Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

Αποκαλύψου

Δε θέλω να σε βλέπω. Προσπαθώ να βρω έναν τρόπο να σε βγάλω από τη ζωή μου, αλλά δεν τα καταφέρνω. Άλλοτε ο τρόπος είναι χαζός και άλλοτε απλά δεν το επιθυμώ.

Κάθεσαι δίπλα μου και σε παρατηρώ,.........


όταν το βλέμμα σου είναι μακριά μου. Παρατηρώ την κάθε σπιθαμή πάνω σου που σε κάνει ένα τόσο ξεχωριστό πλάσμα. Το πλέξιμο των μαλλιών σου, την καμάρα των δακτύλων σου πάνω στο τραπέζι, την ατέλεια στο χαμόγελο σου, το κουρασμένο ανοιγόκλειμα των βλεφάρων σου. Μα πάνω από όλα κοιτώ τις πτυχές στο δέρμα σου που σαν μπούσουλας καραβιού με ταξιδεύουν σε ανταριασμένα καταφύγια.
Πονάω, όταν σε βλέπω. Σε σκέφτομαι και στρέφω αλλού τη ματιά μου προσπαθώντας έτσι να αποφύγω τη φωτεινή σου σκιά. Αλλά μάταια, αφού ποτέ δεν τα καταφέρνω. Εμφανίζεσαι σε κάθε αποκάλυψη της κόρης, σαν εφιάλτης που θέλω να νικήσω ή σαν όνειρο ενός ανομολόγητου πόθου που περιμένει να το ζήσω.
Δε μου αρκούν πλέον συναντήσεις που κοιμίζουν για λίγο τον εθισμό μου.
Υποφέρω κοντά σου. Φεύγεις ή φεύγω.

Related Posts :



Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails