Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

Καταργεί τα Θρησκευτικά η κ. Διαμαντοπούλου;

H πανελλήνιος ένωση θεολόγων έστειλε με ημερομηνία 12 Φεβ 2010 την παρακάτω επιστολή στην κυρία Διαμαντοπούλου:
Κυρία Yπουργέ,
Τον τελευταίο καιρό πολλά λέγονται και θρυλούνται σχετικά με τον χαρακτήρα και την υποχρεωτικότητα του μαθήματος των θρησκευτικών, «ως μη ώφειλε». Ευλόγως δημιουργούνται σοβαρές ανησυχίες στους εκπαιδευτικούς θεολόγους και γενικότερα στον ορθόδοξο Ελληνικό λαό.

Τις αιτιάσεις αυτές ενίσχυσαν προσφάτως οι δηλώσεις σας σε κοινή συνάντηση που είχατε με τον Yπουργό Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου κ. Ανδρέα Δημητρίου, ότι τα Θρησκευτικά στα σχολεία δεν αποκλείεται στο μέλλον να γίνουν προαιρετικό μάθημα. (Λευκωσία, Καθημερινή 7-2-2010, σ. 8).
H Πανελλήνιος Ένωσις Θεολόγων επιθυμεί να ενημερωθεί:.....
α) εάν αληθεύει η δήλωση αυτή β) τί εξυπηρετεί η προαιρετικότητα του μαθήματος των θρησκευτικών και γ) ποιοί λόγοι υπέβαλαν ώστε η δήλωση αυτή να γίνει στην Κύπρο;
Κυρία Yπουργέ,
επειδή το Μάθημα των Θρησκευτικών, ως γνωρίζετε, είναι ζωτικής σημασίας για την Ελληνική Παιδεία και Εκπαίδευση και αφορά όλο σχεδόν τον Ελληνικό λαό, την μαθητιώσα νεολαία και τους εκπαιδευτικούς, παρακαλούμε, ως Προεδρείο της Πανελληνίου Eνώσεως Θεολόγων να έχουμε, το δυνατόν συντομώτερον, μίαν συνάντηση μαζί σας, τον χρόνον θα ορίσετε εσείς, σύμφωνα με το πρόγραμμά σας για μια συνεργασία σε θέματα Παιδείας, και την άρση της ανωτέρω παρεξηγήσεως.

Αντί όμως για την κυρία υπουργό η οποία απαξίωσε να απαντήσει ευθέως στην ένωση Θεολόγων , απάντησε η διευθύντρια υπουργού (!) κ. Ευγενία Λόκανα στις 25 Φεβ 2010 η οποία όμως έδωσε το στίγμα του τι θα συμβεί:
Σας ευχαριστούμε για την επιστολή σας την 12/02/2010. Η δήλωση της Υπουργού στην Κύπρο ανέφερε ρητά ότι δεν έχει ακόμα εξεταστεί το θέμα.
Ερωτήθηκε κατά πόσο θεωρεί ότι το μάθημα των θρησκευτικών θα πρέπει να γίνει προαιρετικό από υποχρεωτικό, η κα Διαμαντοπούλου είπε ότι «τουλάχιστον στη δική μας ανάλυση δεν έχουμε ακόμη μπει σ' αυτό το θέμα και υπάρχουν πολλές συζητήσεις που αφορούν τη δυνατότητα επιλογής για τα παιδιά που δεν θέλουν να έχουν ένα μάθημα με ομολογιακά και κατηχητικά χαρακτηριστικά, κυρίως, βεβαίως, παιδιά που προέρχονται από άλλα δόγματα»......
«'Οσον αφορά την τελική θέση μας, θα τη διατυπώσω όταν θα έχουμε προχωρήσει και ως προς τα αναλυτικά προγράμματα και ως προς τις μεθόδους διδασκαλίας καί λαμβάνοντας υπόψη τα πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά που έχει σήμερα η σύνθεση του ελληνικού σχολείου», πρόσθεσε.
Αναρτήθηκε από ONLINE-PRESS

Related Posts :



Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails