Παρασκευή, 11 Ιουνίου 2010

Κλείνουν τα σιδηροδρομικά δίκτυα και οι σταθμοί Κοζάνης - Φλώρινας

Ανήσυχοι είναι οι εργαζόμενοι του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας σε Κοζάνη και Φλώρινα, καθώς καταργούνται τα περιφερειακά σιδηροδρομικά δίκτυα και κλείνουν οι σταθμοί των δύο πόλεων. Οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ σε πανελλαδικό επίπεδο, κατέβηκαν χτες σε 24ωρη απεργία και πραγματοποίησαν ........

συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 12 το μεσημέρι έξω από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, διαμαρτυρόμενοι για «την κατάργηση του 50% των θέσεων εργασίας, το ξεπούλημα της ακίνητης περιουσίας του ομίλου, το κλείσιμο των περιφερειακών δικτύων και την παραχώρηση σε ιδιώτες των κερδοφόρων τμημάτων του ΟΣΕ». Εξ αιτίας της χτεσινής απεργίας δεν πραγματοποιήθηκαν χτες τα πέντε δρομολόγια στη Φλώρινα και το ένα δρομολόγιο στην Κοζάνη. Αντ' αυτών πραγματοποιήθηκε ένα «κοινωνικό δρομολόγιο» στις δύο πόλεις. Στην Κοζάνη έφτασε χτες στις 2.20 μ.μ. και στις 2.35 αναχώρησε για Θεσσαλονίκη. Βεβαίως, οι εργαζόμενοι στην περιοχή είναι ανήσυχοι για τις εξελίξεις, καθώς, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά στον «Π» ο σταθμάρχης Κοζάνης Γιώργος Κακουλίδης, «περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει, μετά τις πρόσφατες ανακοινώσεις που έκανε ο αρμόδιος υπουργός». Είπε ότι «από τις ανακοινώσεις αυτές, αλλά και από την ενημέρωση που έχουμε από την ομοσπονδία μας, προκύπτει το κλείσιμο του σιδηροδρομικού σταθμού Κοζάνης και της Φλώρινας». Να σημειωθεί ότι στο σταθμό της Κοζάνης εργάζονται έξι άτομα, εκ των οποίων δύο σταθμάρχες, δύο κλειδούχοι και δύο εργάτες. Στον σταθμό του Κομάνου, όπου μεταφέρθηκαν και οι εργαζόμενοι του σταθμού της Πτολεμαΐδας που έκλεισε, υπάρχουν 15 εργαζόμενοι, ενώ άλλους τόσους έχει ο σταθμός της Φλώρινας. Υπενθυμίζεται ότι ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέπας, αμέσως μετά την συνεδρίαση της Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων, στις 2 Ιουνίου, προέβη σε ανακοινώσεις σχετικά με τον πρόγραμμα εξυγίανσης του σιδηροδρόμου, το οποίο προβλέπει: -Παραχώρηση του 49% των μετοχών και του management σε ιδιώτη. -Διαχωρισμός μεταφορών σε εμπορευματικές και επιβατικές για ταχύτερη πώλησή τους. -Διεθνή διαγωνισμό για τις διεταιρικές συμβάσεις για την επισκευή και συντήρηση του τροχαίου υλικού. -Πώληση έως 49% της υπό δημιουργία εταιρίας ακινήτων. -Αξιολόγηση όλου του προσωπικού και μετάταξη όσων κριθούν μη αναγκαίοι για τον νέο σιδηρόδρομο. Η ομοσπονδία καταγγέλλει ότι «όλα τα παραπάνω προγραμματίστηκαν και ανακοινώθηκαν χωρίς διάλογο με το συνδικαλιστικό κίνημα, όπως υποσχέθηκαν τον Νοέμβριο του 2009». Χτες, με την 24ωρη απεργία οι σιδηροδρομικοί έδωσαν την πρώτη τους απάντηση, λέγοντας «ναι στην εξυγίαναση του ΟΣΕ, όχι στην απαξίωση και στο ξεπούλημα». Επίσης, βροντοφώναξαν «ναι σε έναν δημόσιο ? κοινωνικό σιδηρόδρομο και στην αξιοποίηση όλων των σιδηροδρομικών υπαλλήλων μέσα στον ΟΣΕ». Στην ανακοίνωση της ομοσπονδίας τονίζεται: «Όχι άλλα ψέματα ? φτάνει πια. Όχι στους πειραματισμούς, όχι στην ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ, όχι στο μνημόνιο της Τρόικα. Τώρα είναι η ώρα των σιδηροδρομικών, είναι η ώρα ευθύνης όλων μας. Όλοι μαζί μπορούμε να ανατρέψουμε την λαίλαπα»

Related Posts :



Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails