγνώμη από τον Γιαμαθάρες.
Και η εφημερίδα «Ελ Μούντο» συμπέρανε πως «είναι προφανές ότι οι μυστικές υπηρεσίες των ΗΠΑ δεν έχουν ιδέα πώς μοιάζει τώρα ο Μπιν Λάντεν»...
Διαβάστε περισσότερα...

Τέλος η βάση του 10...

Προωθείται η κατάργηση της βάσης του 10 ως υποχρεωτικό κριτήριο για την εισαγωγή των μαθητών στις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τώρα, εάν αυτό προκαλέσει βελτίωση ή μείωση του επιπέδου των ελληνικών πανεπιστημίων, δεν το γνωρίζουμε.


Σίγουρα όμως θα αποτελέσει καλή ενίσχυση για τις τάξεις των τοπικών κοινωνιών που κερδίζουν από την παραμονή και την ανάπτυξη των ιδρυμάτων στον τόπο τους αλλά και θα μειωθεί το επίπεδο της ανεργίας...
Διαβάστε περισσότερα...

Οι Eλληνες αγοράζουν…το Λονδίνο

Ξεπέρασαν εκείνες των Αράβων οι τοποθετήσεις από Έλληνες στην κτηματαγορά του Λονδίνου και της Βρετανίας γενικότερα, καθώς οι φόβοι στο εσωτερικό έχουν ωθήσει πολλούς στην προσπάθεια να προστατέψουν τα κεφάλαιά τους να επενδύουν σε αγορές σπιτιών και διαμερισμάτων στη βρετανική πρωτεύουσα.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Guardian οι Έλληνες βρίσκουν στην κτηματαγορά του Λονδίνου το ασφαλές λιμάνι, όπου μπορούν να προστατέψουν το ρευστό τους. Με τον τρόπο αυτό το παραδοσιακό “σπίτι” της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας, το Λονδίνο, γνωρίζει πιένες με τις αγορές σπιτιών από Έλληνες να φτάνουν σε ιστορικό υψηλό ρεκόρ. Η τάση έχει εντυπωσιάσει τους βρετανούς μεσίτες, οι οποίοι έχουν προσάψει και προσωνύμιο στους νέους τους αγοραστές, το “cash Greeks”, δηλαδή οι “Έλληνες του ρευστού”. Μάλιστα, το εντυπωσιακό είναι ότι οι τοποθετήσεις των εν λόγω αγοραστών γίνονται σε πολυτελείς οικίες και διαμερίσματα, η τιμή των οποίων ξεπερνά το 1 εκατομμύριο στερλίνες. Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι αυτό που μαρτυρούν οι μεσίτες, ότι οι Έλληνες αυτή τη στιγμή αγοράζουν “με κλειστά μάτια”, υπό την έννοια ότι τοποθετούν τα χρήματά τους σε οικίες, τις οποίες δεν εξετάζουν καν – όπως κάνει οποιοσδήποτε αγοράζει σπίτι για τον εαυτό του. Απλά τις αγοράζουν, γιατί τις θεωρούν μια σίγουρη επένδυση για τα χρήματά τους.
Διαβάστε περισσότερα...

Φλώρινα: Μια... άγνωστη φιλόξενη γη

Ανατολικότερα από το τριεθνές των Πρεσπών και τον Βαρνούντα βρίσκεται η πρωτεύουσα του νομού και βόρεια από αυτήν απλώνονται χωριά με καλοδιατηρημένη την αρχιτεκτονική τους παράδοση και ένα φυσικό περιβάλλον

O ακριτικός Νομός Φλώρινας έχει πληθώρα άγνωστων χωριών τα οποία αξίζει να ανακαλύψετε. Στο ύψος της πόλης της Φλώρινας και βόρεια απλώνεται ο Δήμος Κάτω Κλεινών, με έδρα του δήμου τον ομώνυμο οικισμό. Ντόπιοι πολλών γενεών αλλά και πρόσφυγες που εγκαταστάθηκαν μετά το 1922 είναι οι κάτοικοι των χωριών οι οποίοι ασχολούνται με τη γεωργία και την κτηνοτροφία. Το χωριό Αγία Παρασκευή πήρε το όνομά του από τον ομώνυμο μεταβυζαντινό μονόχωρο ναό, με τη διασωθείσα εντοιχισμένη στο νεότερο κτίσμα κτητορική επιγραφή του 1570.
Από τα ομορφότερα χωριά της περιοχής είναι ο Ακρίτας που βρίσκεται στις ανατολικές «πτυχώσεις» του Βαρνούντα. Εχει λιγότερους από 150 κατοίκους σήμερα, όταν την εποχή του μεσοπολέμου κατοικούσαν εδώ περισσότεροι από 2.500 άνθρωποι. Ο Ακρίτας είναι το πιο ενδιαφέρον αρχιτεκτονικά χωριό της ευρύτερης περιοχής. Υπάρχουν πολλά μονώροφα ή διώροφα πλίνθινα και πέτρινα σπίτια του 19ου αιώνα, πολλά καλοδιατηρημένα δείγματα των αρχών του περασμένου αιώνα και πάμπολλα λιθανάγλυφα και διακοσμητικά μοτίβα στα σπίτια του Μεσοπολέμου. Διαμάντι πραγματικό είναι το Δημοτικό Σχολείο, κτίσμα διατηρητέο και μοναδικό, του 1910, με οκτώ αίθουσες διδασκαλίας, πολυχώρο εκδηλώσεων, γραφεία και υπνοδωμάτια δασκάλων! Στον παλιό Βρεφονηπιακό Σταθμό του Ακρίτα στεγάζεται η Λαογραφική Συλλογή όπου μπορείτε να πάρετε μία γεύση της πάλαι ποτέ ακμάζουσας κοινότητας. Παραδοσιακές ενδυμασίες, γεωργοκτηνοτροφικά εργαλεία, είδη μεταλλοτεχνίας, νομίσματα και τόσα άλλα που γεφυρώνουν το παρόν με το παρελθόν.

Οι Ανω Κλεινές έχουν κατοίκους πρόσφυγες από τη Μικρά Ασία και Θρακιώτες από το Καβακλί της Βουλγαρίας. Νότια του χωριού και σε απόσταση 1 χιλιομέτρου στη θέση Κοστένκα, θα δείτε μια χαρακτηριστική τούμπα με άφθονα επιφανειακά κεραμικά θραύσματα από οικισμό της Πρώιμης Εποχής του Χαλκού.

Στο Εθνικό, θα θαυμάσετε τα πέτρινα και πλίνθινα σπίτια. Πολλά έχουν χαραγμένο το σημάδι του σταυρού στις πλάγιες όψεις κάτω από τη στέγη, για να διαφοροποιούνται από τα σπίτια των Τούρκων. Εδώ επίσης θα εντοπίσετε και τέσσερα πέτρινα μεγάλα αρχοντικά, σε καθένα από τα οποία ζούσαν στο παρελθόν πολλές οικογένειες μαζί.

Στην Κλαδορράχη είναι πολλά τα παλιά σπίτια με τις μεγάλες και αναγκαίες για την γεωργοκτηνοτροφική εκμετάλλευση αποθήκες. Στο κέντρο υπάρχει η πλατεία με το σχολείο και η εκκλησία του Αγίου Προκοπίου. Στη νότια άκρη του χωριού θα βρείτε την τρίκλιτη ξυλόστεγη κοιμητηριακή βασιλική του Αγίου Γεωργίου, στη νοτιοανατολική εξωτερική γωνία της οποίας θα εντοπίσετε την υπογραφή των κατασκευαστών.

Τέλος, θα φτάσετε στη Νίκη, που ονομάστηκε έτσι από την τελευταία νίκη του ελληνικού στρατού κατά των Οθωμανών στον Α’ Βαλκανικό Πόλεμο του 1912, γεγονός που οριοθέτησε και την κρατούσα συνοριακή γραμμή με την ΠΓΔΜ.

Στον δρόμο για την Κλαδορράχη
Από την πλατεία Μεγάλου Αλεξάνδρου στη Φλώρινα ακολουθείτε τις πινακίδες σε βόρεια πορεία για Κλεινές. Σε 2 χιλιόμετρα από το στρατόπεδο, στρίβοντας στην πολύ μικρή πινακίδα που σας κατευθύνει στα αριστερά προς το πεδίο βολής, μπορείτε να φτάσετε στη μονή Αγίου Μάρκου από στενή άσφαλτο που ελίσσεται γρήγορα προς το βουνό με τα φυλλοβόλα δέντρα και τα γήινα χρώματα να γοητεύουν.

Επιστρέφετε στον κύριο οδικό άξονα και στη συνέχεια, βορειότερα και αριστερά το χωριό Πρώτη. Πολλά σπίτια εδώ είναι πλινθόκτιστα, αλλά σοβαντισμένα και έχουν όμορφες διακοσμήσεις στα υπέρθυρα. Πάνω από τα παράθυρα υπάρχει πάντα ένα όνομα ή μία χρονολογία.

Μπαίνετε στον Δήμο των Κάτω Κλεινών και η επόμενη διασταύρωση αριστερά οδηγεί στην Κλαδορράχη. Δίπλα στον δρόμο θα δείτε το μνημείο για τους δώδεκα Ελληνες πατριώτες που απαγχονίστηκαν από τους Γερμανούς στις 9 Αυγούστου του 1943. Από την Κλαδορράχη ο στενός δρόμος οδηγεί στις υπώρειες του Βαρνούντα και στο μοναστήρι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου.

Μετά 1.8 χλμ. φτάνετε στο αδιέξοδο όπου υπάρχουν οι μαθητικές κατασκηνώσεις, ένας μικρός ναός με τρούλο καλυμμένο με μολύβι και στο βάθος η παλιά εκκλησία του Αγίου Δαβίδ. Το χορτάρι είναι ιδανικό για γιορτές και πανηγύρια και υπάρχει ένας όμορφος εξώστης προς την πλευρά του Βόρα και τη λεκάνη της Πελαγονίας.

Μέσα στο Κρατερό, το παλιό Ράκοβο, που αξίζει να επισκεφτείτε, υπάρχει το Δημοτικό Σχολείο στην κεντρική πλατεία με την όμορφη πλακόστρωση και τη βρύση με τα τρεχούμενα νερά. Τις χειμωνιάτικες ημέρες θα δείτε και τους παγοσταλακτίτες στον παλιό νερόμυλο!

Αν όμως περιμένετε το καλοκαίρι και έχετε αξιόπιστο τετρακίνητο αυτοκίνητο, τότε θα πάρετε τον δασικό δρόμο που θα σας οδηγήσει στον Αγιο Γερμανό των Πρεσπών μέσω μιας καταπληκτικής διαδρομής που πλησιάζει τις κορφές του Βαρνούντα! Αυτή την εποχή θα κινηθείτε για 300 μέτρα περίπου για να βρείτε το εκκλησάκι της Μεταμόρφωσης του Σωτήρα. Κτίστηκε πρόσφατα για να θυμίζει ότι εδώ περισσότεροι από 1.000 άτομα Ρακοβίτες σφάχτηκαν από τους Τούρκους στις 12 Μαΐου του 1904, ανήμερα του Αγίου Γερμανού.

Στα βορειοδυτικά της Πελαγονίας
Στο ύψος της διασταύρωσης των Κλεινών ανεβαίνετε αριστερά για τον Ακρίτα, που θα τον συναντήσετε ύστερα από 9 χιλιόμετρα. Φυσικά και εδώ ο δρόμος είναι γεμάτος κοντές ευθείες και πολλά «εσάκια», αλλά αυτό που θα πρέπει να έχετε είναι... ψυχραιμία και να μην παρασυρθείτε από την πανέμορφη θέα στην παράλληλη ροή του Παλαιορρέματος ή Γεροπόταμου με τα πλούσια νερά χειμώνα και άνοιξη.

Από την πλατεία της Αγίας Παρασκευής και 800 μ. δυτικά προς τον Βαρνούντα θα δείτε την παλιά γέφυρα που κατασκεύασαν οι Γάλλοι στρατιώτες το 1912, όπως και το παροπλισμένο στρατιωτικό φυλάκιο, για να στρίψετε δεξιά στη διασταύρωση για το Εθνικό που απέχει 1 χιλιόμετρο και στη συνέχεια για Κρατερό (7 χλμ.).

Στο Εθνικό τη βόλτα σας θα συνοδέψει ο ήχος από τα νερά του ρέματος που διασχίζει το χωριό και διάφορα τσοπανόσκυλα. Κτηνοτρόφοι είναι στην πλειονότητα οι κάτοικοι, όμως ο σταθμός τεχνητής γονιμοποίησης αγελάδων έχει εγκαταλειφθεί. Πάντως τα παλιά πλίνθινα σπίτια με τη χρονολογία ανέγερσης σε περίοπτη θέση στέκουν ακόμα όρθια...

Επιστρέφετε ξανά στα πεδινά, στον Πολυπλάτανο, στην Καλλινίκη και στον Νέο Καύκασο με την εξαιρετική ρυμοτομία και τη σιδηροδρομική γραμμή προς την ΠΓΔΜ, που είναι τώρα παροπλισμένη. Στο κέντρο της Πελαγονικής πεδιάδας η ματιά σαρώνει τον ορίζοντα: η οροσειρά του Βαρνούντα διεισδύει στο έδαφος των Σκοπίων και δεξιόστροφα βρίσκονται ο Βόρας (ή Καϊμάκτσαλαν) με το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία κατάκορφα, το Βέρμιο, το Σινιάτσικο και τα όρια Καστοριάς και Φλώρινας με τις κεραίες στην κορυφή του Βέρνου (ή Βίτσι).

Ανατολικά της Νίκης υπάρχουν οι προϊστορικοί οικισμοί, Νίκη 1, Νίκη 2, Νίκη 3, όπως χαρακτηρίζονται από το υπουργείο Πολιτισμού, ενώ στα βόρεια και σε απόσταση αναπνοής υψώνεται η ασημίζουσα αιχμή του μιναρέ στο πρώτο τζαμί των Σκοπιανών.

Το Δημοτικό Διαμέρισμα του Νέου Καυκάσου έχει θεμέλιο λίθο από το 1924, όταν ήλθαν εδώ πρόσφυγες από το Καρς του μακρινού Καυκάσου, πολλοί απ’ τους οποίους εγκαταστάθηκαν και στον κοντινό Μεσόκαμπο. Ολόκληρη η λεκάνη μέχρι κάτω την Πτολεμαΐδα έχει πλούσιο σε λιγνίτη υπέδαφος, κάτι που θα διαπιστώσετε βλέποντας τις πολλές καμινάδες των ηλεκτροπαραγωγών εργοστασίων και στην ελληνική πλευρά και σε αυτήν της ΠΓΔΜ.

Τα αρχοντό­σπιτα της Αγίας Παρα­σκευής
Στην Αγία Παρασκευή υπάρχουν τα τρία μεγάλα πέτρινα αρχοντόσπιτα των αδελφών Ιωαννίδη, πρωτοποριακά για την εποχή τους αν σκεφθεί κανείς ότι χρησιμοποιήθηκε πολύς σίδηρος και λαξευτές γρανίτινες πέτρες.

Με ξεναγό τον παπα-Πέτρο
Στις Κάτω Κλεινές ο δυναμικός και γλαφυρός ιερέας, ο παπα-Πέτρος, θα σας ξεναγήσει πρόθυμα στον ναό που είναι αφιερωμένος στο Γενέσιον της Θεοτόκου. Στον πρόναο υπάρχουν τοιχογραφίες που αναπαριστούν τους διάφορους αμαρτωλούς της εποχής, όπως αυτόν που νέρωνε το κρασί και το πουλούσε, αυτόν που έκλεβε με το υνί του γη του γείτονά του, αυτόν που έκλεβε στο ζύγι, ή αυτόν που κοιμόνταν με τη συμβία του τις Κυριακές και δεν πήγαινε στην εκκλησία...

Αγιος Γεώργιος Κλαδορ­ράχης
Στον ναό του Αγίου Γεωργίου, εκτός από την υπογραφή των κατασκευαστών με τα σχηματοποιημένα εργαλεία, αξίζει να διαβάσετε την εντοιχισμένη πλάκα της οικογένειας Πίρζα, και πώς το όραμα του Αγίου Γεωργίου οδήγησε στο κτίσιμο του ναού το 1914.

ΔΙΑΜΟΝΗ
«Πλειάδες» (23850 44070-1, www.pleiadesflorina.gr ). Ενα όμορφο σύνολο από πέτρινα διώροφα σπιτάκια, πέντε δίκλινα, τέσσερις σουίτες, εξωτερική πισίνα και ένας φιλόξενος χώρος για ΑΜΕΑ.

«Φαίδων Hotel & Spa» (23850 44800-1, www.phaidonhotel.gr ). Λίγο πιο έξω από τη Φλώρινα, προς την κατεύθυνση της Κλαδορράχης, ένα καλόγουστο ξενοδοχείο με νεοκλασικό στυλ. Με τριάντα έξι πολυτελή δωμάτια, δύο προεδρικές σουίτες, συνεδριακό κέντρο και τέλος τα spa του, με την επωνυμία «BlueRoom». Εχει θερμαινόμενη εσωτερική πισίνα, τζακούζι, σάουνα, χαμάμ και εξαιρετικό πρωινό.

ΦΑΓΗΤΟ
«Τέρψη» (23850 94040). Απέχει 1 χλμ. από τη διασταύρωση για Ακρίτα. Εξαιρετικό φαγητό και μεγάλη ποικιλία γεύσεων: ψαρονέφρι με σινάπι, θυμάρι και μέλι, ταλιατέλες σολομού, συκώτι με μέλι, χοιρινό με δαμάσκηνα και μουστοπιπεριά, χοιρινή τηγανιά με φρέσκο αγελαδινό βούτυρο με αποξηραμένες πιπεριές Φλωρίνης και τυρί φέτα, χοιρινό κρέας στον ξυλόφουρνο και τα «πουγκιά» με τυριά, ζαμπόν και μανιτάρια. «Η Εδέμ των Ακριτών» (6976 472203). Περίπου 3 χλμ. πριν από τον Ακρίτα, αριστερά κάτω στο ποτάμι υπάρχει ο συμπαθέστατος Πελοπίδας με το ιχθυοτροφείο, τον ποιμενικό σκύλο του και βέβαια ολοζώντανες πέστροφες και γριβάδια, καθώς και κρέατα, όλα στα κάρβουνα.

«Το αγγούρι» (23850 92467). Ακριβώς στον κεντρικό δρόμο, στη διασταύρωση για Ακρίτα, ο κ. Χρήστος θα σας προσφέρει υπέροχα κεμπάπια, κοτόπουλο τηγανιά, ντόπια κρέατα στη σχάρα, πολλές σαλάτες, αλλά και πέστροφες ορεινές.

Αναδιμοσίευση απο το "ΕΘΝΟΣ"
Αλέξανδρος Τσαντούλας
Διαβάστε περισσότερα...

Τρίτη 13 Απριλίου 2010

"SPREADS": ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΛΕΞΗ

Διαβάστε περισσότερα...

Ζητούνται νέοι για επάλειψη λουόμενων με αντιηλιακό!


Ξεκινά ο διαγωνισμός για την εξεύρεση νέων ανθρώπων που ως αντικείμενο εργασίας τους θα έχουν την επάλειψη με αντιηλιακό των λουόμενων σε γαλλική παραλία! Αυτό δεν είναι αστείο, αλλά πραγματική είδηση, γι’ αυτό όσοι πιστοί… προστρέξετε! Ο μισθός; Ακόμα ένα…
κίνητρο: 5.000 ευρώ μηνιαίως. Η παραλιακή γαλλική πόλη Sables-d’Olonne στα δυτικά της χώρας θα ξεκινήσει το διαγωνισμό αυτή την εβδομάδα για αυτό που περιγράφεται ως «καλοκαιρινή εργασία».



Ως διαφημιστικό τρικ, το δημοφιλές θέρετρο στη Vendée, νότια της Βρετάνης, απόψε θα ξεκινήσει διαδικτυακή αναζήτηση για τους δυο «αλοιφτές». Η δουλειά τους θα απαιτήσει να βρίσκονται στην παραλία κατά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, μαζί με 30.000 δείγματα ανιηλιακής λοσιόν.Οι ιδανικοί υποψήφιοι πρέπει να είναι νέοι και όμορφοι, λένε οι υπεύθυνοι της πόλης, αλλά και λίγες γνώσεις ιατρικής. Επιπλέον, πρέπει να έχουν αίσθηση του χιούμορ και να είναι δραστήριοι ώστε να διοργανώνουν δραστηριότητες στην παραλία.
Το έργο τους θα είναι παρόμοιο με αυτό των ναυαγοσωστών, αλλά αντί να σώζουν από τον πνιγμό, θα σώζουν από τα ηλιακά εγκαύματα. Τα παιδιά θα έχουν προτεραιότητα ενώ θα μπορούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε οποιονδήποτε κινδυνεύει να καεί από τον ήλιο.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να μιλάνε γαλλικά αλλά όχι απαραιτήτως να είναι και Γάλλοι. Περισσότερες πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες απόψε στην ιστοσελίδα www.lejobdelete.com. Επίσης θα πρέπει να αποστείλουν το βιογραφικό τους μέχρι τις 26 Μαΐου, το οποίο θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα βίντεο 45 δευτερολέπτων, όπου θα εξηγούν γιατί είναι το ιδανικό άτομο για τη θέση εργασίας που προσφέρεται. Το θέρετρο Sables d’Olonne είναι γνωστό για τα έξυπνα διαφημιστικά κόλπα του, προκειμένου να τραβήξει τη δημοσιότητα.
Διαβάστε περισσότερα...

ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ – ΠΡΟΤΙΜΩ ΕΛΛΑΔΑ

ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ & ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΕΙΔΗ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ

(Σαμπουάν, ντους, σαπούνια, οδοντόκρεμες, προϊόντα καθαρισμού σώματος, ξυριστικά κλπ.) .


Δραματική για τα ελληνικά προϊόντα είναι η κατάσταση στα είδη ατομικής υγιεινής. Αφενός μεν οι πολυεθνικές και τα προϊόντα άλλης προέλευσης έχουν εκτοπίσει σχεδόν το σύνολο των ελληνικών προϊόντων και παραγωγών, αφετέρου δε, σειρά ελληνικών εταιρειών έχουν εξαγοραστεί από ξένες.

Η ισχύς του χρήματος των πολυεθνικών εταιρειών (“ελεύθερος ανταγωνισμός”), οι δυνατότητες που παρέχει η διαφήμιση, τα ισχυρά δίκτυα διανομής και οι τακτικές του μάρκετινγκ (αποκλεισμοί, προσφορές, εκπτώσεις κλπ.) έχουν σχεδόν αφανίσει τα...

ελληνικά προϊόντα από τα καταστήματα (μικρά και μεγάλα) αφήνοντας χώρο μόνο σε μικρά καταστήματα, που συνδέονται μόνο τοπικά με τον τόπο παραγωγής των προϊόντων.

Στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ (οι περισσότερες από τις οποίες ελέγχονται από ξένες πολυεθνικές αλυσίδες) τα ξένα προϊόντα ατομικής υγιεινής κυμαίνονται σε ποσοστό από 90% - 100% των πωλούμενων προϊόντων. Οπου υπάρχουν ελληνικά προϊόντα πρέπει κάποιος να ψάξει συνήθως πολύ χαμηλά στα ράφια για να τα βρει … .

ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

Α. Φτιάξε το μόνος σου.

Η λύση δεν είναι “εμπορική”, όμως είναι μια καλή διέξοδος για όσους δεν θέλουν ή δεν μπορούν να στραφούν στα προϊόντα των πολυεθνικών που μας κατακλύζουν ή για όσους θέλουν λύσεις που οι ίδιοι θα ελέγχουν ως προς την σύσταση. Υπάρχουν στο διαδίκτυο αρκετοί τόποι, όπου μπορεί κανείς να βρει συνταγές για την κατασκευή προϊόντων ατομικής υγιεινής. Οι περισσότερες συνταγές ισχυρίζονται ότι είναι ακίνδυνες ή οικολογικές.

Επίσης, πολλοί είναι οι δικτυακοί τόποι στους οποίους κριτικάρεται ή αναλύεται η προβληματική των κινδύνων από τα χημικά που χρησιμοποιούν αθρόα οι μεγάλες πολυεθνικές. Στους περισσότερους είναι γνωστό το καρκινογόνο συστατικό paraben και άγνωστοι οι κίνδυνοι από τα υπόλοιπα. Είναι σαφές ότι οι πολυεθνικές ελέγχουν τα κράτη και τις κυβερνήσεις σε απίστευτα υψηλό βαθμό.

Μια έρευνα στο διαδίκτυο ή η αγορά κάποιου βιβλίου μπορεί να αποκαλύψει χιλιάδες συνταγές, οι περισσότερες από τις οποιες βασίζονται σε φυτικά συστατικά και συσσωρεύουν την εφαρμοσμένη εμπειρία αιώνων, την γνώση και το ταλέντο εκατομμυρίων ανθρώπων.

Β. Υπάρχει ελληνική παραγωγή !!! .

Στα είδη ατομικής υγιεινής υπάρχει ελληνική παραγωγή και μάλιστα ιδιαίτερα ποιοτική.

Στα προϊόντα ατομικής υγιεινής έχει μάλιστα συντελεστεί κατά την τελευταία δεκαετία και ποιοτική αναβάθμιση των προϊόντων με εκατοντάδες προϊόντα βασισμένα σε φυτικά συστατικά, πολλά μοναδικά παγκοσμίως που βρίσκονται μόνο στον ελληνικό χώρο.

Πέρα από τις δύο μεγάλες ελληνικές εταιρείες του χώρου που παρασκευάζουν προϊόντα με φυτικές βάσεις, πάρα πολλοί είναι οι “μικροί” Ελληνες παραγωγοί που στηρίζουν που παράγουν προϊόντα με φυτικές βάσεις.

Το πρόβλημα τους δεν είναι ούτε η τιμή, ούτε η ποιότητα των προϊόντων που παράγονται, αλλά η παρουσία τους στα μεγάλα καταστήματα πώλησης.

Εδώ ο ρόλος των καταναλωτών, ο δικός μας ρόλος μπορεί να είναι καταλυτικός και για να ενισχυθούν τα ελληνικά προϊόντα και για να αλλάξει η καταναλωτική κουλτούρα, ώστε να ξεπεραστούν και να παραμεριστούν τα κριτήρια επιλογής που έχουν επιβάλλει οι πολυεθνικές εταιρείες.

Γ. Βρίσκοντας και αγοράζοντας τα ελληνικά προϊόντα.

Μια μικρή αναζήτηση στις ελληνικές πόλεις μπορεί να μας φέρει σε επαφή με τα καλά ελληνικά προϊόντα ατομικής υγιεινής. Κύρια σημεία πώλησής τους είναι τα καταστήματα με βιολογικά ή οικολογικά προϊόντα. Σε τουριστικά μέρη μπορούμε να τα βρούμε και σε καταστήματα πώλησης τουριστικών ειδών.

Ευθύνη του παραγωγού είναι η εγγύηση και η βελτίωση της ποιότητας, αλλά και η διάθεσή τους σε τιμή τέτοια ώστε να απευθύνονται σε όλους τους Ελληνες.

Ευθύνη του εμπόρου είναι η επιλογή ελληνικών προϊόντων και η πώλησή τους σε τιμές μη αισχροκερδείς, ώστε να μπορούν να αποκτηθούν από όλους. Στο πλαίσιο αυτό ζητούμε από τους εμπόρους πλήρη και ακριβή ενημέρωση των καταναλωτών για την χώρα κατασκευής – προέλευσης, για την σύσταση, αλλά και για την τιμή κτήσης τους.

Δική μας χαρά θα είναι :

- να δηλώσουμε προς κάθε κατεύθυνση, ακόμα και στο σουπερμάρκετ ότι θέλουμε τα ράφια τους να έχουν και ελληνικά προϊόντα.

- να προτιμήσουμε εσκεμμένα και συνειδητά το ελληνικό προϊόν και να δηλώσουμε σε όσους δεν έχουν, ότι δεν αγοράζουμε το προϊόν άλλης προέλευσης, αλλά θα πάρουμε μόνο το ελληνικό και εφόσον διαθέτουν.

- να διαμαρτυρηθούμε για τιμές που θεωρούμε αισχροκερδείς και να απαιτήσουμε μείωση της τιμής του προϊόντος προκειμένου να το αγοράσουμε.

- να ζητήσουμε πλήρη ανάλυση – ενημέρωση για την προέλευση, την σύσταση, την ποιότητα και το κόστος αγοράς.

- να μην «θαμπωνόμαστε» από τις τακτικές του μάρκετινγκ των πολυεθνικών, να ενημερωνόμαστε για την ουσία και να σκεφτούμε τους κινδύνους από τα χημικά.

- να ενημερώσουμε με την εμπειρία μας και τις θέσεις μας τους άλλους καταναλωτές και μέσω των ενώσεων καταναλωτών να απαιτήσουμε διορθώσεις και αλλαγές, όπου κρίνουμε ότι χρειάζεται.

Τα είδη ατομικής υγιεινής αποτελούν ένα χώρο, όπου μπορούμε και πρέπει να προτιμούμε και να αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα, είναι προς το συμφέρον μας από κάθε άποψη.

Η δημιουργία μιας διαφορετικής καταναλωτικής κουλτούρας είναι μια πραγματική απάντηση σε όσα μαστίζουν την κοινωνία μας.

ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ – ΠΡΟΤΙΜΩ ΕΛΛΑΔΑ

ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ & ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Διαβάστε περισσότερα...

"Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΕΚΜΥΣΤΗΡΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΟΜΟΛΟΓΟ : O MAΡΜΑΡΩΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΡΥΜΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ !

Εσείς οι Έλληνες , δεν πιστεύετε στον θρύλο του Μαρμαρωμένου Βασιλιά; Δεν λέτε και ξαναλέτε μεταξύ σας, πως βόλι εχθρού δεν τον άγγιξε ; Πως τον κατάπιε το μανιασμένο πλήθος των πορθητών της Πόλης ; Αλλά πως τον τράβηξε η Παναγιά στην αγκαλιά της, για να τον κάνει Αθάνατο. Δεν είστε βέβαιοι πως ΖΕΙ Ο ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ: Δεν είναι θρύλος. Ψεύτικη ελπίδα. Ονειροφαντασία. Είναι ΑΛΗΘΕΙΑ. Δες και μόνος σου..>>


..."ΔΕΝ ΕΑΛΩ Η ΠΟΛΙΣ, ουτε και προκειται να αλωθη.
Καθως γραφουμε, ξεπηδα απο τα βαθη της μνημης μας μια ιστορια, που αν δεν ειναι αληθινη, τουλαχιστον θα μπορουσε να αποθανατιστη σαν θρυλος. Μας την αφηγηθηκε, πριν μερικα χρονια, προσωπικοτητα αξιολογη (τηρουμε την ανωνυμια της) και παντως ουτε ευφανταστη, ουτε παραμυθολογα. Πριν μερικα χρονια λοιπον, λιγοτερα απο μια δεκαετια, υπηρετουσαν, απ΄τη μια κι΄απο την αλλη πλευρα του Εβρου, στα συνορα, που διαιρουν την Θρακη μας στα δυο, αντιστοιχα, Ελλην και Τουρκος στρατηγος. Οι δυο ανδρες ειχαν συνδεθει με στενη μεταξυ τους φιλια. Πολυ περισσοτερο που ο Τουρκος στρατηγος, ειχε συζυγο Ελληνίδα.

Οταν εφθασε ο καιρος να μετατεθουν για αλλη υπηρεσια, προσκαλεσε ο Τουρκος τον Ελληνα συναδελφο του.
"Τοσον καιρο", του ειπε, "περασαμε ανεφελα μαζι. Οι διαφορες που εχουν οι δυο χωρες μας, μεταξυ τους, δεν επηρεασαν τη φιλια μας. Αλλα κι΄εμεις οι Τουρκοι θεωρουμε τη φιλια ιερη. Θα ηθελα αυριο το βραδυ να σου το αποδειξω."
Την επομενη, στις 10 ακριβως, ο Ελλην επιβιβαζοταν στο ιδιωτικο αυτοκινητο του Τουρκου. Νυχτα αφεγγαρη ηταν.
Ερημικοι οι δρομοι. Ανοιχτη κι η λεωφορος ταχειας κυκλοφοριας προς την Πολη.
Κοντα μεσανυχτα πρεπει να πλησιασαν στις παρυφες της. Υπνος βαθυς ειχε καθηλωσει στα κρεβατια τους κατοικους της. Ησυχια στους δρομους.
Γρηγορος, ο οδηγος Τουρκος, μπηκε βγηκε απο στενα, απο περιπλεγμενα σαν κουβαρι καλντεριμια.
Νυχτα αφεγγαρη. Εσβησε τη μηχανη, σταματησε μπροστα σε καγκελοπορτα με γραφες στα ελληνικα.
Ο γοργος ρυθμος, η αγωνια, η περιεργεια, δεν αφηναν στον Ελληνα περιθωρια να ψαξει, ουτε καν να προβληματισθει.
Ακολουθουσε τον Τουρκο πειθηνια, σαν αυτοματο, χωρις φοβο, με περισσια εμπιστοσυνη. Ουτε καν που του περασε απ' το μυαλο, πως μπορουσαν να΄ναι και κακες οι προθεσεις του.
Σταθηκαν μπροστα σε διπλομανταλωμενη σιδερενια στενη θυρα. Εβγαλε κλειδι απ' την τσεπη του ο Τουρκος. Ξεκλειδωσε. Ανοιξε. Υπογειο ηταν. Μουχλα ανεδιναν οι τοιχοι. Μουχλα και κλεισουρα. Λησμονια, καταχωνιασμενη στα εγκατα της γης. Περπατησαν κι οι δυο, σε διαδρομους, χωρις να σκονταφτουν. Τους βαραινε η σιωπη, η αναμονη. Που πηγαιναν, ετσι στα τυφλα ? Που κατευθυνονταν ? Αναστροφα στον χρονο. Σε ποιον χρονο ? Τον ανθρωπινο ή τον Θεικο ?
Ο Τουρκος ηξερε. Αλλα δεν ηξερε ακομη ο Ελληνας. Δεν μπορουσε να δικαολογησει την περιπλανηση.
Μα ουτε και προφταινε να προβληματιστει. Ακολουθουσε. Με την βεβαιοτητα, πως η στιγμη ηταν μοναδικη. Πως δεν θα' χε την ευκαιρια, ποτε ξανα, να την ξαναζησει. Ακολουθουσε. Ονειρευοταν αραγε ? Υπνοβατουσε ?
Φτερωμενη η φαντασια του, αναπλαθε μονοπατια, που μονο σε ελαφρυ υπνο βαδιζει κανεις.
Ενα ηταν σιγουρο: δεν θα ξαναβρισκε ποτε τον δρομο. Δεν θα τον ξαναβρισκε χωρις οδηγο.
Ειχαν φθασει στο τερμα.
Θυρα και παλι αρματωμενη μπροστα τους. Βαρια σιωπη. Η σιγη της υστατης ωρας.
Που ηρθε να διακοψει μονο το τριξιμο της κλειδαριας. Το γκρινιασμα του σκουριασμενου σιδερου. Μισανοιξε η βαρια θυρα.
Ισχνο φως στο εσωτερικο. Υπερκοσμιο. Μυστηριακο. Υπογειο ? Μπουντρουμι ? Κενοταφιο ?
Και τοτε, τοτε μονον μιλησε ο Τουρκος : "Εσεις οι Ελληνες, δεν πιστευετε στον θρυλο του Μαρμαρωμενου Βασιλια ? Δεν λετε και ξαναλετε μεταξυ σας, πως βολι εχθρου δεν τον αγγιξε ? Πως τον καταπιε το μανιασμενο πληθος των πορθητων της Πολης ? Αλλα πως τον τραβηξε η Παναγια στην αγκαλια της, για να τον κανει Αθανατο ? Δεν ειστε βεβαιοι πως ΖΕΙ Ο ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ? Δεν ειναι θρυλος. Ψευτικη ελπιδα. Ονειροφαντασια. Ειναι ΑΛΗΘΕΙΑ. Δες και μονος σου."
Στο πατωμα, μισοανασηκωμενο στον ενα αγκωνα ο Ελληνας ειδε, ειδε με τα ματια του, τον ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΙΑ. ΑΝΑΣΗΚΩΜΕΝΟ.
Ριγος μεταφυσικο τον διαπερασε. Θολωσαν απ' τα δακρυα τα ματια του. Θαμπωθηκε η οραση του.
Εκανε το σταυρο του. Μπροστα του, εκει, σε αποσταση ανασας, το ΘΑΥΜΑ.
Κι ηταν αυτος, ο τυχερος, που ειχε αξιωθει να το ζησει με τις αισθησεις του. Σε συγκεκριμενο χωρο και χρονο.
Πηχτη η σιωπη, σχεδον, κοβοταν με το μαχαιρι.
Μιλησε και παλι ο Τουρκος :
"Πριν μερικα χρονια κειτοταν στο εδαφος ο ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ. Τον τελευταιο καιρο αρχισε σιγα-σιγα ν' ανασηκωνεται. Παμε."
Ξανακλεισαν τη θυρα. Την ξανακλειδωσαν. Αντιστροφα βγηκαν μεχρι την αυλη απ' τα υπογεια.
Ξαναπερασαν την καγκελλενια πορτα.
Δεν αφησαν πισω ιχνη απ' τις πατημασιες τους. Κανεις δεν τους ειχε δει. Μπηκαν στο αυτοκινητο, πηραν το δρομο του γυρισμου.
Σιωπηλοι. Χωρις να ανταλλαξουν κουβεντα.
Δεν ειχε ακομη ξημερωσει οταν εφτασαν στον Εβρο. Προτου αποχωρισθουν, φιληθηκαν σταυρωτα. Το ποταμι κυλουσε ορμητικα προς το Αιγαιο.
"Γυριζει πισω το ποταμι", μονολογησε ο Ελλην στρατηγος. "Γυριζει οταν το θελησει ο Θεος".
Υπηρετησε αργοτερα στο Κεντρο.
Προτου αποστρατευθει θεωρησε υποχρεωση του ν' αποκαλυψει το μεγαλο μυστικο στην προσωπικοτητα που μας το εμπιστευθηκε, κατονομαζοντας και τον στρατηγο, κατω απο το βλεμμα του Θεου και της Παναγιας. Καναμε και μεις τον σταυρο μας μουρμουριζοντας "Η ΠΟΛΙΣ ΔΕΝ ΕΑΛΩ".

ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ
* Η Λαικη παραδοση λεει για τον Κωνσταντινο Παλαιολογο, στην πραγματικοτητα κανεις Αγιος και κανεις προφητης δεν μιλαει για Κωνσταντινο, ολοι οι προφητες μιλουν για Ιωαννη.
* Ο Ελληνας στρατηγος πεθανε τον Φεβρουαριο του 2001 πληρης ημερων. Εμεις μετα απο επισταμενη ερευνα, αναζητησαμε και βρηκαμε την αδελφη του στρατηγου και μας επιβεβαιωσε οτι η μοναδικη ευκαιρια που ειχε ο αδελφος της ηταν πραγματικοτητα, ειδε με τα ματια του τον Αυτοκρατορα Ιωαννη, γιατι ετσι εγραφε η επιγραφη πανω απο το κεφαλι.
Διαβάστε περισσότερα...

Προκαλεί και πάλι η ΠΓΔΜ - Αντίδραση του υπουργείου Εξωτερικών

Την αντίδραση του υπουργείου Εξωτερικών προκάλεσε η διαφαινόμενη πρόθεση της ΠΓΔΜ να χρησιμοποιήσει την επικείμενη ανάληψη της προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρώπης προκειμένου να προωθήσει τις θέσεις της στο ζήτημα της ονομασίας.

Όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Γρηγόρης Δελαβέκουρας απαντώντας σε σχετική ερώτηση, από τις δηλώσεις της ηγεσίας της ΠΓΔΜ προκύπτει αβίαστα ότι πρόθεση της κυβέρνησης της ΠΓΔΜ είναι να ασκήσει το ρόλο της καταχρώμενη τη θέση της Προεδρίας, για να προωθήσει τις θέσεις της σχετικά με το ζήτημα της ονομασίας, όπως έκανε και κατά τη διάρκεια της Προεδρίας της Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών.
Διαβάστε περισσότερα...
Related Posts with Thumbnails